Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Bloebliboelaba

Dus, vandaag afscheid genomen van m’n leven hier op een niet al te spectaculaire wijze. Vanochtend eerst de herdenkingsdienst van the Brunt. Op zich toepasselijk, een laatste blik op een school die waarschijnlijk meer voor me heeft betekend dan dat ik nu kan beredeneren.

Vanaf school ben ik naar de Rabobank gereden, waar ik afscheid heb genomen van m’n baas en de drie collega’s die zo unfortunate waren dat ze op Vrijdagmiddag moesten werken. Ik had van de afdeling een "studentenpakket" gekregen, 12 0,33cl blikken Heineken in een doos en een flesje Jaegermeister. Daarna nog een half uur gepraat met het catering mevrouwtje, en weer verder op de afscheidstour 2006.

Toen naar Nicole en Manon, wat ook toepasselijk was, omdat ik hen al ongeveer drie kwart jaar niet had gezien. Ik heb ze gemist, maar nu mis ik ze nog meer. Het was heel gezellig ^^

En toen kwam ik (te laat eigenlijk) thuis en heb ik de rest van m’n leven in karton gestopt…

En nu moet ik naar bed, vandaar dat deze log zo kort is. Morgen op tijd eruit en met de trein naar Maastricht..

One comment on “Bloebliboelaba

  1. Jasper
    22 August 2006

    Aahah je leven in karton stoppen, klinkt zo zieligg
    maar daarrr krijg je vast ook alleemaal hippe vriendjes en vreindinnetjesss. hahah en dr komen vast wel mensen langss. niet zo eenzaam zijn! mja, veel plzier dan met je leven weer uit t karton te halen..
    Japsie

Comment

Information

This entry was posted on 18 August 2006 by in Diary.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 23,912 Minds Expanded

Instagram

Of course I had to take a picture with the absolute king of the day #Splyce #Zerg #Solar #강민수 and #Protoss team leader #herO #김준호 because I don't get to see them very often. 
Team herO was also in really good spirits while Solar was kicking ass and taking names in the #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul yesterday. 
#Starcraft #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #Gaming #esports #God #2: #Splyce #Solar absolutely wrecking everything in his way at #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul. 
#Starcraft #sc2 #스타2 #스타크래프트2 #스타크래프트 #강민수 #신 #Zerg #저그 #Gaming #esports An actual #God at work at the #Starcraft2 #Twitch #VSL yesterday. 
#ByuN #변 #변현우 #sc2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft #스타크래프트 #테란 #Terran #Korea #Seoul #Gaming #esports Turning #30 might not actually be the worst thing in the world.
Last year, I was swamped with university work, but this year I could take the whole day off to do only the things I wanted to. 
Another #happy #birthday in #Korea! 
#생일 #서른 #서른살 #verjaardag #dertig Another beautiful #spring day in #Seoul. Recently, I've been going #outside a lot more than I used to, and I'm not disliking it. The middle of this #park has a huge grass field where lots of people from the neighborhood were playing. #Korean parks are cute. 
#공원 #서울 #서리풀공원 #자연 #Easter? 
A #celebration, perhaps? 
A #chocolate-y feast? 
A #springtime #festivity? 
A certain #Christian #holiday? 
The #resurrection of a certain #Holy man? 
Why don't #Americans #celebrate Easter?
