Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Beauty en de Nerd Post 04

Disclaimer:

Alles in dit dagboek is mijn mening op moment van opname,niet van schrijven. If you're personally offended, don't be, chances are dat ikje gewoon aardig vind maar je een mindere dag had, iedereen heeft zo z'nminpunten.


Dag 7 (27.7.2007)

Dus, vandaag was de "opmaakproef". We kregendie ochtend, of de vorige dag… deze shit heb ik niet opgeschreven dus het istelkens weer moeilijk om dagen te gokken en het nog enigszins logisch over telaten komen… in ieder geval, we kregen dus boeken over schoonheidsproductenenzo en een kappersboek. Nu was dat kappersboek precies dat, een boek, voorKAPPERS. Oftewel, iemand die zo'n opleiding niet gehad had had daar niks vankunnen snappen. Also, iedereen had een ander boekje, dus vragen over wat er inde boekjes stond was ook al out of the question. Daar was ik overigens erg blijmee, want als ik ergens geen zin in had dan was het wel studeren. De vrouwenmoesten constant studeren en wij niet xD In ieder geval, omdat we weldoorhadden dat het boekje leren niet veel nut zou hebben, en Tijmen alondergemake-upt was door bram, besloot ik maar de how-to-do-make-up class vandrew te nemen. Stap voor stap legde ze uit hoe je make-up moet applyen, en ikhad alles opgeschreven. Iwas ready to do some make-up.

However, we keken uit het raam en zagen buitenmensen de spullen klaarzetten die we nodig zouden hebben voor onze proef…maarhet waren alleen maar bussen haarspul en fíhns en dat soort dingen, dus wevreesden al dat we dan toch echt iets uit dat kappersboekjes zouden moeten gaandoen…

Gelukkig bleek snel genoeg dat dat niet hetgeval was. De beauties moesten allemaal even onder de douche, alle make-upverwijderen en met nat haar op de stoeltjes buiten plaatsnemen. Ik zat samenmet tijmen aan een tafeltje, en dat was wel gezellig rondkloten enzo tot debeauties terugwaren. Toen bleek dat we niet onze eigen beauty moesten doen,maar die van iemand anders~! Zomg! Blij ook, want debs heeft enorm moeilijkehair-extentions, en ik ben BLIJ dat ik die niet heb hoeven te kammen. Daar komtnog bij dat d'r ogen altijd gaan tranen als iemand eraan komt..dusja, lolz =pIk kreeg Selène, en daar was ik eigenlijk best wel heel erg tevreden mee.Selène is van zichzelf heel mooi, dus er was weinig aan te verprutsen. Ikhoefde al geen foundation op te doen, en heb de hoeveelheid make-up tot 'nminimum gehouden. Ze vertelde me goed en duidelijk wat het beste zou staan enwat ik moest doen enzo, dus alles ging vrij goed.

Foto004

Uiteindelijk vond ik zelf ookwel dat ik het beste resultaat had behaald eigenlijk >.> Also, ik hadeyeliner gebruikt en niemand anders had dat aangedurfd. In ieder geval, ik haddus wel een beetje verwacht dat ik zou winnen, maar je weet natuurlijk maarnooit.

De jurymevrouw begon haar speech, terwijl wijnetjes op een rij stonden. Tijdens de speech gingen echter opeens de klokkenvan de kerktoren op 20meter afstand van het hek, waardoor ze abrupt moeststoppen en het opnieuw mocht proberen nadat de klokken klaar waren met luiden.D'r tweede speech leek however TOTAAL niet op d'r eerste, dus ik riep alvast"DAT DOEN WE NOG EEN KEER", in de overtuiging dat de director dat toch wel zouroepen…maar dat riepie niet, en men was pretty link op me >.> 'T was ookeen nutteloze kutactie, en ik schaam me er opzich ook wel voor. Ben blij dat ikniet meer van dat soort shit heb uitgehaald… Maargoed, uiteindelijk gunde zehet me toch nog de winst (gelukkig!) en had ik m'n eerste opdracht gewonnen,voor 't grootste gedeelte dankzij Selène o/

Foto001

Winnen houdt natuurlijk ook iets minder leuksin, je moet iemand elimineren. Ik wilde daar echter nog even niet aan denkenomdat ik het met iedereen zo goed kon vinden enzo. Ik had zoiets van: daar denkik morgen wel aan.

