Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Hay Guyz

Sow, dus, ik zit nu in de trein te falen dus ik schrijf effe een stukje. De afgelopen twee weken waren erg hax en hectisch. Ik heb Anniek veel gezien, maar daar lul ik later nog wel over, m’n pgo groepje wat ik eerst kut vond bleek toch wel mee te vallen en colleges na 3.5uur slapen zijn kut.

Aldus, mijn eerst indruk van m’n pgo (praktijk gericht onderwijs) groepje was dus niet al te best. Een bal met ‘n eigen zaak, een hoop breezahs, twee dikke wijven en een haxxe kleine, dikke, kalende 30jarige. Nu, na 2 weken, blijkt de bal heel betrokken, vindingrijk en slim te zijn, de breezahs..breezah..maar wel aardig, de dikke chicks…dik…en de haxxe 30er..hax en 30. Maar op zich een verbetering dus. Het pgo opzich is wel gaaf, alleen wel kenkerveel lezen, wat bah is.

M’n eerste college was lekker harde faal, omdat Anniek die avond ervoor langs was gekomen. Ze is gebleven tot 3uur ‘s nachts en ik moest ‘r ook nog thuisbrengen ( want zo ben ik 0=) ) dus ik lag pas om 4uur op bed. En om 7:30 moest ik eruit. Dus lol proberen wakker te blijven én op te letten failde dik. Die avond met Anniek zijn overigens twee boeiende dingen gebeurd. Ten eerste heb ik Anniek (how un-Richard of me) gezoend toen we speels aan het vechten waren, maar dat viel niet zo in de smaak xD "Doe maar niet, ik heb een vriendje." Okay.. Maar ze vond het niet erg en we hebben elkaar daarna in 1week nog 4keer ofzo gezien ^^ Ten tweede heb ik dagen met een frietvetramp gezeten. De frietpan was overstroomd en frietvet van 180graden verdronk mijn aanrecht en de kastjes eronder. Die zooi heb ik een dag laten liggen, waarna het toch wel ging stinken en ik het dus (samen met Anniek) maar heb opgeruimd. Resultaat: 4.5wc rollen verspild, al het bestek moeten afwassen, een nieuwe bestekbak (gewonnen met een weddenschap met Anniek), 3uur werk en een onverklaarbare reappearing vlek olie die zich al dagen op dezelfde plek manifesteert. Alle mogelijke oorzaken zijn al nagegaan….FRYING PAN REVENGE???

In related news had ik eerder ook al lekker gefaild toen ik voor Anniek nasi ging maken en ik vergat dat je moest afgieten vóór je het 15minuten zou laten staan. Dus dat was dikke poep. We hadden nog geprobeerd een kasteel te bouwen van de prut, maar zelfs dat lukte niet. De restanten van de gefaalde nasi stonken zo erg dat ik de zak in de gang beneden heb gegooid, die later ook zo stonk dat een schoonmaakadje hem toch maar meenam, ookal zat het niet in een RIEMST vuilniszak.

Over falen gesproken, vanochtend was ik in Riemst om me in te schrijven en zuilniszakken te halen (je moet speciale en er staan 2 verkeerde te stinken in m’n badkamer, dus ‘t was hard nodig) en dat faalde poep hard! Het inschrijven ging ok, maar toen ik de vuilniszakken wilde betalen bleek dat je er niet kon pinnen. Ik werd verwezen naar de KBC bank en begon mijn queeste voor GELD. Bij de KBC wilde de automaat m’n pasje niet en vroeg ik waar ik wél geld kon ophalen met een Nederlands pasje. "Ja, bij de Fortis, op het kruispunt links." Daar aangekomen was de betaalautomaat kaputt, dus ik ging naar binnen, waar een gay adje zei "Ja, daar kan ik niks aan doen." EN NIETS ANDERS. Geen "Goh, sorz, misschien kun je dit en dat", geen "Sorry, succes verder." alleen "Daar kan ik niks aan doen." Bah. Op naar de volgende bank dus. Dat was de ING, waar de gast die er zat me ook niet verder kon helpen, maar die was in ieder geval wel aardig. Toen ben ik naar de VVV gelopen, waar een sexy chick zei dat ik in de "Indi Superette" wel kon pinnen. Daar werd ik echter teruggestuurd naar de KBC, omdat "Alle Nederlanders daar altijd pinnen." Bij het KBC zei het mevrouwtje achter de balie "lolpeunt" en had ik, na het hele fukken dorp door te hebben gelopen, wel genoeg van dit klotegedoetje en ging met de bus (waar het haltebordje compleet van weg was, het is dat er een oud vrouwtje stond die wist waar de bus aankwam) naar m’n kamer. Vandaar ben ik naar een advocatenkantoor gegaan voor wat uitleg en daarna had ik nog pgo…en nu zit ik in de 2de trein. De 1ste ging namelijk letterlijk 2SECONDEN te vroeg voor m’n fucking hoofd dicht, en de klojo’s erin wilden niet effe op het knopje drukken.

