Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Beauty en de Nerd Post 03

Disclaimer:

Alles in dit dagboek is mijn mening op momentvan opname, niet van schrijven. If you're personally offended, don't be,chances are dat ik je gewoon aardig vind maar je een mindere dag had, iedereenheeft zo z'n minpunten.

Dag 4 (24.7.2007)

De vierde dag begon voor mij met de mededelingdat de vrouwen een proef te wachten stond waarbij ze vies zoudenworden…ofzoiets. Of iets mannelijks moesten doen..I can't remember. In iedergeval: het zou iets worden wat ze niet leuk zouden gaan vinden. Voor ons nerdswas de opdracht "de hersenkronkels van een vrouw te gaan begrijpen".

Eerder die ochtend was de nieuwe beauty vanJules, Melissa, aangekomen. Ik en Deb lagen however nog te slapen, aangezien weelke ochtend daarvoor al véél te vroeg uit bed waren geroepen terwijl er nikste doen was. Dus daar hadden we niks van meegekregen en opeens was er eennieuwe chick in 't huis xD. Ik had Melissa toen ik wakker werd even in de ganggezien, en ze stopte even voor een praatje, en het leek me een aardige vrouw.

Er lagen toen we terug naar boven kwamen oponze bedden stapels flaires en andere vrouwenbladen. De flaires waren cool,want er stonden boeiende dingen in over borstvergrotingen die mislukten,solosex en elke week weer een nieuw verhaal over mannen waarvan ze nog welhielden maar die eigenlijk alcoholisten met losse handjes waren.

In ieder geval, het was eerst de eer aan dedames om hun proef te gaan doen. Zij kregen blinddoeken om en wij reden in eenandere auto voorop.
However, zoals eerder al eens gebeurd was,failden de drivers in de weg vinden. Want ja, meer dan 1 TomTom kon er tochecht niet vanaf, en zelfs degene mét TomTom reed fout. Maargoed, tijdens hetveel te lange rondjesrijden (toch zéker 4 keer dezelfde weg gezien)filosofeerden we over wat de dames moesten gaan doen. Iemand kwam met koeieninsemineren, wat me opzich vrij humoristisch leek. Ik moest naar een andereauto, waar ze gingen filmen, dus daar heb ik dat idee ook nog even opgegooid terwijlde cameraman lag te lollen. "Ja, want hoe werkt dat nou eigenlijk, datinsemineren?" "Nou, dan doe je dus zo *steekt arm uit* dít is dus de spuit met't sperma erin en *steekt andere arm erboven* zó check je dus, via de anus, ofde spuit goed zit." Je zag dat de cameraman 't wel lollig vond, maar hij moestnatuurlijk wel iets hebben wat 'ie ook daadwerkelijk uit kon zenden, dus toenhadden we 't even over iets anders, de mogelijkheid van eenspeurtocht/dropping, paintballen, en weet ik veel wat nogmeer. Op 'n gegevenmoment had ik dorst, en passte Pieter me een flesje Sprite. Dat was geloof ikThe Birth Of A Meme, want zodra we het daar over iets hadden waarvan we nietwilden dat het uitgezonden werd hielden we het flesje sprite voor de camera enriep ik SPRITE tussen de zinnen door. Al snel hadden we verzonnen dat ik elkekeer dat ik Sprite zei 200euro zou krijgen. Een lucratief contract, al zeg ikhet zelf. Dus we zaten daar lekker te failen, te SPRITE (en dan zei Pieter"KA-CHING") en te CHAUDFONTAINE-en. Chaudfontaine is blijkbaar een heel hipmerk voor water, maar ik kende het niet dus failde de uitspraak ook lekker hardde eerste paar keer.

