Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

~D'Espairs Ray~

Dus gisteren was het D’Espairs Ray concert! M’n nek doet fukken veel pijn en m’n oortjes suizen nog, maar ‘t was wel gaaf.

Ik was samen met Nicole, wat echt heel leuk was want die had ik alweer veel te lang niemeer gezien. ‘T was fijn om een beetje bij te praten en ‘r gewoon weer te zien na al die tijd, en hopelijk zie ik ‘r met de Jrock Convention iig weer ^^ Kheb ‘r huis (zo mag ik het wel noemen, I herd dat het een hele fukken verdieping van een gebouw is waar ze woont ><) niet kunnen zien omdat we nogal laat terug waren en ik meteen met de laatste trein terug moest. Da’s wel jammer want ik had ‘t opzich wel willen zien ^^

Maar iig, D’espairs Ray dus. Zodra we daar binnen stonden begon ik me al te schamen voor m’n muzieksmaak. Ik was altijd onder de impressie dat ik naar goede muziek luisterde, maar toen ik zag watvoor soort mensen er waren kreeg ik echt een hartaanval. De hele zaal (nouja, halve, het was obviously ver van uitverkocht) stond vol met hysterische overactieve 12jarige KORN fans en ZIE MIJN LITTEKEN "OHJOOH DE MIJNE IS GROTER" nepgotiks en altowwwwwwws. Ik was niet alleen in mijn schaamte, want Nicole bleek ook erg gedesillusioneerd te zijn. Dat was dus het grootste nadeel van het optreden ook, constant de gillende meisjes om je heen die tegen je stonden te duwen en te kutten (maarja, ik was ongeveer anderhalf keer zo groot als het gemiddelde publiek, dus had er niet heel veel last van) en graaiende armen en ugh. Ze speelden ook niet zo goed als in Wacken dit jaar, maar ook zeker niet slecht. De stage presence was alleen wat minder. De foto’s zijn nietzogoed gelukt, voornamelijk omdat de zanger steeds hyperactief rond zat te springen en omdat er bijna altijd wel een arm voor m’n lens zat (vier keer die van Nicole btw xD). Aldus, here some foto’s:

Img00122 Img00113

Img00141 Img00110

De gitarist stond recht voor ons en hij was zooo yum <3 En ik wil z’n broek omg! Die liep onderaan uit in vier platte uitsteeksels en het was heel gaaf. En ik wil het shirt van de zanger ook *zwijmel* maarja, zit er niet in vrees ik =(
Heb wel een raar handschoentje gekocht MET EEN VARKEN EROP! Ik koop ‘m, doe ‘m aan en zie dat er een varken opstaat met "PIG" op z’n hoofd. Ik bedoel…wut? Wat heeft een varken nou met D’Espairs Ray te maken ;_;  Maarja hij’s opzich wel hip. Alleen wel poepduur. En een tshirt, hetzelfde als ik al had alleen dan met roze logo en tourdates achterop. Zoals het hoort weer op z’n Richard’s geld aan onnodige dingen uitgegeven terwijl ik eigenlijk in geldnood zit o/ Maar ‘t was al met al vrij gaaf ^^

4 comments on “~D'Espairs Ray~

  1. Carola
    15 November 2006

    Hey Steven, dat zag er wel cool uit:).. Maar niet te veel geld uitgeven aan de Belgische front (frietjes enzo) en elders hor, want je moet nog sinterklaascadeautjes kopen.
    Och ja.. WIE HEB JE VOOR SURPRISE?~?~?~“`!!!~
    xxx C.

  2. Maudy
    16 November 2006

    Dusss, japansheid.s altijd relaxt. of iig meestal. So, dus ik hoorde dat DDR op zich wel relaxt is maar fucking duur en dat je bij 2 matten maar 1 software ding krijgt. which is not handig. Sou desu ka?

  3. Steven
    16 November 2006

    Lieve Carola, als het goed is is de frietdoorvoerroute naar Nederland heropend, aangezien we gisteren de laatste soldaten bij De FrietFabriek ™ hebben vernietigd. Als dank daarvoor kregen wij gratis friet, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
    Het sinterklaascadeautje is al gekocht (ja 1 maar, die poeperd moet niet zulke dure dingen vragen =p) maar er is nog maar 100euro over tot het einde van de maand *oeps*
    Hopelijk vergoed het leger de onvermijdbare uitgaven aan 1euro cd’s en merksnoepjes.

    Voor altijd de jouwe,
    Steven

  4. Harry d. Busdriver
    16 November 2006

    @Maudy: 50euri is niet echt duur opzich, maar idd de software is een beetje jammer. Maar 1iemand kan minder betalen en de shiz kopieren (ik dan dus want jij hebt geen gehaxte PS2 -.-‘) ofzo…denkik. Ik ga nu ff op de interwebsight kijken, brb =p

    ~10minuten later~
    Dus ik zie op de interwebs dat het een of andere haxe actie is ofzo denk ik, dus dan is 50euro alsnog kenkercheap, omdat die matten per stuk al 40euro zijn. Ik check het thuis ff uit, en dan sms ik je vanavond =)

Comment

Information

This entry was posted on 11 November 2006 by in Music, Reviews and tagged , , , , , .

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,619 Minds Expanded

Instagram

Once upon a time in #Korea. 
#남산골 #namsangol #hanok #한옥 #traditional #전통 #Korean #hanokvillage #Seoul #서울 #history #historical #한옥마을 The #seoulillustrationfair was as wonderful as ever. I found loads of great #art, #illustrations and #cards and even asked for the #artist signature on some of them.

The #SIF is still on until this sunday at Hall D of #COEX in #Gangnam, #Seoul, so don't hesitate to stop by and see the work of some of #Korea's most amazing artists. 
#서울일러스트레이션페어 #일러스트
#일러스트레이션 #엽서 #작가 #아트

@grafolio @beuseful2013 @OUTER_UNIVERSE @parknyam @46_jihye @mingee_lee A very unpractical, but very beautiful, #library underneath #COEX in #Seoul. 
#별마당도서관 #StarfieldLibrary #도사관 #books #책 #reading #Korea I hope #Buddha doesn't mind I was taking pictures in his home #Bongeunsa. 
#Temple #Shrine #Korea #SouthKorea #Seoul #Gangnam #COEX #봉은사 #Buddhism #Harmony with #nature in Korean #architecture. 
#Tomb #Korea #Seoul #Ancient #Classical #Shrine #서울 I don't think I'll be getting tired of the #concretejungle that is #Seoul anytime soon. It has stolen my heart. 
#Korea #SouthKorea #서울 #ISeoulU #street #Gangnam #강남 #도시 #city
