Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

OMG VIRTUAL TOUR

Okay dus ik heb SARPRIES een virtual tour van mijn leventje in Mestreech/België.
Waarschijnlijk gaat dit ongeveer de hele pagina ofzo innemen maarja lekkah boeiah. I hope someone will enjoy this!

Img00026_1
We beginnen in de Faculteit zelf, want ik vond ‘t wel een RAM (da’s Limburgs voor VET) idee om ‘t van de Universiteit terug naar m’n huisje (of Gothicpenthouse volgens Ghislaine) te doen. Iig, dit is Vrouwe Justitia op de 1ste (en 2de) verdieping van mijn faculteit.

Img00029 Img00028_1
Dit is de faculteit vanbuiten. Alle Universiteitsgebouwen van de UM zijn gewoon random oude gebouwen in het centrum. Het voordeel ervan is dat de gebouwen heel mooi zijn, maar het nadeel is dat je niemand van andere studies tegenkomt, behalve in de biebliotheek ofzo.

Img00031 Img00030
Het Vrijthof, normaliter een groot leeg plein, op het moment dat ik deze foto’s had genomen was het echter kermis waardoor het heel interessant lijkt. Dat is altijd in brochures en wat dan ook over Maastricht, altijd OMG ZIET HET VRIJTHOF GAAF ZIJN maar stiekem is het gewoon dus een groot leeg plein waar niemand overheen durft te lopen omdat je gewoon wéét dat de honderden mensen die aan de straatkant op de terrasjes zitten naar je zitten te kijken. Serieus, nog nooit iemand het Vrijthof over zien lopen. Nouja 1x, een gast met een kind wat steeds omviel en begon te janken toen ‘ie zag dat er 30man naar ‘m zaten te kijken. Dat was wel lollig op zich.

Img00003  Img00001
Dit is de enge doch mooie poort van het oorlogskerkhof op weg van het centrum van Maastricht naar de Belgische grens.

Img00044_1 Img00046
‘S nachts ziet het er zo uit, en rechts is de (hele lange) (en ook best enge) weg die ik ‘s nachts moet fietsen als ik Anniek heb thuisgebracht.

Img00058_1
Een flink eind fietsen verder (bijna 4kilometer vanaf het centrum van Maastricht zelfs) komen we langs dit mooie stukje natuur in Maastricht. De foto is nogal verkankerd door de poepheid van het toestel maar ’tis best gaaf.

Img00059_1  Img00005
Einde Maastricht, say hello to België (Schapen, paupere telefoonpalen, slecht wegdek (het wegdek van mijn straat is serieus TOT AAN de Belgische grens vernieuwd ><) en Belgen <3)

Img00004
Dit is het uitzicht een stukje voor mijn kamer, Belgisch platteland! (Rechts zijn schaapjes achter een krakkemikkig hek, links zijn huizen ><)

Img00062
Dit is dan mijn straat! Je ziet als je goed kijkt van voor naar achter aan de linkerkant: Een Restaurant met een rare franse naam, een Grieks Restaurant, een Chinees Restaurant, mijn gebouw (met die twee misc tl-buizen die daar hangen), en een stukje verderop nog een Chinees/Japanner. Rechts zit een lijstenfabriek/kunstbenodigdhedenwinkel Lucas, die hebben een groen neonbordje wat altijd mooi m’n kamer inschijnt ‘s nachts.

Img00006
Mijn gebouw, oud, pauper, maar niks vergeleken met de rest van de Belgische gebouwen. De bellen werken allemaal niet en ik moet een brievenbus delen, maar it’s okay want ze maken kutherrie en die andere gast checkt de post toch nooit. Verder weet ik niet precies waar die handelsruimte zich bevind…maarja.