Op een gegeven moment waren we dan tochEINDELIJK ergens aangekomen: een obstacle course o/ De vrouwen hadden echternogsteeds hun blinddoeken om, dus zij zagen nog niks. Drew voelde het zand aanhaar voeten en zei hoopvol "Oh, we zijn op het strand zenne!" Het was vooralerg lolwaardig om ze allemaal tegen elkaar te horen praten van "Ja, en wat zouhet zijn?" "Oeh, wat is dit?" "Wanneer mogen die focking blinddoeken af he?"terwijl wij al wisten wat er voor ze in petto lag.

Foto002

Toen ze eenmaal hunblinddoeken af mochten doen werden ze er niet echt vrolijker op though: eenobstacle course, compleet met modder en zandheuvels wachtte hen op. Dat wasniet wat ze hadden verwacht, maar ze bleven er allemaal redelijk rustig ondergeloof ik. Wel de te verwachten "Oh, nee, maar dit shirtje is net nieuw!" en"Ja, en zei zeiden nog, doe je mooiste hakjes aan, godverdomme", maar over hetalgemeen was niemand echt bang om de modder in te springen. Opzich had ik datvan Goldie niet verwacht; die had namelijk een broek van 400e en eenshirtje van 300 ofzo aan, meer dan mijn maandelijkse inkomen O.o Dat vond ikwel bewonderenswaardig aan alle beauties overigens: ze gingen allemaal zonderveel te zeuren keihard de modder in en gaven zich volledig. Sommigen gavenhowever iets te veel… Zowel Selène als Marie-Claire hadden er problemen mee.Nouja, Marie-claire had uiteindelijk gewonnen, maar in the process had ze watmodder en zand binnengekregen; iets wat het lichaam meestal niet zo kanappreciëren. 'T ging vrij snel weer goed met 'r though. Selène was however welvrij erg. Blijkbaar kunnen rokerslongen écht niet goed tegen zware inspanning,en ze had zich volledig gegeven. Ze had dan ook de eerste ronde gewonnen, maarvan de medics mocht ze niet nog een ronde meedoen. Opzich terecht, want ze wasecht compleet kapot. Debby heeft het overigens best goed gedaan, alleen eenklein meisje is nu eenmaal niet zo sterk, dus ze had er wel moeite mee. Toen deeerste boven was had ik eigenlijk de neiging om "OKAY, LAAT MAAR, IEMAND HEEFTAL GEWONNEN DUS DOE MAAR RUSTIG AAN" te roepen, maar dat had ik toch maar nietgedaan. Ze had zelf ook al hetzelfde verzonnen though, dus ze ging halverwegede heuvel op de grond zitten om wat uit te rusten. Meteen camera's eropnatuurlijk, zo van OMG ZE WAS ZO MOE DAT ZE DE BOVENKANT NIEMEER HAALDE. Opzichwas het ook wel een goed idee geweest om even die paar laatste meters nog tedoen, dan weet iedereen in ieder geval dat je het wel had kunnen halen. Maarja,ik had het misschien ook niet gedaan. In ieder geval: she did pretty well vondik, en ik vond het al heel wat dat ze met haar mooie witte schoentjes de modderin was gegaan.

Foto005

Marie-Claire had de opdracht gewonnen, maar defun was nog niet voorbij. Er stond een hippe APC (of iets dergelijks) bij hetparcours, voor de coole legerheid, en Bram had gevraagd of we erin en eropmochten, en dat mocht! Dus iedereen was even op de tank met de railgun aan 'tspelen en wat met de bestuurder te lullen. Toen we dat hadden gezien zijn wenog ff wat gaan chillen en hangen en drinken in het zand. Ergens verwachtte ikal wel dat wij waarschijnlijk ook nog met z'n allen door de obstacle coursezouden moeten, maar ik had nog niet veel erover gehoord, totdat Pieter ermeekwam (grom!). Het leek me wel leuk om te doen, maar ik had een wit t-shirt aanvan threadless (oftewel: 1x 100 van gemaakt en daarna nooit meer) en dat wildeik eigenlijk niet verneuken. Jammergenoeg hadden sommige van de vrouwen óókwitte dingen aan en had ik daartegen gezegd "och joh, het is maar modder, datgaat er zo uit", dus dat moest ik nu zelf natuurlijk ook aanhoren (waaromwerken dat soort dingen toch altijd tegen je?). Aldus, na wat gemiep en gezeikgingen de nerds ook door het parcours. Met z'n allen. Tegelijk. Briljant ideenatuurlijk, lekker modder van degene die voor
je was in je gezicht krijgen enmet z'n 9en proberen dezelfde heuvel op te komen, maar 't was wel gaaf.

