Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Beauty & de Nerd mail

Hey Richard,

Even een mailtje om je te laten weten dat we je zeker nog niet vergeten zijn! ;-)

Het was een heel leuk casting-gesprek, en je zit bij de 'lucky few' van de tweede ronde.  Nu gaan we onze voorkeuren voorleggen aan de zender.  Eerst dachten we opnieuw een gesprek te doen voor de tweede ronde, maar uiteindelijk zal het vervolg op de eerste ronde hier volledig intern gebeuren in overleg met de zender, dus moet niemand daar opnieuw voor op gesprek komen.  We gaan de zender alle info die wij hebben voorleggen. 

Eind juni hoor je dan of je met ons meegaat voor Beauty en de Nerd van 22 juli tot en met 12 augustus!!  Bereid je erop voor dat de kans heel groot is dat je erbij zal zijn!

Mail even terug zodat ik er zeker van ben dat je mijn mailtje gehad hebt.

Veel groetjes en tot gauw!

Caroline
Redactie

8 comments on “Beauty & de Nerd mail

  1. Gemma
    13 June 2007

    Relaxt.. dat wordt een (betaalde?) vakantie voor jou met heel veel mooie (domme?) meisjes en gratis eten en drinken en nerderige dingen en tv en en en enzo.. Ik zal voor je duimen!!!
    Heb je er zelf nog wel zin in trouwens?
    xxx Gems.

  2. Harry d. Busdriver
    15 June 2007

    Tuurlijk heb ik er zin in ^^
    ‘T enige kutte is dat ‘t tegelijk is met Wacken =(
    De vakantie is niet echt betaald, aangezien je alleen geld krijgt als je wint. Maar ’tis wel free en in een haxe villa dus da’s wel gaaf. Jammergenoeg zal er niet veel te nerden zijn, maar denk wel dat al die opdrachten het interessant zullen houden.
    Of zouden moet ik eigenlijk zeggen, aangezien er nog niks zeker is >.>

  3. Ghislaine
    22 June 2007

    woesh, dan ben ik in het land en dan kan ik aan dat huis gaan staan fanclubben!

    wanneer weeeeeet je het nouuuuu????

    ^^

  4. Ghislaine
    22 June 2007

    woesh, dan ben ik in het land en dan kan ik aan dat huis gaan staan fanclubben!

    wanneer weeeeeet je het nouuuuu????

    ^^

  5. Nicole
    23 June 2007

    *whoesh* dat wordt dan serieus mijn kabel betalen. Ik ga je trouw volgen dan. Oeh! Misschien zelfs een beaty en the nerd kijkavond houden. Dan komen allemaal meisjes bij elkaar om naar jou te kijken en dan dragen we onze richard fanclub pruiken.

  6. Ghislaine
    28 June 2007

    Nicole, mag ik me alvast aanmelden voor je fanclub en je beautyandthenerd kijkavonden?
    Ik wil een Richardnepsnor, mag dat ook?

    (sorry richi, ik moest er zelf heel hard om lachen^^)

  7. Nicole
    8 July 2007

    Haha jah cool kom maar kijken. Ik zorg wel voor de grote bakken chocolade ijs. Er is trouwens ook nog een vacature open voor het maken voor de fansite van richard. Ik heb er geen tijd voor :p

  8. Ghislaine
    9 July 2007

    shit, kan die die zelf niet maken?ik ben echt een kluns met computers…..

    Maar laat maar weten waar en wanneer, die bakken chocoladeijs klinken nu al geweldig!!!

Comment

Information

This entry was posted on 11 June 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,619 Minds Expanded

Instagram

Once upon a time in #Korea. 
#남산골 #namsangol #hanok #한옥 #traditional #전통 #Korean #hanokvillage #Seoul #서울 #history #historical #한옥마을 The #seoulillustrationfair was as wonderful as ever. I found loads of great #art, #illustrations and #cards and even asked for the #artist signature on some of them.

The #SIF is still on until this sunday at Hall D of #COEX in #Gangnam, #Seoul, so don't hesitate to stop by and see the work of some of #Korea's most amazing artists. 
#서울일러스트레이션페어 #일러스트
#일러스트레이션 #엽서 #작가 #아트

@grafolio @beuseful2013 @OUTER_UNIVERSE @parknyam @46_jihye @mingee_lee A very unpractical, but very beautiful, #library underneath #COEX in #Seoul. 
#별마당도서관 #StarfieldLibrary #도사관 #books #책 #reading #Korea I hope #Buddha doesn't mind I was taking pictures in his home #Bongeunsa. 
#Temple #Shrine #Korea #SouthKorea #Seoul #Gangnam #COEX #봉은사 #Buddhism #Harmony with #nature in Korean #architecture. 
#Tomb #Korea #Seoul #Ancient #Classical #Shrine #서울 I don't think I'll be getting tired of the #concretejungle that is #Seoul anytime soon. It has stolen my heart. 
#Korea #SouthKorea #서울 #ISeoulU #street #Gangnam #강남 #도시 #city