MAAR
I <3 Maastrich

3 comments on “Hay Guyz

  1. Gemm
    9 September 2006

    Frietvet:|.. Frietvet is niet goed, zeker niet als het Ju-0nachtige kontvlekken achterlaat.. Want dat deed het toch? Nu maar hopen dat er geen kleine Japanse vrouwtjes (dat is nog niet zo erg) met een verwrongen ruggegraat en bizarre bloeddorst (dat wel) uit omhoog komen groeien..
    Hey ik mis je! Ik ben gisteren bij Martine op r kamer langs geweest, en nu wil ik ook heel graag jou kasteeltje zien (incluis kontvlek).
    Volgens mn rooster hoef ik donderdagen en vrijdagen niet in Utrecht te verschijnen (jaaa zelfstudie, verantwoordelijkheid, eigen keuze), dus kan ik dat wel inplannen alszijnde bezoekdagen? Mss kunnen we, net als ik gisteren gedaan heb, vrijdagavond samen naar huis reizen. Terug naar Brabant<3. Nouja.. ben erg overenthousiast, sorry:)
    In ieder geval veel succes en plezier enzo, 'k begin maandag pas met mn colleges (nuttig: de eerste is om 11.15 afgelopen, de tweede begint om 17.00 uur.. HALLO 5URIG-TUSSENUUR!!) Kom je keer naar Utrecht ook? Hebben ze een Richardwinkel met veel strips enzo. En een kleimodel van Barbapapapa. Dus.
    Kusje:)

  2. Jasper
    9 September 2006

    Hahahah ik lig plat. nee vet grappig verhaaltje… (H) mjaa.
    btw, dat was wel genant, zoenen. wist je niet dat ze al iemand had, of deed je t express?
    hahah looll. ik heb me doodgelachen. om de manier waarop je t schrijft ( nee niet over dat zoenen enzoo hoor
    Spreekjee

  3. Harry d. Busdriver
    14 September 2006

    @ Gemmert: Ik sms u zometeen, klinkt wel als een idee namelijk, maar dit weekend kannie want dan moet ik noeúmilieuitje.
    @ Japsel: Ik wist wel dat ze iemand had, maar ik ben echtwel veel leuker dan die poeperd, duss. Op zich zei ze gisteren dat ze zich schuldig voelde als ze bij mij is, dus dat betekent dat ze wat voor me voelt want anders was er niks om zich schuldig over te voelen AMIRIET? Maarja, gisteren naar de film geweest met ‘r en vanavond gaan we vodka en wijn zuipen ^^

Comment

Information

This entry was posted on 8 September 2006 by in Studies.

For e-mail updates!

Join 65 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 25,091 Minds Expanded

Instagram

There's just no stopping this guy!
Season 2 #GSL champion #김대엽 #Stats  is also your Season 2 #SSL champion!
In an amazing back and forth, the #Protoss ultimately managed to defeat his #Zerg rival #박령우 #Dark.
As the #Starcraft season is coming to a close, I can only look forward to more of the same next year.

#Seoul #Korea #SouthKorea #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft2 #esports #gaming #progamer #Korean #gamer #videogames #tournament #저그 #프로토스 #경기 #게임 #프로게이머 #champion #Splyce From #temples to #churches.

#church #Korea #SouthKorea #Seoul #religion #Christian #Christianity #cross #Korean #spooky #spoopy #filter #woods #교회 #무서워 #서울 #기독교 I had a great time working with #SBS on their new program #내방안내서 in the beautiful #Mihwangsa #temple. I'm sure that @zazimusic has made @haemin_sunim proud with their song based on his book, #멈추면비로소보이는것들.
며칠동안 #미황사 에서 시간을 보내는 게 큰 인상을 주었고 만난 사람들 너무 친절하게 챙겨서 감사하는 말 밖에 못 한다.
다들 #수고했어.

#Korea #SouthKorea #tv #filming #television #tvshow #Koreantv #Buddhism #Buddha #traditional #절 #불교 #텔레비전 #쇼 #촬영 #버라이어티 #발송 I came back to #Seoul yesterday. Waking up to the sound of cars passing under my window and people shouting instead of the sound of the waves rolling over the beach and bugs chirping, I realized again that a part of me hates this city, no matter how much I love it. Now I understand why #혜민스님 makes the trip back to #미황사 so often even though he lives in Seoul as well.

For people living in a big city like this, it's important to #slowdown and not get caught and lose yourself in the flow of things. Life in the #countryside and in a #temple is so different, so much more #empty, but so much more fulfilling.

#Korea #SouthKorea #Mihwangsa #color #peace #reflection #religion #Buddhism #Buddha #tranquility #traditional #절 #평화 #불교 #해남 #108배 #전통 #역사 #생각 #자성 #내이야기 #미황사 에서 사흘밖에 안 보냈는데, 그래도 #생각 을 많이 바뀌었다. #성찰 하면서 내 한국 생활도 생각하고 한국 사람들의 #촌 을 생각하면서 왜 한국이랑 사랑에 빠졌는지 다시 깨달았어요. 한국에서 사는 것이 선물이니까.. 잘 살아야지.

#절라도 #절라남도 #절 #평화 #불교 #해남 #혜민스님 #Korea #SouthKorea #Temple #Shrine #tranquility #peace #reflection #religion #Buddhism #Buddha #혜민스님 의 #미황사 에서 #멈추면비로소보이는것들 많다. #절 의 #평화 를 느끼고 마음을 비우면서 깊은 생각도 하고 한국 생활을 #감사 하는 생각도 많고.. 한국이 역시 #아름다운 나라입니다. 
Another gorgeous #sunset at #Mihwangsa #temple.
I am so thankful to #SBS and 혜민스님 for letting us stay here.
Just like the title of his book, there are many things you can only see when you #slow down. Staying at the temple and talking with the staff has taught me once again that Korea is an amazing country, and I couldn't be happier to be here. 
#nofilter #Korea #SouthKorea #island #traditional #tranquility #nature #wood #meditation