Foto007

Toen ikeenmaal boven was zat m'n gezicht onder de modder (er zat ook wat in m'n oog,dat was minder prettig) en iedereen had wel ergens een verwonding. Maarten'snagel lag er 3 kwart af, ik had een sneetje in m'n hand en m'n voet, Pieter's(geloof ik toch) arm was 1 gigantische schaafwond, etc. Toen hadden we hetallemaal wel zo'n beetje gezien en gingen we terug naar het chateau.

Terug in het chateau leek het mij wel een goedidee om debby te interviewen, voor de zekerheid. Normaliter bewaren ze de HOEGOED KEN JIJ JE BEAUTY test voor tegen het einde, maar "hersenkronkels van eenvrouw" leek toch wel érg die richting uit te gaan. Ik heb 'r dus vanallesgevraagd, en opgeschreven ook. Volledige naam, familie, opleiding, hobbies,toekomstplannen, etc. Na het eten hebben we met een paar man in de kamer vanMaarten en Marie-Claire (wat vrij snel dé hangkamer werd, aangezien het degrootste kamer was én een bank had) wat gehangen en wat flaires doorgelezen.Vooral de artikelen over vaginisme en vrouwelijke solosex bleken erginteressant voor onze perverted minds, maar de beauties bleven over beideonderwerpen toch vrij stil.


Dag 5 (25.7.2007)

Die nacht droomde ik dat de cameraploeg (dieje normaal rond 6 uur ofzo kwam wakkermaken) al om 4 uur 's nachts binnen kwam.De echte ploeg kwam echter pas rond 8 uur, wat het extra hax maakte toen ik aanze vroeg "zeg, waren jullie hier om 4 uur ook al of wa?". Wat ik overigens nogmoet zeggen, de eerste 1 tot anderhalve week in het chateau ben ik compleetBelgisch gaan spreken, ik kón gewoon nietmeer nederlands praten. Iedereen vande crew was belgisch, de helft van de kandidaten was belgisch, en ik paste megewoon aan zonder er iets aan te kunnen doen. Dat was eigenlijk best cool, alkreeg ik er wel zware last van aan m'n keel.

De ochtend was lang, er was niks te doen, enanderen hadden mijn interview idee zelf ook bedacht. Aan de eettafel was hetdan ook net een grote interview-hal. De meeste nerds waren hun beauties vragenaan het stellen over alles wat mogelijk van enige belangrijkheid kon zijn.

Die middag werden de eerste echte interviewsafgenomen. Ze zetten dan een stoeltje ergens ver van de groep af weg (meestalaan het uiteinde van de tuin, of ergens in de tuin waar nooit iemand kwam), eenschermpje om het licht te vangen, een camera, een geluidsman en eeninterviewer. De reden dat dit zo afgelegen gebeurde was natuurlijk zodat demensen waar je over aan het roddelen was je niet zouden horen. Ik weet nietmeer waarover m'n eerste interview ging though, dus moving on.

