Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Aldus

Eigenlijk is er niet zo gek veel gebeurd de afgelopen weken, maar om te zorgen dat het weblog niet compleet verschrompelt en afsterft zal ik maar weer eens wat typen.

Ik heb net de 21minuten test op http://www.21minuten.nl gedaan en met m’n vieze hippy standpunten lekker de uitkomst BEINVLOED (op die poeppc’s van de uni kun je niet hax een " op een letter doen dus ik doe het lekker niet). Verder heb ik deze week al TWEE KEER geen zin gehad om na m’n college/onderwijsgroep naar bed te gaan, wat ik normaal wel doe omdat ze altijd zo poepvroeg zijn. What’s happening to me!?

Aldus, in interesting news: M’n bierkasteel is af! Nouja af, hij is in principe af maar hij wordt natuurlijk met de week groter. Hij ziet er best vet uit met een WELCOME TO SILENT HILL bord boven de poort xD Nu alleen nog een ophaalbrug van lego en hij is vet bruut lauw hax pweun hexie fleksie. On another note: Geen Bison Secondenlijm kopen, het is duur en na 2verdiepingen al op~1!
Verder ben ik vorige week 2x naar Snakes on a Plane geweest (1x voorpremiere in Breda met Eva (Oh de parkeer- en rondjesrijtrauma’s =p) en 1x in Antwerpuuh met Apy (Oh de TomTom)) en hij was ernstig hax. Ik heb dan ook een soort SoaP shrine op m’n muur gemaakt met kaartjes en knipsels enzo. En vanavond weer met Anniek ^^ En misschien morgen dan nog een keer voor de hardcoreheid xD Maarja wel EUROZ weer dus misschien ook niet.

Over euroz gesproken, laatst wilde ik eten maar toen was ik vergeten aardappels te halen bij de zupahmarkt dus ik had alleen vlees en groenten, which is lame. Maar de supermarkt die nog open was was VET VER fietsen en DE vieze kutheuvel van Maastricht op en dat suckt, dus ik dacht GOH IK GA WEL NAAR DE SUPER DE BOER maar die was dus dicht dus toen dacht ik GOH IK GA NAAR DE CHINEES maar die in Belgie moet je contant euroz voor hebben want "lolbelgiewijkunnennietpinnenwantlol" DUSJA dat kon dus niet dus toen moest ik weer naar de Super de Boer (waar overigens een HEEL sexy jongen werkt, maar daar ga ik zo wel over blappen) want daar was een nederlandse chinees en daar weten ze wel wat pinnen is. Maar iig…uh.. ja boeiend niet?
OVER DIE JONGEN, hij is dus extreem sexy, met lang krullend blond haar en VETTE ALTOWWW KLEDING en heeeel schattige lach. MAAR hij heeft een vieze gotische vriendin, dusja. "Alles kan kapot" zei Anniek al, maar niet alles kan homo vrees ik.

Recht, uhm, ja, serieus er is echt niks gebeurd. De sproeikop van m’n bad schoot los waardoor ik de hele fukken badkamer moest schoonmaken want die was natuurlijk grondig compleet natgespoten, en daardoor meurde het 2 dagen naar opdrogende natte handdoeken, which sucked.
M’n kookstel is nogsteeds niet gemaakt "Want die gozer die ‘t moet maken is ziek dusja lolz kthnxbye" Dus ik ben genaaid en leef al 2weken op roerbak (waar je fucking dik van wordt want dubbele u tee ef er zitten 1304 calorien in die mix~11/!??@!?!/1/21/) en magnetronmaaltijden en Chinese takeout. En elke avond weer gay kanen zoals leftover Tjap-Tjoy opwarmen en Sate met doritos en toch nog een kilo afgevallen xD Mamy: "BTRZ DAT JE FF VROEGER NAAR BED GAAT EN GEZONDER EET" Orly? Dat gezonder eten is wel een idee maar ik doe m’n eigen boodschappen dus hello kleffe magnetronhamburglars en instant-noodles. Ennuh ja ik heb ook geen zin om het niet te doen en ik word toch dun dus who cares?

