Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Tweaken 2006

Dus, ik kan me enigsins voorstellen dat iemand het wel boeiend vind om te lezen hoe hard er gefaald is tijdens het tweaken bij de don. Bij mij waren we namelijk niet dronken genoeg om hard te falen (gelukkig) maar de don’s buurt hebben we FLINK GETERRORISEERD.
Ik hoorde dus gisteren van lwy dat een paar mensen naar de pliesie hadden gebeld om overlast te reporten en dat ze aangifte hadden gedaan van luidruchtige dronken shjonnies die tegen auto’s pissen. (Jaja, zo kansloos was het echt) Op zich kan ik dit beter nieteens typen, maarja niemand leest dit dus NO PROBLEMS AMIRIET?
In ieder geval, we waren dus bij de don en we hadden TITANENBIER aka ATLASbier en raar 40% spul wat naar sinasappel smaakte. Even voor de huiberige pats van AHJOH VET GEZOPUH OUWUH. IIG, dat is dus voornamelijk de uitleg voor de kansloosheid, plus dat we sowieso vrij kansloos zijn in de lwy+don+gothic(ik) combinatie. Irgendwo, toen gingen we dus naar buiten want lwy had gezegd dattie wel bij iemand wilde aanbellen om EY PIK, STAAT HET BIER AL KOUD!? te schreeuwen, en ik en de don zouden dan uit de bosjes springen en ALLAH ACKBAR ALLAH ACKBAR schreeuwen. Maar de don’s gemene buren deden niet open na 10x aanbellen. Gelukkig kwam toen hín buurman naar buiten met de hond (het was toen half2) dus lwy schreeuwde EY PIK STAAT HET BIER AL KOUD en die gast begon keihard te lollen en toen mochten we z’n hond aaien (???) en toen gingen we weer verder op onze TOUR OF DESTRUCTION 2006. If I remember correctly hebben we toen nog bier over autoruiten heengespuugd en een leeg blikje in een cabrio gezet until we arrived at apy’s huis, waar een dikke mercedes die niet van apy was op de oprit stond. Dus ik riep IK MOET ZO HARD PISSEN TELKENS ALS IK ZO’N BALLENWAGEN ZIE HE en begon op het mercedeslogo te pissen (mijn god, iedereen denkt nu dat ik een failende MAVO-ad ben, maar srsly, het komt door de tweakcombo en de meligheid, ECHT WAAR!). IIG, toen ging er een raampje open en zo’n gast HEY JOH GA ES WEG VAN DIE AUTO~! en wij schreeuwden als antwoord met z’n drieën ALLAH ACKBAR ALLAAAAAHH! Daarna dumpte lwy nog een leeg breezahflesje bij apy in z’n brievenbus en gingen we verder naar een speeltuintje waar lwy het nodig vond om de plankjes los te tweaken met een schroevendraaier (heel netjes, dat wel) terwijl ik en de don een sportieve wedstrijd hielden wie het langst aan zo’n rekpaal kon blijven hangen. Toen kwamen er om 4uur ‘snachts opeens 4 mensen met fietsen langs, dat bleken 2breezahmacho’s te zijn met hun breezahchickies. Ik schreeuwde zoals het hoorde HEY PIK, STAAT HET BIER AL KOUD? En hij riep terug IK ZAL JOUW BIER ES KOUD KOMEN ZETTEN, waarop ik reageerde JA, IK HEB GEEN BIER, ANDERS VRAAG IK HET JOU TOCH NIET KAAREL? (Kerel op z’n bals) en toen was het *murmermurmerbluh*. En dat was het geloof ik wel zo’n beetje..OHJA lwy wilde ook nog voor 10 euro met z’n dronken kop over de railing van een brug gaan lopen waar ‘ie nieteens nuchter over had kunnen lopen, maar dat ging niet door want hij kon er niet op komen xD

Aldus, kansloosheid alom, maar it will always be remembered as EPIC WIN, the evening after the great fire, waar ik niks over ga vertellen O=)  Laten we zeggen dat er de avond hiervoor meer is verbrand dan alleen m’n onderbroek op een MAVO-achtige manier. Maar dat is te kansloos (ja echtwaar) om hier neer te kotsen.

4 comments on “Tweaken 2006

  1. Maud
    25 July 2006

    k ga doen of k dit niet gelezen heb k? XD Falend haasje~

  2. Harry d. Busdriver
    26 July 2006

    Ik ga doen alsof ik het überhaupt nooit gedáán heb..

  3. Wolkje
    27 July 2006

    You have got to be kidding me

  4. Remi
    3 August 2006

    Wow, ik ben terug van vakantie, en dit maakt mn kater/liefdesverdriet/heimwee/reismisselijkheid/etc wel heel erg goed… ik heb me buikpijn gelachen!

Comment

Information

This entry was posted on 22 July 2006 by in Diary.

Navigation

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 23,912 Minds Expanded

Instagram

Of course I had to take a picture with the absolute king of the day #Splyce #Zerg #Solar #강민수 and #Protoss team leader #herO #김준호 because I don't get to see them very often. 
Team herO was also in really good spirits while Solar was kicking ass and taking names in the #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul yesterday. 
#Starcraft #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #Gaming #esports #God #2: #Splyce #Solar absolutely wrecking everything in his way at #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul. 
#Starcraft #sc2 #스타2 #스타크래프트2 #스타크래프트 #강민수 #신 #Zerg #저그 #Gaming #esports An actual #God at work at the #Starcraft2 #Twitch #VSL yesterday. 
#ByuN #변 #변현우 #sc2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft #스타크래프트 #테란 #Terran #Korea #Seoul #Gaming #esports Turning #30 might not actually be the worst thing in the world.
Last year, I was swamped with university work, but this year I could take the whole day off to do only the things I wanted to. 
Another #happy #birthday in #Korea! 
#생일 #서른 #서른살 #verjaardag #dertig Another beautiful #spring day in #Seoul. Recently, I've been going #outside a lot more than I used to, and I'm not disliking it. The middle of this #park has a huge grass field where lots of people from the neighborhood were playing. #Korean parks are cute. 
#공원 #서울 #서리풀공원 #자연 #Easter? 
A #celebration, perhaps? 
A #chocolate-y feast? 
A #springtime #festivity? 
A certain #Christian #holiday? 
The #resurrection of a certain #Holy man? 
Why don't #Americans #celebrate Easter?