Het was ondertussen tijd voor onze proef, denerd proef. Er stonden in de tuin een hoop schildersezels, dusja, de meesten(die de andere seizoenen van B&N hadden gezien) wisten al wat er zou gaangebeuren. In de Amerikaanse serie moesten de nerds namelijk een naaktmodeltekenen, maar uiteindelijk ging het niet om wat ze hadden getekend, maar of zenaar het model hadden geluisterd. Dat legden we dus ook uit aan de andere nerdsdie niet de amerikaanse series hadden gezien (in belgie werd dat nietuitgezonden) en niemand was dus echt verbaasd toen er ook daadwerkelijk eennaaktmodel de tuin in kwam lopen. Ze was wel verassend hawt though, ik vond 'rnogal op Jessica Alba lijken. Drie kwartier ofzo gingen voorbij voordat ze ookecht begon te praten over hoe ze heette en d'r hondje en d'r werk en reizen envanalles, en ik had alles onthouden terwijl ik amper meer op m'n tekeninglette. Tussendoor was ik nog wat aan het joken met Rose, het model, en deandere nerds. Rose was overigens echt heel cool, grappig, relaxt, en gewoongenerally leuk en aardig.Wat op tv waarschijnlijk gaat lijken als een half uur,duurde in het echt echter ongeveer 3 uur. Want ja, als we alles nog kondenherinneren zou het niet leuk zijn, dus nadat het model weg was moesten we nogeen uur of twee wachten op het volgende onderdeel van de proef. Ik was vrijblij toen Bridget ons eindelijk kwam vertellen dat het niet om de tekeningging, maar om wat ze had gezegd, want ik wist nogsteeds alles.

Imagine my surprise toen bleek dat de eerstevraag al meteen ging over WAT VOOR TATTOO ZE OP 'R RUG HAD. Srsly, hoe moet ikdat weten? Ik heb gelet op wat ze ZEI, het ging toch om HERSENKRONKELS VAN EENVROUW? HOE IS EEN TATOEAGE GEEN UITERLIJK? Srsly, tattoo's vallen bij mij onderhet kopje UITERLIJK en niet onder GOED OPLETTEN WAT ZE TE VERTELLEN HEEFT. Daarwas ik (en niet alleen ik) dus vrij link om. Bram en Jelle hadden however goedopgelet en wisten dat het 3 roosjes waren. De volgende vraag ging wéér overuiterlijk, namelijk hoe haar sandalen eruit zagen. Die wist ik toevallig, maardat had natuurlijk geen nut, aangezien ik er al uitlag wegens het failen van detattoo-vraag. Bram had deze goed en hij had gewonnen. Toen wreef Bridget er nogeven in DAT WE WEL ERG HARD HADDEN GEFAALD ALS WE DAT NIETEENS WISTEN, waaropwe link reageerden met hetzelfde betoog als ik net heb gehouden, namelijk dattattoo's en sandalen onder uiterlijk vallen en niet onder wat ze heeftverteld…maargoed.

Die avond was er dus wel eliminatie, en ik kanme herinneren dat ik vrij gespannen was. Niet omdat ik dacht dat mensen mijniet hax vonden, maar omdat Debby zich deze dagen wel érg afzijdig hadgehouden. Ze zat voornamelijk in onze kamer en ging bijna niet om met de anderevrouwen. Zoiets kan ZWAAR in je nadeel werken bij een "wie is je bestevriendje" spel als dit, dus ik fearde wel. Gelukkig waren we dit keer niet deklos, aangezien Bram mij blijkbaar heeft gered van eliminatie (danku bram =p).Andy en Cat en Pieter en Rianne moesten het tegen elkaar opnemen.

Tot mijn grote spijt (maar dat zul je altijdhebben, als andy en cat waren geëlimineerd was ik ook niet blij geweest)moesten Pieter en Rianne het chateau verlaten. Het was kut, want in zo'n kortetijd had ik best 'n band opgebouwd met Pieter, en ik kon m'n tranen dan ookniet binnenhouden. Ik had nooit verwacht dat je zo snel gehecht kon raken aande mensen om je heen. Niemand had dat verwacht.. Als je het op tv ziet denk je"Jezus, wat een jankerd, die kent die gast pas een week en 'tis net alsof z'nbeste vriend weg gaat". Zo dacht ik toch in ieder geval altijd over dat soortshit bij de andere reality-shows die ik keek. Ofwel dat is geacteerd, ofwel hetis gewoon stom. Vandaar dat ik ook echt zoiets had van "wtf, hoe kan dit?" Jezit dag en nacht bij elkaar, en door de opdrachten kom je ook weer watdichterbij elkaar, en je vormt gewoon heel snel banden met mensen die je goedliggen en als die weggaan dan is het net zo moeilijk als een vriend die je almaanden kent opeens weggaat. Ik had verwacht dat ik er gewoon objectieftegenaan zou kunnen kijken, you know, het is maar een spelletje, er móet nueenmaal elke 2 dagen ofzo iemand weg, poep gebeurt, life goes on. Maar zomakkelijk was het niet..

