Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Beauty en de Nerd related dingen

Bdnrichard_162x210

Dus, de website van RTL is EINDELIJK eens geupdate:
http://www.rtl.nl/reality/beautyendenerd/home/

Mijn charmante foto en nog charmantere textje:
"Richard (20) kan het best omschreven worden als een excentriekenerd. Hij is fan van loeiharde metal- muziek, hij dweept met komiekenzoals de Nederlander Hans Theeuwen én hij heeft zijn eigen nerd-lookgecreëerd: band-shirts, een wild baardje en lange haren.

Richard kan gevat uit de hoek komen, is recht voor de raap en somszelfs choquerend. Maar nooit gemeen. Want Richard is eigenlijk eengevoelsmens. Onder het oppervlak van deze 'stoere' nerd zit een zachtkantje. Het is nietonmiddellijk te vinden, maar misschien slaagt een van de beauty's erwel in om hem te ontdooien."

Opzich klopt alles wat erin staat wel (zelfs het GEVOELSMENS en ZACHT KANTJE) behalve het Hans Teeuwen gedeelte. Blijkbaar hebben ze gewoon goed gekeken naar hoe ik me tijdens de opnamen gedroeg (Choquerend, omdat ik constant liep te schelden en over fappen en tetten liep te praten denkik) en namen ze daarom aan dat ik van Hans Teeuwen hield. However het was Jelle die Hans Teeuwen fan was, en daarom deden we samen veel van zijn sketches enzo.

Er is ook een hiefs gemaakt, waar ik mogelijkerwijs een politiek correcte versie van deze logs ga posten..maar kweenie of ik de zin heb om dat allemaal te gaan knippen enzo >.>
http://beautyendenerd2.hyves.nl/

17 comments on “Beauty en de Nerd related dingen

  1. Merel
    13 September 2007

    Stom eigenlijk dat ze alle uitzendingen zó kunnen edit’en (eh) dat alle acties en interesses en shit verdraaid worden. Hmz.
    Komen de afleveringen ook nog ergens op internet te staan ofzo, dat jij weet..?

  2. Harry d. Busdriver
    13 September 2007

    Editen..srsly =p
    Ennuh, ja, ‘t komt wel op de interweb waarschijnlijk. Heuh, vanavond was de belgische, zo maareens bij bram informeren.

  3. Wolkje
    13 September 2007

    Toch vind ik je hip :D.

  4. Harry d. Busdriver
    14 September 2007

    Ben ik toch ook =p

  5. Bol
    18 September 2007

    Die beschrijving is ook maar half waar bij mij. Mijn ma zou vereerd zijn als ze kleren mocht kopen voor mij.

  6. nathalie
    9 March 2008

    whoow ik ken jou van beaty and the nerd:D
    ik vind jou egt helemaal geweldig ff serieus dat vond ik egt ik ben nu tegenwoordig een mega fan van jou toen ji der uit was vond ik dat egt zwaar naar de klote..

    maarjhaa stuur me maar wat trug zou ik helemal tof vinden daag natha xxx

  7. nathalie
    9 March 2008

    jij bent egt zoow lekker BTW heb jij ook hyves of niet??:O zoow jhaa zou ik die dan misschien mogen??

    pliess dikke kuss nathaa

  8. Maca
    9 March 2008

    *sterft af*

  9. Harry d. Busdriver
    9 March 2008

    Dayum ik ben ZWAAR LEKKER, je weet toch Maca.
    Maarre…de hiefs is: http://de-satan.hyves.net/ maar ik doe er niet zoveel mee.

  10. Maca
    10 March 2008

    [img]http://www.somersoft.com/forums/gallery/data/506/medium/Do-not-feed-the-troll.jpg[/img]

  11. Harry d. Busdriver
    10 March 2008

    NO HTML 4 U!

  12. Maca
    10 March 2008

    tis bbcode.

  13. Harry
    11 March 2008

    Nou, dat faalt lekker ook zoals u ziet *puh*

  14. Maca
    11 March 2008
  15. Maca
    11 March 2008

    KUTGODTUFYS>

  16. marsha
    12 March 2008

    Weet iemand of die jelle ook hyves heeft?
    Liefs marsha

  17. Harry d. Busdriver
    14 March 2008

    Jelle is volgens mij de enige zonder hiefs.
    Rebelse gotik is ‘t ook.

Comment

Information

This entry was posted on 12 September 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 23,912 Minds Expanded

Instagram

Of course I had to take a picture with the absolute king of the day #Splyce #Zerg #Solar #강민수 and #Protoss team leader #herO #김준호 because I don't get to see them very often. 
Team herO was also in really good spirits while Solar was kicking ass and taking names in the #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul yesterday. 
#Starcraft #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #Gaming #esports #God #2: #Splyce #Solar absolutely wrecking everything in his way at #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul. 
#Starcraft #sc2 #스타2 #스타크래프트2 #스타크래프트 #강민수 #신 #Zerg #저그 #Gaming #esports An actual #God at work at the #Starcraft2 #Twitch #VSL yesterday. 
#ByuN #변 #변현우 #sc2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft #스타크래프트 #테란 #Terran #Korea #Seoul #Gaming #esports Turning #30 might not actually be the worst thing in the world.
Last year, I was swamped with university work, but this year I could take the whole day off to do only the things I wanted to. 
Another #happy #birthday in #Korea! 
#생일 #서른 #서른살 #verjaardag #dertig Another beautiful #spring day in #Seoul. Recently, I've been going #outside a lot more than I used to, and I'm not disliking it. The middle of this #park has a huge grass field where lots of people from the neighborhood were playing. #Korean parks are cute. 
#공원 #서울 #서리풀공원 #자연 #Easter? 
A #celebration, perhaps? 
A #chocolate-y feast? 
A #springtime #festivity? 
A certain #Christian #holiday? 
The #resurrection of a certain #Holy man? 
Why don't #Americans #celebrate Easter?
