Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

I assure you, we're CLOSED

070726154_2

Hay gais,

Ik ben net terug van de opnames van Beauty en de Nerd. Ik mag nog niet al te veel vertellen, maar telkens als er een aflvering is geweest mag ik het hebben over wat er in die aflevering gebeurd is. Na elke aflevering zal ik dus mijn verhaal hier dumpen.

Omdat ik nu echt wel graag naar bed ga doe ik vandaag even wat random dingen, en morgen ofzo begin ik met de character-schetsen van de nerds en beauties voor zover ik hun karakter een beetje doorgrond heb.
Random shit:
~ Ik heb het enorm naar m’n zin gehad in het chateau, en een paar helegoede vrienden gemaakt. Jelle is echt een supercoole gast en ik hebecht het idee dat we buiten t programma om, als we elkaar in real lifehadden ontmoet, ook wel vrienden waren geworden. Ik heb ‘t keileuk met’m gehad en we kwamen zeker qua humor echt veel overeen. Aan de anderekant ben ik ook met Dieuwke, een beauty, heel erg bevriend geraakt. Methaar kon ik over alles praten als ik ergens mee zat en zij kon dat ookmet mij. Ze heeft altijd voor me klaar gestaan en ze betekent echt heelveel voor me. Dieuw was echt m’n vriendinnetje daar en we hingen heelveel samen rond en het klikte wel zo’n beetje. Niet op de manier waaropje nu waarschijnlijk denkt, want we hebben niks gedaan ofzo (ik hebmeintje en zij had ook een vriend), maar gewoon qua karakter pasten wewel bij elkaar. Ik zal hen beiden nooit vergeten en ze hebben eenplekje in m’n hart verdiend.
~ Belgen zijn cool en hebben coole woorden zoals TETTEN en MúúGBEZOPEN. Ook mooie liederen zoals BROEK AF, TETTEN BLOOT, HOLLANDSEHOEREN!
~ Het was aan ‘t begin moeilijk wennen aan de camera’s, maar op ‘ngegeven moment was je het zo gewoon dat je naar iemand toestapte envroeg "Ja, ik ga dit en dat doen, willen jullie daar geen camera bij?Want ik denk dat dat opzich wel goede tv is." Het is niet normaal hoesnel je eraan went om praktisch 24/7 gevolgd te worden door camera’s,en nog abnormaler dat je er zo gewend aan raakt dat je het gaat missen.Ik ben nu een dag ongeveer uit het chateau en telkens als ik ergensheenloop verwacht ik een camerateam achter me en dan zijn ze erniet…heel surreal.
~ Na deze tijd praatte iedereen ongeveer Richards, zowel kandidaten als de crew. Stein, een geluidsman, had z’n vriendin opgebeld en had gezegd dat iets "mííg hax" was en z’n vriendin had zoiets van "wtf?" Ook begon ik op ‘n gegeven moment op ‘n zangerig toontje te praten, ik dacht dat ik het van Jelle had overgenomen maar Jelle dacht dattie ‘t van mij had, dus I dunno, maar ook dát nam de crew over, dat was echt wel briljant.
~ De crew van Beauty en de Nerd was echt supercool, met bijna iedereenkon ik goed overweg en vooral Stein, Seppe en Sarah zal ik nooitvergeten omdat ze zo hax waren.
~ Het motto van tv maken is blijkbaar "dat doen we nog eens."
~ On another note, "DAT DOEN WE NOG EENS" roepen terwijl de director wél tevreden was over de speech van iemand is nooit een goed idee.
~ Bekend zijn is cool, ik werd op verschillende plaatsen herkend en ik moest mee op de foto en handtekeningen geven enzo en dat was echt superstoer. Vooral omdat ik weet dat ‘t nu misschien een beetje intens is, maar over een half jaar ofzo is het allemaal gedaan. Voor even is aandacht supercool, maar stel dat t 2 jaar doorgaat, dan wordt ‘t wel kut denkik.

En dat was ‘t voor vandaag. Als ik nog meer randoms verzin komt het hier te staan, en binnenkort schrijf ik wat over de villa (inclusief plattegrond) en over de crew en kandidaten.

Zo, dus, vanochtend bleek weer eens hoe snel iemand aan een bepaalde situatie kan wennen. Gisteren in het hotel slaapwandelde ik al dat ik op de vensterbank met Jelle aan het praten was en was ik *wtf* om het feit dat hij er niet bleek te zijn, en vanochtend was ‘t nog erger. Ik was zo’n beetje half wakker en besloot op zoek te gaan naar iedereen, want die waren immers in dit huis, toch? Ik doe de deur van m’n ouders open, en in plaats van m’n ma en pa zie ik Drew en de Geluidsman liggen (wtf, idd, maar ‘t was donker). Ze zeggen wat, maar ik versta het niet, dus ik zeg "jaja, ik ben alleen even iedereen aan het zoeken". Ik loop de trap op en kom op de kamer van michiel, en daar lag michiel in bed (duh). Dus ik had al zoiets van "uhhh…wat doet michiel hier?" Ik voelde me dus helemaal vaag enzo dus besloot ik om op zoek te gaan naar Dieuwke, khad behoefte om bij iemand te gaan liggen en me veilig te voelen enzo omdat alles zo raar was, maar langzamerhand kreeg ik door dat ik thuis was. Dat was best ‘n kut gevoel..iedereen was weg en het voelde leeg zonder jelle en dieuw.. Maar ondertussen heb ik ‘t wel weer een beetje gerelativeerd enzo, maar ik mis ze nog wel heel erg..