Die avond was het feestje van Jelle, en ookhij kreeg een lapdance van Drew. Iedereen had het naar z'n zin, geen spoor vanJelle's muziek natuurlijk, Rhianna en Beyonce all over the place, bier zat…maarik kon echt niet vrolijk zijn, en jelle ook niet. Pieter en jelle waren geloofik best wel close, dus voor hem was 't ook fucking kut. Hij was ook link om het"DOE DAT NOG EENS" gevoel tijdens het afscheid. We hadden een groepsknuffelgedaan enzo, maar dat moest EVEN OPNIEUW MET EEN CAMERA IN HET MIDDEN entelkens als je stond te janken of iets wilde vertellen aan iemand die weg gingstonden ze met een camera op je kop. Dat voelt nu eenmaal compleet fout enmens-onwaardig. Daar zat 'ie enorm mee, en ik vond dat nogal klote voor 'm.Tegen deze tijd kon ik volgens mij al redelijk met 'm overweg, en ookal was hijgesloten, ik wilde 'm in ieder geval duidelijk maken dat ik wilde luisterenalsie wat kwijt wilde. Terwijl iedereen keihard aan 't party-en was zaten wijbuiten wat te mokken en bier te hijsen, dus ik besloot maar eens op tijd naarbed te gaan.

Die nacht werd ik rond 4 uur ofzowakkergemaakt door een huilende Debby die de kamer binnen kwam. Dit bleek majordrama te zijn, want Dieuwke had Drew en Selène tegen Debs opgezet. Op datmoment had ik nog nooit met dieuwke gepraat, dus ik had geen idee hoe ze was enzéker niet hoe dit zat, dus ik nam maar gewoon aan dat dit klopte, en als ik zozie wat selène later weer tegen dieuwke had gedaan zat het er ook wel in dáthet klopte. Maargoed, Debby was dus helemaal zielig enzo en ik probeerde 'r tetroostten, maar ik heb geen idee meer hoe precies. Ik heb in ieder gevalgezorgd dat ze 'r verhaal kwijt kon en een beetje rustig was tegen de tijd datze naar bed ging. Ik vond 't wel heel zielig voor 'r, want niemand verdiendehet om zo buitengesloten en gepest te worden, en toch zeker mijn partner niet…


Dag 6 (26.7.2007)

De volgende ochtend werd ik fucking vroegwakker, omdat men had verteld dat het handig zou zijn als men optijd uit bedkwam. Zoals gewoonlijk was er tot 11 uur however niks te doen en was ik voorniks opgestaan. Dat was dan ook meteen de laatste keer dat ik op de tijd die deproductie aangaf uit bed kwam, de dagen hieropvolgend ben ik gewoon keihard telaat uit bed gekomen. Deb lag die ochtend ook nog in bed, dus ik ben benedenwat gaan lullen met iedereen ofzo denkik.