Die avond gingen we naar een "beach party" ineen tentje in een gehucht in de buurt. Perfecte afleiding van het heleeliminatiegebeuren natuurlijk, want het bier was gratis (FUCK YEAH!). Het wasecht zo'n gruwelijk fout tentje, met zand op de vloer gestrooid, voor het ECHTEBEACH-GEVOEL. De muziek was vrij erg, maar de company was goed, dus het wasbest gezellig. Als je 8 mannen bij 8 vrouwen gooit en ze volgiet met bier endeftige cocktails wil het sowieso nogal eens gezellig worden. Wat ik me vooralkan herinneren van die avond zijn twee dingen, ten eerste de irritantevlamingen die constant "HEUH, LEG JE HAND EENS OP DUR KONTJUHHH" liepen teroepen en foto's liepen te nemen onder de rokjes van de beauties, waarop Selèneze met brandende furie in haar stem op hun plaats zette (je had erbij moetenzijn geweest, het was prachtig hoe ze die mannen gewoon echt keihard met hunpik tussen de benen liet afdruipen) en het feit dat ik Dieuwke voor 't eerst échtbegon op te merken. Jullie hebben al kunnen lezen dat ik en dieuw uiteindelijkgoede vrienden zijn geworden, maar die avond kreeg ik meer zo'n gevoel van"euh, da's eigenlijk wel een fukken lekker ding..en eigenlijk ook de enige dieecht mijn type is". Wat ik vooral heel mooi aan 'r vond waren haar grote,blauwe ogen en het feit dat ongeveer de hele kamer oplichtte als ze lachte,zo'n lieve lach heeft ze. Overigens moet men hier niet teveel in lezen, ik vond'r aantrekkelijk, en lief enzo, maar ik ben niet verliefd op 'r geworden en ikheb ook niks geprobeerd ofzo. Ik had Meintje, en zij had ook haar vriend, dusde gedachte is wel bij me opgekomen maar omdat ik Meintje geen pijn wilde doenheb ik er nooit iets mee gedaan. We zijn gewoon naar elkaar toegegroeid alsvrienden..vrienden die misschien lichtelijk in elkaar geïnteresseerd waren,maar verder niks.

Op de weg terug was iedereen nogal brak, endieuwke lag languit op de schoot van mij en tijmen half te maffen. Ik was 'rzo'n beetje een halve backrub aan het geven, waarop ze zei dat dat "eigenlijkhelemaal nog niet zo slecht voelt". Daar heb ik meteen maar gebruik van genomendoor 'r voor te stellen om een keer een echte backrub te geven. Dat vond ze weleen goed idee.

Over goede ideeën gesproken, voor Tijmen waswas het misschien niet zo'n goed idee geweest om van alle vrouwen de helft vanhun cocktails op te drinken xD Na deze avond was "een Tijmen pullen" namelijkhet officiële synoniem voor overgeven. Twee keer hebben we de auto moetenstoppen zodattie kon kotsen, en twee keer ben ik met 'm naar buiten gegaan omte zorgen dattie niet in de huge gaping afgrond naast de berm zou flikkeren."Tijmen kan het niet aan, hij is fysiek te zwak, braken! Braken!" was hetthemalied voor de avond. 'T is voor een grote, stoere man altijd moeilijk omtoe te geven dattie teveel gezopen heeft, en voor Tijmen was dat niks anders,hij wilde vooral zo snel mogelijk weer gaan rijden zodat anderen geen last van'm zouden hebben, maarja, dat zat er nou eventjes niet in. Na 15minuten ofzokonden we weer doorrijden en iedereen lag vrij snel netjes in hun bedje.

 

Dag 8 (28.7.2007)

Vandaag was de proef van de vrouwen. Gelijkmet onze make-up en hair-do boeken kregen zij een camera (waar de mannennatuurlijk meer mee gespeeld hebben dan de vrouwen, ik bedoel, shit, er waslike GEEN technologie, dus we waren allemaal aan het uitdrogen) waarmee zemoesten oefenen. De productie had weer lekker gefaild, want op onze memorystick stonden rare filmpjes van een optreden van een gast die ballonnen vol metwater lekstak boven z'n eigen hoofd enzo..'t was best weirde shit…maar dat wasdus per ongeluk en we hebben later 'n nieuwe stick gekregen =p Ik hóóp dat zeniets gaan uitzenden van die filmpjes die ze hebben gemaakt, want ik moest doenalsof ik een alcohol addict was in een afkickcentrum.. En blijkbaar ging datvrij goed, aangezien ik tóch al de hele dag met bier rondliep >.>Irgendwo, 't is zonde dat we die dingen niet hebben mogen houden, want ik haderg haxe filmpjes van Bridget gemaakt die over star trek praatte..maarja, jekan niet alles hebben.