Om nog even terug te komen op SoaP met Eva, dat was echt heel leuk! Ik had ‘r echt superveel gemist en d’r enge pottehaar viel best wel mee. Het is dat Eva een Evahoofd heeft want anders was het waarschijnlijk wel lelijk, maar haar staat echt alles >< Ben ook wel blij dat ik iedereen weer zie Zaterdag bij Sophie en Koen, voel me alleen wel schuldig dat ik geen cadeautjes heb maar ik heb heel Maastricht afgezocht en ik wist nieteens wat ik zocht dus dat schoot niezo op. Maarja..Dat betekent niet dat ik boring ben geworden ofzo~1! Overigens heb ik het perfecte cadeau voor Eva gevonden (hoop ik) ik wilde eerst een witte tuinbroek met I<3WOMEN erop geschreven kopen maar tuinbroeken zijn vet duur! Nu heb ik ook wel iets duurs maar ik doe samen met Gemmert dus dan is ‘t niet erg ^^

Verder gaat het op school allemaal goed, ik ben nogsteeds degene die ongeveer alle antwoorden moet geven/verbeteren en ik kan het allemaal goed bijhouden. Morgen ben ik gespreksleider, oftewel lekker achterover hangen en iedereen beurten geven ofzo. Hopelijk zijn we dan wel binnen 3uur klaar want als ik moet gaan wachten totdat zij uit zichzelf antwoorden geven *uch*. De toets is over 3weken ofzo, maar dat is pas over 3weken dus daar ga ik over 2weken wel over stressen. En nu ga ik naar huis the Sims spelen want ik heb al m’n huiswerk al af ^^ Op zich poep, want nu moet ik me de hele dag vervelen en het leven van m’n Sims is nog saaier dan mijn leven want zij kunnen geen Sims spelen (OMG Time Paradox~!)

Aju!
Of zoals ze het hier zeggen ‘HaiHai’ maar dat vind ik zo ghey =(

6 comments on “Aldus

  1. Remi
    6 October 2006

    blub!

    Beterzz laat je even weten of je mijn intussen 5 posten naar jou hebt ontvangen en schrijf je een keer terug? (a)

    maar t klinkt alsof t goed gaat dus dat is fijn! ^^

    ik heb een chick! (maar dat wist je al, maar ik ben zo enthousiast en blij dat ik het je bij deze dus nog een keer vertel)

    lalalal!

    liefjouw
    kus
    Remi

  2. Harry d. Busdriver
    6 October 2006

    Ja ik heb dus al 2posten gehad, je kaart met armbandje vandaag en je eerste brief vorige week ofzo =p Maar ik heb echt GEEN zin om te schrijven gewoon. Heb ik eigenlijk nooit. Vind ‘t heel leuk om geschreven brieven te krijgen maar om terug te schrijven is zo moooeeeeiiite. Dus dat kan nog wel ff duren =$

    Liefjouook en <3 de armband!
    Mij

  3. Gem
    8 October 2006

    Hoi,
    Fijn dat je lief bent en om half 5 ‘s nachts een imaginaire taart voor me bakt en aan de telefoon babbelt:) Lief.

    Dubbelhoi (rotlimburgers, hallo tot de macht twee is toch geen houdoe)

  4. Remi
    9 October 2006

    jij stommerd!

    ik vind het ook veel leuker om geschreven dingen te krijgen dan om ze zelf te sturen. maar ik dacht; als ik nou iedereen kaartjes/brieven ga sturen krijg ik misschien zelfs wel eens wat terug! maar daar ben jij dan…
    (a) ik denk dat ik niet meer schrijf tot ik iets van jou terug heb! ^^
    (dus dat wordt heel lang geen post van mij, jij gothic!)

    btw; zodra je weg was zaterdag had ik weer een rij van 8 kindjes die geschminkt wilden worden :p

    lalalalalala! (eink wil ik gaan schrijven hoe het met mn chick zit, maar dat doe ik wel in een brief over een eeuw ofzo…)

    liefjouw! en armbandje omhouden tot je oud en rot bent he!

    R&R<3armbandjes!

    kus^^

    ps; mhh, gemma heeft zo fckn gelijk met dat ge-hallohallo! ik vind hoi² ook zo belachelijk. als je dagdag zegt kom je toch ook niet net binnen? of ga ik weer te ver…? (a)
    Remi

  5. Gem
    10 October 2006

    En ‘hoihoihoi’ dan.. Of ‘hoihoihoidaghoi’..

  6. Remi
    11 October 2006

    wow, dat maakt het echt HEEL verwarrend….
    ehm. ik denk dat als je hoihoihoi zegt dat je dan Catootje na doet
    en als je hoihoihoidaghoi zegt dat je dan stottert…

    ofzo?