Deze dag was een zogenoemde "rustdag". Geenproef, geen huiswerk, geen niks. Het enige wat je op een rustdag hoeft te doenis jezelf bezighouden en een interview van anderhalf uur afleggen op dezelfdemanier als ik al eens heb beschreven. Deze rustdag was echter speciaal,aangezien vandaag de pers langskwam voor interviews en foto's. Voor dezegelegenheid was Pieter ook teruggekomen, wat zorgde voor veel lolz, sprite's,en slechte grappen. "Er loopt een kip tegen een muur….TOK" "Er valt een eenduit het raam … KWAK". De interviews waren voor de belgische kranten en een tvprogramma van vtm, Splash. Deb had er de hele dag flink de tering in wegens hetgedoe met dieuwke, drew en selène, dus die forcete zichzelf regelmatig telachen, wat waarschijnlijk niet heel erg charmant over zal komen in hetintrofilmpje, wat ook die dag geschoten werd. Ik had eigenlijk een Finntrollt-shirt aan, maar ik dacht voor de intro wil ik wel iets FUKKEN NERDS dus hadik me verkleed naar m'n
groene Darth-vader-knipt-de-death-star-uit-een-struikjet-shirt, die al meteen in de smaak viel bij Bram, die een Watto t-shirt vanEpisode I aan had xD

Eerst moesten we een shot doen van alle nerdsop een rijtje voor het chateau, en een paar moesten interessante dingen doen. Tijmenen Jeroen kozen voor "micro", iets van pure pwnage (ofzo?) wat erop neerkomtdat je muis- en keyboard bewegingen maakt met je hand. Pieter had z'n alwaystrusty slinky mee, dus die moest "veer" —en als de director het riep en ik ginghet duivelsteken doen, maar de director wilde geen "satan" roepen. De cameraging van links naar rechts bewegen en als we iets moesten doen riep de directordus "micro!" "micro!" "veer!" "micro!" en dan riepen wij af en toe "satan!"ertussendoor. Vervolgens moest iedere nerd een intro-stukje doen met z'nbeauty. Je moest van het ene punt naar het andere lopen, in de camera kijken,en lachen. Klinkt niet heel moeilijk, is het ook niet, maar 't voelt welonnatuurlijk. Vooral 't lachen… >.> Als ik chagrijnig lijk is het omdatik niet hou van geforceerd lachen =p Irgendwo, toen dat gedaan was moesten weeen shot doen met een kraan. De nerds moesten op het trapje voor het chateaugaan staan en die kraan zou dan heel mooi van boven naar beneden komen, dat isdat shot wat je altijd in het introfilmpje gaat zien. Little did you know datdat MEER DAN 2 UUR HEEFT GEDUURD. Telkens bewoog de kraan niet goed genoeg, waser reflectie in de ramen, ging de kraan niet snel genoeg, wat dan ook. Én hetwas fucking warm, dus iedereen had okseloceanen. Daar werd iedereen nogalpissig van, maar toen het eenmaal klaar was was het de beurt van de vrouwen, endíe wilden we daar ook wel eens 2 uur in de zon zien staan.

Maar je raadt het al, bij de vrouwen was hetbinnen een half uur gebeurd..want ja, zij hadden een makkelijkerecamerabeweging ><

Gedurende de hele dag waren de vrouwen enormaan het drama-en, maar ik voelde me opzich ook wel schuldig omdat Tijmen door"kant te kiezen voor" debby ruzie had gekregen met Drew. Nu had 'ie toch alniet een hele hoge dunk van drew en haar..openhartigheid, maar toch. Ik voeldeme in ieder geval partially schuldig omdat ik zélf niet kant had gekozen voorm'n eigen partner (ik wist er niks vanaf, dat was de hoofdreden, en de anderereden was dat ik er eigenlijk ook niks vanaf wílde weten, want 't was zo'ntypisch vrouwending met DIT EN DAT VRIENDJE VAN DIE EN DIE en weet ik veel watvoor andere schijt allemaal). Maargoed, blijkbaar kwam dat allemaal wel goed,maar drewke was opzich vrij link op tijmen die dag…

De hele dag was ík overigens ook aan het"heulen met de vijand", want ik was voornamelijk met dieuwke, cat en drew aanhet hangen. Die dag was volgens mij zo'n beetje de eerste dat ik met dieuwkepraatte, maar dat zou ik aan haar moeten vragen.. In ieder geval, toen kwam zeop mij al over als een heel vriendelijk, leuk en grappig persoon. Maar het waspas later dat ik echt veel met 'r om zou gaan.

