Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Beauty and the Nerd en Chillburg

Dus, vandaag was de casting van Beauty en de Nerd, in Amsterrrrdam.

Ik had Apy gevraagd om mee te gaan en na 2 uur in de trein zitten te lullen waren we eindelijk in Amsterdam. Toen was het nog even "NEE, IN DE METRO CONTROLEREN ZE NOOIT" "MAAR WEET JE NOG DIE KEER DAT DE DON IN DE TREIN GENAAID WERD VOOR 90EURI?" "OHJA, DAN TOCH MAAR FF STEMPELEN", maar dan waren we toch eindelijk bijna bij Eyeworks (de organisatie waar B&N van is). (Overigens werd het kaartje niet gecontrolleerd ><). Anyways, ik pakte m’n uitgeprinte kaartje uit m’n jas en we begonnen te zeiken over welke kant we opmoesten, toen er een chick aangelopen kwam en "Moeten jullie ook naar Eyeworks?" vroeg. Ik was al meteen offended, want het was echt zo van "LOL HI NERDZ JULLIE MOETEN ZEKER NAAR B&N", maar opzich was ‘t wel een leuke chick. Dus we liepen met haar mee, ik vroeg "zo, hoe weet jij de weg?" en ze zegt "lol, net gevraagd". Figures. Toen ging ze vertellen over hoe B&N haar opstapje ging zijn voor haar televisiecarriere want lol school is voor fags. Alleen ze was dus dom, dus ik zei "Ja, waarom ga je dan eigenlijk niet belspelletjes doen? Met Wytske gaat ‘t ook heel goed." "Ja, wat doet die nu dan? Belspellen sucken ass als opstapje!!" "Ja, nou, ze presenteert toch sinterklaasprogramma’s?" In ieder geval, toen ging ze nog wat lullen over de casting enzo en dat ze foto’s in d’r bikini moest laten nemen en of ik ook een bikini mee moest nemen (wtf?) enzo en toen waren we er na een eind lopen eindelijk. Daar aangekomen mochten we gaan zitten in een rare steriele ruimte en alles zag er nogal cheap uit. Maargoed, ik moest m’n handtekening ergens onder zetten en toen was het tijd voor m’n eerste interview (ik was al een half uur te laat wegens kuttreinen). Allebei de interviews waren een beetje raar, rare vragen enzo en bij de tweede ook een rare sfeer. Vragen als "VIND JE JEZELF SOMS BETER DAN ANDERE MENSEN?" "VIND JE JEZELF SLIM?" "WAT VINDEN JE METALVRIENDEN VAN JE NERDHEID?" "HEB JE OOK GEWONE VRIENDEN?" "WAAROM GA JE NOOIT UIT?" passeerden de revue en ook de vraag "Wat hoop je hiervan van de Beauties te leren" was erg jammer. Ik had zoiets van..ja, niks eigenlijk, wat kunnen zulke mensen me nou leren? Ik hoop dat ik om leer gaan met domme mensen. En toen werd zo’n wijf dus link en JA IS DIT ALLEEN VOOR JOU EEN SOORT ZIEK EXPERIMENTJE OM TE KIJKEN OF JE OM KAN GAAN MET DOMME MENSEN en dat was dus wel ff awkward. Verder een hoop zitten failen enzo, maar ’twas opzich wel leuk.
Later hoorde ik van Apy dat de bikini van die chick waarmee we mee waren gelopen was geknapt tijdens de fotoshoot, en dat d’r hak was afgebroken. SORZ MISS, I LOL’D.

Maargoed, dat was ‘t dus zo’n beetje. Het kwam erop neer dat ze het niet zo hax vonden dat ik met vrouwen kan praten en veel met vrouwen omga enzo. Volgende week hoor ik of ik mee mag doen of niet.

