Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Een dagje chillburg

Dieuweniksatan
(M’n haar zat kut want ‘t had geregend, OKAY!?)

Zo, dus, vandaag was ik met Dieuwke (van B&N) naar Tiblurg en ‘t was cool ^^
We hebben ‘n beetje geluld en gewinkeld enzo. Zij was met mij meegekomen naar de Slegte (hoi martine =p) en de comicwinkel (zomg, een aantrekkelijke vrouw in een comicwinkel~!) en ik met haar naar…ongeveer elke kledingzaak in Tiblurg xD
Want ze zocht ‘n jurkje om in uit te gaan vanavond, maar ‘t moest wel iets hax zijn natuurlijk. Gelukkig vind ik ‘t leuk om te gaan winkelen met vrouwen (don’t ask me why, ‘t is gewoon zo) dus ik vond ‘t heel gezellig om een hoop winkels in te lopen en wat jurkjes te checken enzo.

IRGENDWO, ‘t was dus cool en Dieuwke is gaaf en khoop dat ‘k ‘r nog meer ga zien ^^

En dat was ‘t.

10 comments on “Een dagje chillburg

  1. Ghislaine
    25 August 2007

    wow, anders is ze even perfect en mooi en wow enzo^^

  2. Maudy
    27 August 2007

    heeft ze uiteindelijk nou nog een jurk gevonden? XD

  3. Harry d. Busdriver
    27 August 2007

    Jaja ze had nog ‘n jurk gevonden, een hele coole. Iets zilvergrijzigs zonder mouwen en zo blote schouder aan een kant en aan de andere kant iets hips extra wijde mouwding wat op een spiderman-vleugel-van-web leek…ja sorz kan ‘t niet beter uitleggen =p

  4. Eva
    29 August 2007

    haha je haar is stoer, maar je ziet er ineens wel heeel anders uit. meer foto’s??

  5. Harry d. Busdriver
    29 August 2007

    Eva,
    Appelief:

    Op deze foto zit m’n haar zegmaar wél goed =p Al was ‘t dan weer wel donker enzo. Maargoed >.>

  6. Merel
    1 September 2007

    Richard! Je haar.. is.. emo. Maar het is niet totaal walgelijk. Whoesj! Ik ben zoo benieuwd naar jij-acties daar. Heb je geen link naar een trailer oid? Ik heb al lopen zoeken, maar ik heb geen google skills, in hoeverre je daar uberhaupt skills voor nodig moet hebben.. Ehhm dus.
    x Merel.

  7. Tijmen Blankevoort
    4 September 2007

    Love is in the air XD

    Trailer, check mijn hyves @ tirune.hyves.nl <- staan er twee, en krantenartikelen.

  8. Harry d. Busdriver
    7 September 2007
  9. Merel
    7 September 2007

    Dubieus? Ik trouwens ook niet.. had dr ook nog gemaild. Mss heeft ze geen internet in dr nieuwe crib.
    Wel flauw dat ze jou steeds niet intervieuwen, I mean, hallo, jij hebt waarschijnlijk nog het meeste boeiende te vertellen.

    Ehm. Ik erger me nu al dood aan dat wijf met dat hondje.. Is dat terecht?

  10. Harry d. Busdriver
    7 September 2007

    Lol, die met dat hondje was…vrij erg. Echt zo van “mijn papsie heeft voor mij allemaal nieuwe broeken van 600e per stuk en nieuwe shirtjes van 300e gekocht, want ik kan toch niet met oude kleren aan op tv komen!” enzo..dus een beetje alles wat tegen mijn rode roots ingaat =p Maar ik heb er niet echt veel gesproken ofzo..het hondje zélf was irritanter.

Comment

Information

This entry was posted on 23 August 2007 by in General.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,543 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