Dit was volgens mij ook de eerste dag datPieter en Jelle het beroemde GOE WEER GEWEEST van Belgium Asociality hebbengezongen (http://www.youtube.com/watch?v=nNDtphn6aFQ),wat vrij snel aansloeg, omdat het natuurlijk ook een prachtig nummer is.

Overigens kwam ik er deze dag ook achter datDeb haar koffers volledig had gepakt. Alles was gepakt, kleren, schoenen,kammen, make-up. Dit stond mij natuurlijk niet zo aan, want ik wilde écht nogniet weg, maarja ik wil zo'n meisje ook niet tegen haar zin hier houden. Ze washeel stellig, kwam bijna de hele dag d'r kamer niet uit en "ik wil weg want ikhaat het hier". Wat zeg je daartegen? Ik wist het niet, ik kende 'r nog niet zogoed.. Ik heb wel wat met 'r gepraat enzo, "zul je het niet nog proberen?""Fuck wat die anderen over je denken." Maarja, dat werkte niet echt. Gelukkigkwam iemand met het idee om tegen de "boosdoeners" te gaan praten, ik geloofdat het Tijmen was. In ieder geval, deb ging dus met drew, dieuwke en selenepraten. Okay, you know, mij best. Blijkbaar gingen die gesprekken vrij goed,ofzo. Ik snap dat nogsteeds niet, dat debby niet doorhad dat dit een groottoneelspel was. "Oh, ja, nee, dan heb ik dat helemaal verkeerd gezien, ik wistniet dat het zo zat! Nu zijn we weer best frendz 4 evah!!" Uh..ja..wut? Maarja,blijkbaar werkt het zo in het achterbakse wereldje van de vrouwen, want kheb 'tlater nog meer gezien. Je zegt niet wat je vind over iemand, je zegt het eerst,dan neem je het terug, en dan doe je alsof alles weer goed is. Okee, I guess? Nouja,zolang deb er blij van werd was 't voor mij goed, ik had er verder toch niksmee te maken. Toen ik daar half weg lag te dromen in bed kwam Jelle nog voorbijin de gang, met een kop van "GRMBL GVDTJES" dus ik zei "HEY JELLE". Bleekdattie link was dattie niet naar bed kon omdat deb daar al 20 minuten metdieuwke boven zat (hij had verwacht, of toch in ieder geval gehoopt, dat hetniet langer dan 5 minuten zou duren) te "zeveren" (and I quote =p). Een langetijd later kwam deb ook terug naar de kamer, en dat was het einde van een dagvol drama.

 

Note bij tweede aflevering:

1. ACCENT

2. Geen huilende Richard, wat opvallend wasaangezien er zo'n 2 camera's onderhand IN m'n kop zaten

3. Onze hele stormbaanloop eruit!? Heb ik voorniks m'n t-shirt verkenkerd ;_;

4. Lol @ het feest van Jeroen. IEDEREEN KOMTLOS OP DE DANSVLOER en dan 1 shot van een Richard die JUPILER drinkt en 1 shotvan een richard die op de achtergrond op een stoel jupiler zit te drinken. FUCKYEAH.

Verder een veel betere aflevering dan devorige. Vorige keer was het camerawerk nogal slecht, en de programmaopbouwonduidelijk. Dit keer zat er duidelijke structuur in en was het camerawerk ietsminder belabberd. Also: meer Richard!

 
Reactie op Jensen!:

Lol, blij dat ze te laat waren met mijbereiken voor Jensen xD Anders had ik daar een condoom om een penis moetendoen, of ronddansen op een gruwelijk kutnummer met een boner in m'n broek. Ikhoop ten zeerste dat ze als wij (ik, tijmen en maarten waarschijnlijk) komenwat minder genante shit verzinnen (like that's gonna happen) of in ieder gevalwat meer interviewen.

Also: lol Pieter's haar is ongeveer zoals datvan mij na m'n eerste make-over!