Daarna gingen we keihard de stad in m/ COMIX KOPUHHHHH KOPE KOPE KOPE MAN
Dat was ook hax, maar Amsterdam is wel srsly even KUT. Allemaal dronken failers op straat die constant HEUUUHHHHHHHHHHH WAAR ZIJN DE RED LIGT DISTREKT op je af komen en WHOOOOOOOOOO naar alles schreeuwen. Bah. Maar in ieder geval, de Comicwinkels waren epische win. We waren eerst naar GO JOKER COMICS (na 40minuten in een tram gezeten te hebben, dat Eyeworks ding was VER buiten het centrum), waar JOOP VAN DE ENDE de eigenaar van was (was niet, maar hij leek er precies op en ‘t was hax). Er was ook een chick, en die werkte daar en wist alles te staan en was heel aardig. Joop was ook heel aardig overigens, en hij wist ook alles (zoals het hoort). Ik vroeg ‘m offie wist welke comics Michael Turner allemaal had getekend en toen ging ‘ie LOLZ HET IS AL DE 6DE WERKDAG HE, OM MAAR NIET TE ZEGGEN DE 8STE HUHUHU, IK BEN ZO BRAK M’N KOP WERKT NIEMEER MEE. En dat was dus hax. Na het kopen van twee Witchblade crossovers gingen we weg, en Joop was heel vriendelijk en ZO WEL TERUGKOMEN HE WANT HET IS HIER HAXXX. Toen gingen we naar de HENK, maar dat was niet zo win want die dude die achter de kassa stond was een klootzak. Wat wel won, er kwam zo’n vrouw terug met een 130euro StarWars pop, "JA, MIJN ZOONTJE VOND ‘M NIET HAX WANT HIJ KON ER HELEMAAL NIET MEE SPELEN WANT DE ARMEN BEWOGEN NIET EN HIJ WAS ZO ZWAAR DATTIE ‘M MET TWEE HANDEN OP MOEST PAKKEN LOLZ." Ik bedoel, srsly, wut? ALS JE KIND EEN ACTIEFIGUURTJE WIL, KOOP DAN GEEN LIMITED EDITION FUKKEN BEELD VAN 130EURI. Dat zei die dude dus ook en ik lolde. Na een uur in die winkel geshjond te hebben, besloot ik uiteindelijk alleen de Marvel Zombies hardcover te kopen, aangezien het enige andere wat ik wilde (een Nightmare Before Christmas beeldje van 30 moederneuking euris voor ‘n heeeel klein beeldje) te duur was. Toen herinnerde ik me dat ik Ojo nog wilde, en kocht ik deel 3,4 en 5 bij Joop. Nu heb ik dus 1,3,4 en 5, dus ik hoop dat ik 2 nog ergens kan bestellen.
IN
IEDER
GEVAL
Toen gingen we eten, en dat zoog want eerst wilde ik nog naar Vandal Comix, aan de andere kant van Amsterdam en na een teringend lopen bleek ‘ie dicht te zijn. Dus toen weer HE-LE-MAAL terug. De keuze was tussen de King en Chinees, en ik dacht "fuck, we kanen altijd bij de king, dus TO DA CHINEES". We vonden een cheape chinees en we kregen veel kanen (wat wel niet al te lekker was, maar ok, het was veel voor cheap). Maar toen SARPRIES was het 15 euro ipv 9,50 en vond ik het niet zo leuk.

Uiteindelijk dus een redelijk geslaagde dag, maar voortaan eet ik bij de King~!

3 comments on “Beauty and the Nerd en Chillburg

  1. Maudy
    28 May 2007

    k ben wel benieuwd naar de B&N uitslag XD wel laten horen hoor

  2. Gemma
    28 May 2007

    Richi op tv!!!!!:)<3 hurray
    Ik zal wel vast reclame voor je maken.

  3. Remi
    4 June 2007

    Blub,

    ik ben het met je eens over Amsterdam.

    en hihi, bij die vraag ‘heb je ook gewone vrienden’? Wat heb je daar geantwoord?

    x

    shit, ik had me op moeten geven als lelijke beauty en dan me dom moeten voordoen en dan hadden wij een team kunnen zijn en KEIHARD gewonnen!!!!

Comment

Information

This entry was posted on 26 May 2007 by in Beauty & The Geek, Television.

For e-mail updates!

Join 68 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 25,833 Minds Expanded

Instagram

#스타크래프트 is love #Starcraft is life.