8 comments on “I assure you, we're CLOSED

  1. Ghislaine
    11 August 2007

    WAAAAAAAAAAAAH RICHI JE BENT TERUUUUUUG!!!!!!!!!!!

    Hoe gaat hetttt? Woesh! Omg blub woesh!
    ohhh wanneer zijn de uitzendingen etcetera en alles!

    kus

  2. Maudy
    11 August 2007

    Tis heel tof dat je terug bent XD en k ga enthousiast je verhalen volgen o.

  3. Nicole
    11 August 2007

    Hoezee! Ge zijt weer terug! Komt er ne party?

  4. Jelle
    17 August 2007

    “DAT DOEN WE NOG EENS” was inderdaad redelijk legendarisch. It will haunt you forever! ^_^

  5. Tine
    19 August 2007

    Ik heb tegen iedereen al lopen opscheppen enzo over je, kan niet wachten tot de tv :) het wordt HAX!!!

  6. Dieuwke
    22 August 2007

    Richard,

    Lieve en leuke verhalen hoor…
    Super gedaan.
    Ik mis jou ook heel erg, maar morgen zie ik je weer!!
    HAX!!! :)

    Kus, Dieuwke

  7. Gemma
    23 August 2007

    Eej haxerd van me!!:D
    Ik was zo nieuwsgierig in Budapest, dat we je stiekem gesmst hebben én verleid om een waarschijnlijk-heel-duur-smsje terug te sturen.. sorry daarvoor(a).. Maar miste je! Bijpraten!!!!!
    Binnenkort keertje tijd voor me?:)
    Liefs,
    Gem

    P.S. Oh en ik heb Hammerfall gezien en namens jou staan hakken enzo^^

  8. Harry d. Busdriver
    23 August 2007

    Sup gems
    Tuurlijk heb ik tijd voor je. Zeker komende week. Tot begin september iig. Zorg maar dat jíj ‘n keertje tijd hebt =p
    Hopelijk was die poepsms niet te duur en heb je niet teveel geworried, want ’tis opzich wel goed ondertussen.
    Dan vertel ik als ik je zie wel over de dingen die je wél wilde weten =)
    Kom maar ‘n keertje langs ok?

    P.S. Hammerfall fucking wint

Comment

Information

This entry was posted on 11 August 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 65 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 25,091 Minds Expanded

Instagram

There's just no stopping this guy!
Season 2 #GSL champion #김대엽 #Stats  is also your Season 2 #SSL champion!
In an amazing back and forth, the #Protoss ultimately managed to defeat his #Zerg rival #박령우 #Dark.
As the #Starcraft season is coming to a close, I can only look forward to more of the same next year.

#Seoul #Korea #SouthKorea #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft2 #esports #gaming #progamer #Korean #gamer #videogames #tournament #저그 #프로토스 #경기 #게임 #프로게이머 #champion #Splyce From #temples to #churches.

#church #Korea #SouthKorea #Seoul #religion #Christian #Christianity #cross #Korean #spooky #spoopy #filter #woods #교회 #무서워 #서울 #기독교 I had a great time working with #SBS on their new program #내방안내서 in the beautiful #Mihwangsa #temple. I'm sure that @zazimusic has made @haemin_sunim proud with their song based on his book, #멈추면비로소보이는것들.
며칠동안 #미황사 에서 시간을 보내는 게 큰 인상을 주었고 만난 사람들 너무 친절하게 챙겨서 감사하는 말 밖에 못 한다.
다들 #수고했어.

#Korea #SouthKorea #tv #filming #television #tvshow #Koreantv #Buddhism #Buddha #traditional #절 #불교 #텔레비전 #쇼 #촬영 #버라이어티 #발송 I came back to #Seoul yesterday. Waking up to the sound of cars passing under my window and people shouting instead of the sound of the waves rolling over the beach and bugs chirping, I realized again that a part of me hates this city, no matter how much I love it. Now I understand why #혜민스님 makes the trip back to #미황사 so often even though he lives in Seoul as well.

For people living in a big city like this, it's important to #slowdown and not get caught and lose yourself in the flow of things. Life in the #countryside and in a #temple is so different, so much more #empty, but so much more fulfilling.

#Korea #SouthKorea #Mihwangsa #color #peace #reflection #religion #Buddhism #Buddha #tranquility #traditional #절 #평화 #불교 #해남 #108배 #전통 #역사 #생각 #자성 #내이야기 #미황사 에서 사흘밖에 안 보냈는데, 그래도 #생각 을 많이 바뀌었다. #성찰 하면서 내 한국 생활도 생각하고 한국 사람들의 #촌 을 생각하면서 왜 한국이랑 사랑에 빠졌는지 다시 깨달았어요. 한국에서 사는 것이 선물이니까.. 잘 살아야지.

#절라도 #절라남도 #절 #평화 #불교 #해남 #혜민스님 #Korea #SouthKorea #Temple #Shrine #tranquility #peace #reflection #religion #Buddhism #Buddha #혜민스님 의 #미황사 에서 #멈추면비로소보이는것들 많다. #절 의 #평화 를 느끼고 마음을 비우면서 깊은 생각도 하고 한국 생활을 #감사 하는 생각도 많고.. 한국이 역시 #아름다운 나라입니다. 
Another gorgeous #sunset at #Mihwangsa #temple.
I am so thankful to #SBS and 혜민스님 for letting us stay here.
Just like the title of his book, there are many things you can only see when you #slow down. Staying at the temple and talking with the staff has taught me once again that Korea is an amazing country, and I couldn't be happier to be here. 
#nofilter #Korea #SouthKorea #island #traditional #tranquility #nature #wood #meditation