7 comments on “Beauty en de Nerd Post 03

  1. Merel
    23 September 2007

    Lol! Het was in ieder geval een stuk meer Richard inderdaad..
    Oh, en jij, Thijmen en Maarten bij Jensen.. Als in, Thijmen en Maarten zijn dus 1e en 2e geworden? Hmm…

  2. Harry d. Busdriver
    23 September 2007

    Euh, nee, moar like als in: ik tijmen en maarten zijn alledrie nederlands >.> Omdat ze dit keer 3 belgen hadden. ‘T kan ook jules zijn though. Tijmen zei geloofik iets over dat ‘t volgende keer ik hem en maarten zou zijn ofzo. Kheb ‘t toch iig ergens gehoord.

  3. Hoekie
    24 September 2007

    Haha lol. je moet de verschilende beweringen op internet eens lezen. : Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat er acteurs mee spelen. Richard en tijmen zijn fakers. Volgens mij is die Richard gewoon een acteur, om de boel wat op te leuken in dat huis. Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij zo in het echt is..:P

    Of deze:Nou Caitilin en Chuckeroe hebben gewonnen, moet er eigelijk niet aan denken dat Richard en Mindi het echt zouden doen met ekaar als ze gewonnen hadden :”)

  4. hoekie
    24 September 2007

    Oeps. Die laatste gaat over de amerikaanse gloofk.

  5. Harry d. Busdriver
    25 September 2007

    @ len:
    In de amerikaanse zat inderdaad ook een Richard, en die was gruwelijk irritant xD Wat dus wel lol is, als je op Richard, nerd zoekt in google krijg je ook allemaal WAT EEN IRRITANT MANNETJE IS DIE RICHARD ZEG, maar dat gaat (meestal dan toch =p) over de amerikaanse xD
    Waar heb je die eerste quote vandaan?

  6. Ghislaine
    26 September 2007

    Omg! Rich de acteur!?!?! Dat is keigaaf!

    Je bent ook wel een beetje acteurachtig, ik bedoel. Hoe weten al die (hersenloze, hahaha) mensjes die dit kijken en jou niet kennen nu eigenlijk dat je echt zo cool bent?

    x

  7. Jens
    11 October 2007

    kvin het leuk om uw dingskes hier te lezen ^^
    best wel interessant enzo :d

Comment

Information

This entry was posted on 20 September 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 23,912 Minds Expanded

Instagram

Of course I had to take a picture with the absolute king of the day #Splyce #Zerg #Solar #강민수 and #Protoss team leader #herO #김준호 because I don't get to see them very often. 
Team herO was also in really good spirits while Solar was kicking ass and taking names in the #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul yesterday. 
#Starcraft #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #Gaming #esports #God #2: #Splyce #Solar absolutely wrecking everything in his way at #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul. 
#Starcraft #sc2 #스타2 #스타크래프트2 #스타크래프트 #강민수 #신 #Zerg #저그 #Gaming #esports An actual #God at work at the #Starcraft2 #Twitch #VSL yesterday. 
#ByuN #변 #변현우 #sc2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft #스타크래프트 #테란 #Terran #Korea #Seoul #Gaming #esports Turning #30 might not actually be the worst thing in the world.
Last year, I was swamped with university work, but this year I could take the whole day off to do only the things I wanted to. 
Another #happy #birthday in #Korea! 
#생일 #서른 #서른살 #verjaardag #dertig Another beautiful #spring day in #Seoul. Recently, I've been going #outside a lot more than I used to, and I'm not disliking it. The middle of this #park has a huge grass field where lots of people from the neighborhood were playing. #Korean parks are cute. 
#공원 #서울 #서리풀공원 #자연 #Easter? 
A #celebration, perhaps? 
A #chocolate-y feast? 
A #springtime #festivity? 
A certain #Christian #holiday? 
The #resurrection of a certain #Holy man? 
Why don't #Americans #celebrate Easter?
