Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Groetjes uit MEESTRICH

Dus, ik zit nu in de universiteitsbibliotheek, want ik moest een opdracht maken waar ik de internets voor nodig had. Ik kreeg m’n poeplaptop niet ingesteld dus gelukkig kon ik een computer vinden. Het is voor een presentatie voor de PGO morgen, maar ik HAAT presentaties!! Maarja, hij hoeft niezolang te zijn en ik mag ‘t vast wel voorlezen. En je krijgt er geen punt voor xD

Irgendwo, het studentenleven bevalt goed. Ik heb eigenlijk nooit ECHT vrije tijd, maar da’s wel fijn want er is toch niks te doen =p Elk uur wat ik overheb is Anniek bij me ongeveer dus da’s ook heel gezellig. MAAR eerst even miepen over de studielast en whatnot. Het is echt fuuuuuuuck werk. Maar dat weten jullie bijna allemaal zelf ook al. Maar rechten is wel DA BOMB want ik vind ‘t gewoon interessant en alles! Ik bedoel de tering, ik heb in m’n hele leven nieteens zoveel gelezen als de afgelopen 2weken maar ik beun het telkens in 1dag bij elkaar en het gaat best makkelijk. Da’s wel gaaf, maar ‘t moet niet veel meer worden (wat het natuurlijk wel wordt).. Blablaboeiend.

De frietpan is overigens WEER overstroomd, en dubbele U tee ef, hij zat maar voor de helft vol~! Maarja, het was niet zo’n superzooi als de vorige keer gelukkig, dit was binnen een half uur opgeruimd. De onverklaarbare vlek verschijnt echter nogsteeds O.o Verder is er niet veel stoms gebeurd deze week geloof ik. Kheb haxe FINLANDIA vodka gekocht, dus VANAVOND wordt er lekker gefaild, want morgen kan ik uitslapen. Oh wat wel faalde was deze week 1x dronken naar college EN twee dagen achter elkaar maar 4uur geslapen (door Anniek xD) dus helemaal lam bij college en pgo en dan lol nog 2uur slapen. Da’s gaaf, want dan is het net alsof je twee dagen in een dag hebt. Best verfrissend. Nouja verfrissend… Hax iig.

Verder..uh..ja…Meestrich is hax en de mensen zijn leuk en m’n pgo groepje wordt steeds minder stom en ‘t is wel gaaf hier ^^ Ik denk dat ‘t wel een leuke studie wordt!

En ik mis jullie!

7 comments on “Groetjes uit MEESTRICH

  1. Gemm
    14 September 2006

    Eej Richi:)
    Dus, wat ik 2 weken teruggedaan heb met Martine-te-Leiden: smiddags daarheen, samen rondgelopen en in ‘r flat gegeten, en toen samen terug naar Brrrrrabant gereisd.. Is dat n idee?:) Of ga je s’weekenden niet naar huus?
    xxx ikmijgemma.

  2. Remi
    14 September 2006

    ik jou ook!
    morgen 12kantjebrief op de post ^^
    omg:) je wil eink niet weten wat er in staat… vrees ik…
    X

  3. Jasper
    19 September 2006

    Ghehe ik mis jou ook hoor! hahah.

  4. Kirie
    19 September 2006

    R-kun XD tof dat maastricht bevalt! Leiden s ook hip hoor btw XP je moet echt verplicht langskomen. Alleen moet je nog wel ff w8en met de hippe vereniging bezoeken dan want k heb me nog niet ingeschreven want superdruk en wel geld ervoor betalen en niet gaan faalt nogal. Maar kan me t hele jaar door inschrijven dus yay.Iig XD studeerze x~

  5. Harry d. Busdriver
    23 September 2006

    @ Gems: Sounds like a plan. Meestrech is mooi, kan ik dingetjes laten zien ^^ Je moet wel snel komen hoor, ik mis je!

    @ Ghis: Hij moet wel ff aankomen op zich, want hij is er nog niet. Maar op zich duurde die kaart ook poep lang, dus ‘t komt er vast wel aan. Terugschrijven is wel ftmoeite want eigenlijk heb ik daar geen tijd voor dus misschien duurt ‘t wel heel lang voor ik terug kan schrijven. Dus apologies in advance ^^

    @ Japs: Goedzo =p

    @ Maudy: ~Bah ik heb net wijn over m’n nieuwe MAASTRICHT UNIVERSITY shirt gegooid =(~ Ik heb zin om langs te komen! Maar ik kan alleen maandag he? Maar ik wel echtwel bij de hippe vereniging langskomen want shiiiiit gotieken~! Je moet zegmaar minder beunen en meer studenten! Want da’s gezellig ^^ Maar ik kom binnenkort een keer langs ok? Want jij bent gaaf en japans is gaaf dus ‘t is vast een vet rauwe combo =)

  6. Jasper
    28 September 2006

    Jaaa en ik wil een updateeeee

  7. Gem
    3 October 2006

    meh, heb morgen een presentatie..

Comment

Information

This entry was posted on 14 September 2006 by in Studies.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 23,912 Minds Expanded

Instagram

Of course I had to take a picture with the absolute king of the day #Splyce #Zerg #Solar #강민수 and #Protoss team leader #herO #김준호 because I don't get to see them very often. 
Team herO was also in really good spirits while Solar was kicking ass and taking names in the #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul yesterday. 
#Starcraft #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #Gaming #esports #God #2: #Splyce #Solar absolutely wrecking everything in his way at #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul. 
#Starcraft #sc2 #스타2 #스타크래프트2 #스타크래프트 #강민수 #신 #Zerg #저그 #Gaming #esports An actual #God at work at the #Starcraft2 #Twitch #VSL yesterday. 
#ByuN #변 #변현우 #sc2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft #스타크래프트 #테란 #Terran #Korea #Seoul #Gaming #esports Turning #30 might not actually be the worst thing in the world.
Last year, I was swamped with university work, but this year I could take the whole day off to do only the things I wanted to. 
Another #happy #birthday in #Korea! 
#생일 #서른 #서른살 #verjaardag #dertig Another beautiful #spring day in #Seoul. Recently, I've been going #outside a lot more than I used to, and I'm not disliking it. The middle of this #park has a huge grass field where lots of people from the neighborhood were playing. #Korean parks are cute. 
#공원 #서울 #서리풀공원 #자연 #Easter? 
A #celebration, perhaps? 
A #chocolate-y feast? 
A #springtime #festivity? 
A certain #Christian #holiday? 
The #resurrection of a certain #Holy man? 
Why don't #Americans #celebrate Easter?
