Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

I'm leaving on a Jetplane..

Bah, ik moest vandaag de dingen uit m’n kamer inpakken.
Het is nu zo leeg. M’n bureau wat altijd vol ligt met shit ligt nu vol met stof, de muren en kasten die eigenlijk amper te zien waren onder de dichte jungle van posters staren me akelig kaal aan. Het is net alsof ik al verhuisd ben en dit m’n nieuwe kamer is, zo leeg en onpersoonlijk is het. Het is moeilijk om nu al alles in dozen te doen. Ik wil helemaal nog niet denken aan alle gevaren van de buitenwereld, en met elk actiefiguurtje wat ik in een doos stop wordt de kier van de buitendeur groter en groter, tot ik opeens buiten sta, alleen en met onvoldoende kennis om ook maar een aardappel te koken.

Aan de ene kant heb ik ook wel zin. Ik begon deze omgeving toch wel beu te worden. Dag in dag uit hetzelfde gezeik en dezelfde routine. Dat zal wel veranderen als ik op mezelf zit, ik zie mezelf nog niet elke dag om 18:00 eten eerlijk gezegd. ‘T is gewoon nu even moeilijk, omdat ik m’n hele leven schriftje na cadeautje in een doos zie verdwijnen. Dat ik al die schriftjes met gesprekken van Mij, Eske, Merel en Ghislaine en de cadeautjes van Eva en Gemma tegenkwam maakte ‘t alleen maar moeilijker, vandaar dat ik nu emo as fuck ben.. Wat ook niet echt helpt is dat echt niemand tijd/zin heeft om me te zien ofzo voordat ik wegga, behalve m’n collega’s. Ik had ‘t echt heel fijn gevonden als iemand er gewoon aan had gedacht ofzo en iets leuks had gedaan/gegeven ofzo, maar blijkbaar ben ik wat dat betreft een stuk emo’er dan iedereen waar ik om geef…

On the bright side, we hebben een nieuw poesje! Ze heet Ashina ofzoiets maar ik heb ‘r Harbl genoemd. Ze was eerst keihard aan het trippen omdat ze het eng vond ofzo, dus ze zat de halve dag achter de bank, maar nu durft ze enigsinds rond te lopen in een deel van de kamer enzo. Ze is best schattig en ze is zwart <3

2 comments on “I'm leaving on a Jetplane..

  1. Jasper
    17 August 2006

    Ahhwww vet zielig jij :(
    ga je je haar nou nog veranderen? :D
    ahah kapsel word groot (H) hahaha
    nja veel plezieerrr daar
    Japser

  2. Harry d. Busdriver
    18 August 2006

    Kweenie van dat haar. Kheb nogsteeds geen echt goede foto’s en misschien moet ik éérst ff vrienden maken daarzo voordat ik m’n kop laat verneuken =p
    En, ja, bah, opgroeien. Fucking sucks. Ik raad ‘t niet aan!

Comment

Information

This entry was posted on 15 August 2006 by in Diary, Personal Thoughts.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,545 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