Being a Starcraft fan in Korea feels a lot like what I'd imagine being a rich acquaintance of Ronaldo would feel like for a football fan - you get front row seats to all the major games, get to meet legends like Messi, Robben or Buffon (in our case, Byun, SoO or Stats) and get to ask for their signature pretty much whenever you want - all without paying a single penny.

The professional scene has been taking hit after hit since I started getting interested in it, and I'm afraid it'll never be the same as it once was, but I'm glad that in 2018, as well, I'll be able to enjoy some of the best e-Sports the world has to offer.

#WingsOfLiberty down, #HeartOfTheSwarm and #LegacyOfTheVoid to go.

______________________________________

#스타2 #스타크래프트2 #Starcraft2 #Byun #TY #Maru #INnoVation #esports #gaming #progamer #Korean #Korea #e스포츠 #진에어 #진에어그린윙스 #SKT1 #Dark #collection #collector #PC #RTS #변현우 #이신형 #전태양 #조성주 처음 한국에서 @kim.minji.ki204 가 그린 책을 발견할 때부터 (그 #책 읽을 수 없어도, ㅎㅎ) 한 순간엔 큰 #팬 되었고 작년 #서울일러스트레이션페어 에서 직접 만날 수 있어서 너무 즐거웠다.

이제 인스타로 새 책을 받을 수 있는 이벤트가 있어서 당연히 참여해야지~

#kimminji #thejunglebook #정글북 #정글북리그램이벤트 #indigo 한국에서 역사랑 현대 항상 어떤 이상한 발렌스로 공존한다.

In Korea, the past and the present are always living together in some sort of awkward balance.
Traditional norms, values and traditions clash with the influence of a rapidly modernizing and developing society; pride in one's roots compete with a constant need to move forward, and historical buildings vie for room to breathe in the middle of a metropolis.
I hope Korea manages to move forward without forgetting the things that make it unique.

__________________________

#대한민국 #한국 #절 #불교 #봉은사 #역사 #현대 #발렌스 #서울 #Seoul #Korea #SouthKorea #Temple #Shrine #Buddhism #Buddha #traditional #Buddhist #history #present #balance #City #koreantemple #development #Metropolis #tranquility #modernization This is such an #unoriginal picture but..doesn't it look just like a #postcard?

#Seoul #Korea #SouthKorea #Namsan #NamsanTower #City #Road #Traffic #Korean #mountain #trees #green #NSeoulTower #Tower #서울 #도시 #남산 #남산탑 #산 #탑 #도로 #엽서 #그림엽서 #남산타워 On some nights, when I'm feeling all beat down by stress and worries about whether or not I'll be able to support myself over here or where my life is heading, and when I'm just drunk enough, when I see the second snow of the year coming down outside my window, I just can't help but go outside, play some music and dance in the snow like an idiot because for some reason it just reminds me of how much I love being in this country.
Fuck you, Korea. I love you.
.
.
. 
#secondsnow #firstsnow #둘째눈 #첫눈 #Seoul #서울 #snow #눈 #Korea #SouthKorea #Korean #Life #Street #KyungHeeUniversity #KyungHee #경희 #경희대 #dongdaemoon #동대문구 #이문동 #winter #겨울 #atmosphere #분위기 #reallylongsentence 어제는 드디어 지난달 #SBS 하고 #재지 랑 촬영한 #내방안내서 #방송 되었다!
내 역할을 크지 않았지만 궁금하신 분들이 내 #블로그 에서 내 이야기를 읽을 수 있다 ^^
. 
https://anonofholland.wordpress.com/2017/09/18/things-you-only-see-when-you-slow-down/
.
The episodes I worked on together with SBS Korea for a show called #GuideToMyRoom finally started airing since last week and even though my role wasn't very big, it's still really enjoyable to see the places I visited and the people I met on TV. I wrote a long piece on my #blog about my experiences in Haemin Sunim's temple, so give it a read if you feel like it.
.
#멈추면비로소보이는것들 #미황사
#Korea #tv #Koreantv #Buddhism #Buddha #traditional #temple #Koreantemple #haeminsunim #절 #불교 #촬영 #버라이어티 #Zazi #혜민스님 #네덜란드 #외국인 #네덜란드어 #Nederlands #Tolk #Interpreter @zazimusic @haemin_sunim