Img00063 Img00064
DE VOORDEUR OMG DE SPANNING~! Zodra je ‘m opendoet zie je rechts die shithoop liggen, we hebben namelijk mannetjes die voor 25euro per jaar de vuilniszakken van het halletje naar de achterkant van het gebouw brengen O.o

Img00065 Img00066
Twee stomme trappen, waar je ALTIJD moe door wordt! Vraag maar aan APY.  Op de eerste verdieping woont een rare 40jarige Duitser die dik is en een kratergezicht heeft en waar altijd een chick op het bed ligt (possibly vastgebonden) en een oud vrouwtje en haar zoon die in M’stricht studeert. Op de tweede verdieping woon ik, Cirée, een Duitse chick, mijn buurman TOBIAS WEGMANN (lol guess zijn nationaliteit) en nog 2mensen die unidentified zijn aangezien ze in 2maanden nogsteeds niet buiten zijn gezien.

Img00067
EN DIT IS MIJN DEUR DAMES EN HEREN. Met boven m’n nummertje m’n naam in het Japans, courtisy to Maudy en daaronder een Silent Hill poster die ik 3D heb gemaakt maar dat zie je zo niet. Irgendwo, get ready for the horror want ik heb een paar foto’s waarbij ik niet heb opgeruimd xD

1 2
De linkse is de tv-hoek. Belangrijkste hoek in het huis (in de kamer klinkt zo stom) want er is een tv, dvdspeler met kapotte afstandbediening, PS2 en een NES. Ohja en een sattelietontvanger zodat i
k Nederlandse zenders kan kijken <3 En ongeveer 300Duitse >< IIG, Hier had ik niet opgeruimd. Rechts een deel van m’n bureau, da’s tegen de muur recht tegenover de bank. Met het schilderij van Eva <3 en mooie Hasuku (hax in het japans xD) van Maudy en een hoop 4chan shit.

3 4
De kast waar de bank tegenaanstaat, gebruikt als "Room-Divider" om de "woonkamer" af te scheiden van de "slaapkamer/keuken" en als stash voor al m’n DVD’s want dan kan er lekker mee gepatst worden. Op de kast staat het mooie beeldje rechts, een God van de Vruchtbaarheid die ik ooit ergens heb gekocht. Overigens staat vóór de kast het tvmeubel wat niet in de hoek van de tv paste. Daarop staat m’n bierkasteel =)

B1 B2
Jaja, daar issie dan: Het Bierkasteel ™
Gemaakt van bier wat ik opgezopen heb en altijd in constructie.

5
6
Dit is het keukengebied zo’n beetje. Rechts de kledingkast (die paarse) en de cd-kast (die grijze) met daarnaast de keuken. Links is de magnetron en m’n bed.

7 72
Dus dat is de magnetron, met daarboven het whiteboard van m’n oude slaapkamer. Ik heb er brieven enzo opgehangen die ik heb gekregen. Daarnaast staat dus m’n bed (<3) met wat Gigerposters erboven en een patserige limited-edition art print van de X-Men…blablabla

8 9
Di’s dus de keuken, nietzo boeiend. Rechts het aanrecht hoe ik het vandaag heb achtergelaten, had geen zin om af te wassen (de hele week eigenlijk niet xD) O=)

10
De badkamer, ook niet echt veel boeiends aan, behalve dat ik recentelijk een ernstige haxxxe >:3 heb aangebracht op de draaiknop voor ‘t licht. Maar da’s op de foto niet te zien.

Nog wat Misc Maastrichtfoto’s:

Img00033 Img00035
Anniek <3 Heel lief meisje en eigenlijk de enige echte vriend die ik heb in Maastricht (*snif*). Ze is heel lief maar wel fucking lowlands maar da’s niet erg ^^ De eerste foto is best kut maar ze wilde niet op de foto dus ze wilde ZEKER niet NOG EEN KEER op de foto ofzoiets…

Img00054
En dit is de Sint Servaasbrug, die is best mooi.