Comment

Information

This entry was posted on 5 October 2006 by in Studies.

For e-mail updates!

Join 68 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 25,836 Minds Expanded

Instagram

Are you hyped for the #WinterOlympics yet?
Because the Korean government would really, really like you to be #hype!

I've never really been into the Olympics, except for that one time when the guy who was born in the same town I lived in (#GianniRomme) was raking in Gold Medals like it was one of those coin pusher games - and even then it was mostly because my school was making a big deal out of it.
As such, I'm not very interested in the Winter Olympics either, even though this is the first time I'd be able to attend the events myself and watch my country's athletes get burried in speed skating medals.

Still, I hope Korea will put on a show - and a performance - to be remembered for years to come.

________________________________________

#Olympics #Olympic #Korea #Seoul #Lotte #Departmentstore #SooHorang #Christmas #decoration #decorations #shopwindow #shop #pyeongchang2018 #pyeongchang #평창 #평창2018 #올림픽 #겨울 #수호랑 #스타크래프트 is love #Starcraft is life.

Being a Starcraft fan in Korea feels a lot like what I'd imagine being a rich acquaintance of Ronaldo would feel like for a football fan - you get front row seats to all the major games, get to meet legends like Messi, Robben or Buffon (in our case, Byun, SoO or Stats) and get to ask for their signature pretty much whenever you want - all without paying a single penny.

The professional scene has been taking hit after hit since I started getting interested in it, and I'm afraid it'll never be the same as it once was, but I'm glad that in 2018, as well, I'll be able to enjoy some of the best e-Sports the world has to offer.

#WingsOfLiberty down, #HeartOfTheSwarm and #LegacyOfTheVoid to go.

______________________________________

#스타2 #스타크래프트2 #Starcraft2 #Byun #TY #Maru #INnoVation #esports #gaming #progamer #Korean #Korea #e스포츠 #진에어 #진에어그린윙스 #SKT1 #Dark #collection #collector #PC #RTS #변현우 #이신형 #전태양 #조성주 처음 한국에서 @kim.minji.ki204 가 그린 책을 발견할 때부터 (그 #책 읽을 수 없어도, ㅎㅎ) 한 순간엔 큰 #팬 되었고 작년 #서울일러스트레이션페어 에서 직접 만날 수 있어서 너무 즐거웠다.

이제 인스타로 새 책을 받을 수 있는 이벤트가 있어서 당연히 참여해야지~

#kimminji #thejunglebook #정글북 #정글북리그램이벤트 #indigo 한국에서 역사랑 현대 항상 어떤 이상한 발렌스로 공존한다.

In Korea, the past and the present are always living together in some sort of awkward balance.
Traditional norms, values and traditions clash with the influence of a rapidly modernizing and developing society; pride in one's roots compete with a constant need to move forward, and historical buildings vie for room to breathe in the middle of a metropolis.
I hope Korea manages to move forward without forgetting the things that make it unique.

__________________________

#대한민국 #한국 #절 #불교 #봉은사 #역사 #현대 #발렌스 #서울 #Seoul #Korea #SouthKorea #Temple #Shrine #Buddhism #Buddha #traditional #Buddhist #history #present #balance #City #koreantemple #development #Metropolis #tranquility #modernization This is such an #unoriginal picture but..doesn't it look just like a #postcard?

#Seoul #Korea #SouthKorea #Namsan #NamsanTower #City #Road #Traffic #Korean #mountain #trees #green #NSeoulTower #Tower #서울 #도시 #남산 #남산탑 #산 #탑 #도로 #엽서 #그림엽서 #남산타워 On some nights, when I'm feeling all beat down by stress and worries about whether or not I'll be able to support myself over here or where my life is heading, and when I'm just drunk enough, when I see the second snow of the year coming down outside my window, I just can't help but go outside, play some music and dance in the snow like an idiot because for some reason it just reminds me of how much I love being in this country.
Fuck you, Korea. I love you.
.
.
. 
#secondsnow #firstsnow #둘째눈 #첫눈 #Seoul #서울 #snow #눈 #Korea #SouthKorea #Korean #Life #Street #KyungHeeUniversity #KyungHee #경희 #경희대 #dongdaemoon #동대문구 #이문동 #winter #겨울 #atmosphere #분위기 #reallylongsentence
