Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

In related news

I guess dat ik maareens wat moet gaan bloggen over de afgelopen week, aangezien die redelijk interessant was.
Na Zondag was ik pretty much zielig en een wrak, maar na Gemma halfwakkergebeld te hebben ging het al wel een beetje beter, ze is niet voor niets m’n emotionele vuilnismevrouw ^^. Die nacht heb ik iets teveel bier gezopen, maar anders had ik toch niet kunnen slapen. Maandag mocht ik de dag met Eva doorbrengen en dat was ook gezellig. However moest ik wel een hele zielige Bjírk film kijken waar ik emo van werd =p Maar ’twas heel fijn om te weten dat ik iig nog mensen heb die om me geven.

Dinsdag ging ik terug naar België, wat enorm failde. Ik was er helemaal alleen nu Anniek me niet meer wilde zien en ik zat alleen in m’n kamertje in Riemst voornamelijk te huilen. Die avond heeft Ghislaine me enigsinds opgevrolijkt. De volgende dag was weer kut, terwijl ik aankomende maandag tentamens zou hebben, dus ik moest leren. Dat lukte echt niet maar die avond smste Eske dat ik wel bij haar mocht blijven logeren, zodat ik niet alleen hoefde te zijn. Dat vond ik echt superlief dus toen ben ik naar Gent gegaan met een koffer vol boeken.

Van het leren is niet heel veel gekomen, maar no doubt meer dan wanneer ik in Riemst was gebleven. Verder had ik sinds zondag ook niet goed geslapen, telkens als ik in slaap dreeg te vallen begon m’n lichaam te trillen en te schudden, alsof het niet in slaap durfde te vallen. Bij Eske kon ik gelukkig wel slapen, en dat was al een hele verbetering. Het was heel gezellig in Gent. Zoals jullie wel weten ben ik niet zo’n actieveling, maar daar vond ik het keileuk om gewoon een stukje te lopen. ‘T is echt een hele mooie stad met veel oude gebouwen enzo. En op z’n Belgisch was alles voor geen kanten onderhouden natuurlijk. Maar dat had ook wel zo z’n charme, zolang je er niet in hoeft te wonen I guess =p Eske’s kamer was wel nice however. We zijn naar de China-winkel geweest, door de kerstmarkt gelopen, naar de vieze blauwe kerstbomen gekeken en bij een interessante straatmuziekant gaan zitten. Die gast was echt cool! Hij had een soort van eigen religie-achtig-iets ofzo, waarin we allemaal deel uitmaken van één grote overkoepelende "geest" die alles aan elkaar verbindt en die zorgt voor evenwicht in de wereld. Zoals hij het zei "Als er teveel joden zijn, dan dunt hij ze uit, als er teveel moslims zijn, dan dunt hij ze uit." Maar op de vraag "En als er teveel westerlingen zijn?" hadtie niet echt een mooi antwoord; "Ja, iedereen wil toch leven zoals wij." Daar kwam het op neer. Dat was ook zijn justificatie voor de oorlog in Irak… En hij was pro-Bush O.o Omdat hij vond dat Bush "net als Hitler" zorgde voor de balancering van de wereld. "We hebben een oorlog nodig en wat mij betreft als ik Osama Bin Laden zie dan zie ik een profeet, altijd kalm en belezen." Hij was dus pro-Bush én pro-Bin Laden. Dat was een beetje raar en ghey. Maar hij vond ook dat bomen antennes waren en dat als we goed luisteren naar de bomen we andere werelden kunnen horen, werelden buiten ons sterrenstelsel waar mensen zoals wij wonen en waar we ooit mee samen gaan werken. Dat was heel gaaf en hij was gewoon echt wel cool. Hij had een flat en zou kunnen gaan werken als hij wilde, maar hij leeft liever van dag tot dag. Toen wij hem zagen was hij aan het spelen voor een pakje sigaren. "Nog 20cent." *20cent gekregen van een kind* "Nu nog een euro voor een blikje cola."
In ieder geval, Gent was heel gezellig en het is superlief van Eske dat ik bij haar mocht logeren enzo ^^ Het heeft me goed gedaan.

En zondag naar huis en toen maandag LOLZ TENTAMEN. Ik dacht dat het redelijk goed ging, maar toen ik later thuis m’n antwoorden nakeek kwam ik erachter dat het toch wel grondig verneukt was. Maarja, ik had me al ingeschreven voor de herkansing en ik ging er ook wel een beetje van uit. Dinsdag had ik nog een tentamen, Prcticum Casus Oplossen, en die had ik geownt ^^ Daarbij moest je een juridisch betoog schrijven over een bepaalde casus. In dit geval was iemand overreden door een gehuurd paard, wat op commando stapvoets ging lopen. Alleen ipv in stapvoets te gaan lopen begon het in draf te lopen. En toen werd die dude dus overreden door de huifkar die achter het paard hing. Ik heb betoogd dat het verhuurbedrijf aansprakelijk was voor de schade. Als dat klopt heb ik een 9 ofzo, want m’n betoog was fukken hax.

Nouja, dat was de afgelopen week in een notendop.
Aju *buig*

One comment on “In related news

  1. Japsellll
    22 December 2006

    Yooo
    Wel ff vertellen wat je voro je betoog hebt he!
    zie je nog wel n keer, wat jammer dat je niet bij t gala was (eva kijken)
    Mja
    Doeeii
    Japsellll

Comment

Information

This entry was posted on 22 December 2006 by in General.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,619 Minds Expanded

Instagram

Once upon a time in #Korea. 
#남산골 #namsangol #hanok #한옥 #traditional #전통 #Korean #hanokvillage #Seoul #서울 #history #historical #한옥마을 The #seoulillustrationfair was as wonderful as ever. I found loads of great #art, #illustrations and #cards and even asked for the #artist signature on some of them.

The #SIF is still on until this sunday at Hall D of #COEX in #Gangnam, #Seoul, so don't hesitate to stop by and see the work of some of #Korea's most amazing artists. 
#서울일러스트레이션페어 #일러스트
#일러스트레이션 #엽서 #작가 #아트

@grafolio @beuseful2013 @OUTER_UNIVERSE @parknyam @46_jihye @mingee_lee A very unpractical, but very beautiful, #library underneath #COEX in #Seoul. 
#별마당도서관 #StarfieldLibrary #도사관 #books #책 #reading #Korea I hope #Buddha doesn't mind I was taking pictures in his home #Bongeunsa. 
#Temple #Shrine #Korea #SouthKorea #Seoul #Gangnam #COEX #봉은사 #Buddhism #Harmony with #nature in Korean #architecture. 
#Tomb #Korea #Seoul #Ancient #Classical #Shrine #서울 I don't think I'll be getting tired of the #concretejungle that is #Seoul anytime soon. It has stolen my heart. 
#Korea #SouthKorea #서울 #ISeoulU #street #Gangnam #강남 #도시 #city