 

En dat was ‘t pretty much. Hope you enjoyed it ^^

 

6 comments on “OMG VIRTUAL TOUR

  1. Gem
    14 October 2006

    hoi:)
    Gaaf gaaf gaaf!! Sightseeing jouw Limburg en België was gaaf, en wanneer mag ik komen en wanneer ruim je op en was je af en wanneer zijn je tentamens voorbij en heb je tijd en wanneer is die film waarvan ik de naam niet meer weet en waarover ik me zou moeten schamen?

    Je moet trouwens ook een slotgracht graven om je kasteel, en vullen met bier. Of graaf die gracht gewoon om je kamer, of desnoods het hele pand heen. Met bier.
    Je bed is ook cool.
    Anniek ziet r uit als n tof meisj^^ Zeg maar hoi (of dubbelhoi, of triple-hoi ofzo) tegen r.

    Maargoed, kga 5 pagina’s typen over langdurig werklozen en hun (mogelijke) (bewuste of onbewuste) (zelf-gecreërde of door de maatschappij opgelegde) sociale isolatie binnen de (Nederlandse) samenleving (of die van België, als daar meer over te vinden is).
    Misjou!
    2xhoi,
    mij.

  2. Jasper
    15 October 2006

    Eeeujj
    wat n klein kasteel :O het gaat tijdens je hele studie nog wel groeien he? Hahah k vind t wel cool, sightseeing
    Mjaa
    spreekje!

  3. Maud
    15 October 2006

    Yayz ^^ kamer en omgeving ziet er cool uit ^^ en rommelig :P en afwasvol :P en doe aniek keertje de groeten (zeg maar dat lowlands keirelaxt is). overigensss, herinner me eraan dat k je moet slaan omdat lol, ik geen maudy wil heten. byebyex~

  4. Gem
    16 October 2006

    (maudy maudy mandy^^)

  5. Wolkje
    17 October 2006

    Erg Richi wel…

  6. Remi
    17 October 2006

    waaaaaaaaaaaaah richi!!!!

    thank you for this view in your life!

    ok *schaam* ik ga deze week toch weer een kaart of brief op de post doen…
    ik wacht elke ochtend op de postbode om te kijken of ie me iets brengt
    *bambi-oogjes*
    mis je!

    liefjouw!
    kus!

    btw.. still with the chick… STILL!OMG!

Comment

Information

This entry was posted on 13 October 2006 by in Studies.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 23,912 Minds Expanded

Instagram

Of course I had to take a picture with the absolute king of the day #Splyce #Zerg #Solar #강민수 and #Protoss team leader #herO #김준호 because I don't get to see them very often. 
Team herO was also in really good spirits while Solar was kicking ass and taking names in the #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul yesterday. 
#Starcraft #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #Gaming #esports #God #2: #Splyce #Solar absolutely wrecking everything in his way at #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul. 
#Starcraft #sc2 #스타2 #스타크래프트2 #스타크래프트 #강민수 #신 #Zerg #저그 #Gaming #esports An actual #God at work at the #Starcraft2 #Twitch #VSL yesterday. 
#ByuN #변 #변현우 #sc2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft #스타크래프트 #테란 #Terran #Korea #Seoul #Gaming #esports Turning #30 might not actually be the worst thing in the world.
Last year, I was swamped with university work, but this year I could take the whole day off to do only the things I wanted to. 
Another #happy #birthday in #Korea! 
#생일 #서른 #서른살 #verjaardag #dertig Another beautiful #spring day in #Seoul. Recently, I've been going #outside a lot more than I used to, and I'm not disliking it. The middle of this #park has a huge grass field where lots of people from the neighborhood were playing. #Korean parks are cute. 
#공원 #서울 #서리풀공원 #자연 #Easter? 
A #celebration, perhaps? 
A #chocolate-y feast? 
A #springtime #festivity? 
A certain #Christian #holiday? 
The #resurrection of a certain #Holy man? 
Why don't #Americans #celebrate Easter?