Die middag was het lekker zonnig en lagen ik,drew, cat, dieuwke, andy en jules wat te zonnen. We begonnen te praten over wiede leukste nerd was, wie de mooiste beauty, wie het mooiste lichaam had en wiehet mooiste hoofd en dat soort dingen. Rond deze tijd hadden ik en dieuwke aleen redelijke band, en ik antwoordde dan ook "Dieuwke" op de vraag wie deleukste en mooiste beauty was, en zij "Richard" op de vraag wie de leukste
nerdwas. Ik schaamde me er echter niet voor toe te geven dat selène de mooisteborsten had. Jules on the other hand wilde niks maar dan ook niks loslaten overdit soort onderwerpen. Altijd als we over zoiets begonnen deedtie net alsof 'ieniets hoorde en alsof 'ie er niet was, maar dit keer eisten 3 beauties z'nmening, dus hij kon er moeilijk omheen. Het enige effect was echter dattieenorm rood werd en om de vragen heen bleef draaien en uiteindelijk maar wegging…typisch =p Overigens had Jeroen er ook altijd problemen mee als ik enjelle over PENISSEN EN NEUKE begonnen. Dan zag je 'm met z'n ogen rollen, eenstuk opschuiven, en uiteindelijk weggaan. Soms deden we dat weleens na. Alsjelle bijvoorbeeld over "een gat is een gat en een lul heeft geen ogen" begon,deed ik alsof ik het niet hoorde, draaide met m'n ogen en zei "ZO, DUS IK ZALEENS EVEN KIJKEN WAT ER VANDAAG WEER IN DE KRANT STAAT HAHA".

In ieder geval, het was dus tijd voor de proefvan de vrouwen en we reden naar 't VTM gebouw. VTM is een of andere big-shot mediacorporatie zoals RTL hier. Toen we daar aankwamen kregen we te horen wat debedoeling was, elke beauty moest een nerd interviewen. Het was echter niet hínnerd, maar een random iemand. Niemand keek daar écht tegenop geloof ik envooral selène had er juist enorm zin in, omdat ze later iets met tv wilde gaandoen. Maargoed, eerst was het etenstijd en EINDELIJK hadden we weer iets hax teeten. Een fucking winne pizza met win en kip ofzo en hax o/ En daarna gingenwe naar een ander deel van 't gebouw, waar de vrouwen te horen kregen wíe zemoesten interviewen en waarover. Iedereen had zo van die hele moeilijkeonderwerpen, zoals bouwkunde en de zwaartekracht in star trek enzo, en toenkwamen ze bij mij aan…COMICS. Ja, want waar weet ik nu meer van af? Rechten isniet nerderig en interviews over games wil niemand zien..al vraag ik me af ofcomics veel interessanter is. In ieder geval, 't kwam erop neer dat ik me weerlekker dom voelde tussen al die slimme onderwerpen waar ik zelf de ballen nietvan snapte. Dieuwke moest mij interviewen, en die zal waarschijnlijk wel blijgeweest zijn met zo'n makkelijk onderwerp xD

Toen was het idee dat men aan een tafeltjeging zitten met degene die ze gingen interviewen en vragen enzo gingenverzinnen. Dus ik vertelde wat over X-men (want blijkbaar hadden ze in de comicsdie ik mee had genomen 2 x-men titels zien zitten, DUS DAN ZOU DAT M'NLIEVELINGSCOMIC WEL ZIJN LOLOL) (niet dat ik zit te zeiken (nouja, wel, maardat doe ik nu eenmaal) maar nu weet DE WERELD niet hoe geweldig ik MichaelTurner vind ;_;) en comics in general enzo, en dieuwke deed alsof ze 'tinteressant vond xD

Toen moesten de nerds hun beauties gaan helpenmet vragen enzo verzinnen, maar zoals gewoonlijk was debby eigenlijk al welklaar, en zelfs áls ik nog wat te vertellen had was dat in de "ja, daar had ikzelf ook al aan gedacht" of de "ja, dat is toch eigenlijk hetzelfde als dit?"categorie gevallen, dus ik ben maar voor het voornamelijk stil zijn en jaknikken gegaan. Dat deed ik opzich wel vaker, omdat ik geen zin had in ruziesen ik het bijna nooit écht eens was met 'r. Maar ik kende 'r karakter al welen, wat overigens veel van de andere beauties ook hadden, ze kon niet zo goedtegen geen gelijk krijgen en iets van mij aannemen deed ze ook nietecht graag.Vandaar dat ik ook zal overkomen als passief en nutteloos, maar ik had gewoonweinig mogelijke inbreng zonder mezelf op te gaan fokken en ruzie te gaanmaken. Overigens is dat heel erg on-Richard…wat cool…heb ik toch nog wátgeleerd daar. (en ja, dit was een SUDDEN REALISATION) Anyhow, ik heb 'r nog weleven duidelijk gemaakt dat "konnichiwa" niet uitgesproken wordt als"konawanogwat" en nog wat andere dingen over Japan enzo. Eigenlijk wilde ik zosnel mogelijk terug naar m'n eigen tafel waar dieuwke zat, omdat ik niet mezelfvoor lul wilde zetten door vragen te krijgen waar ik geen antwoord op wist..Ook kwam Deb toen nog met het idee om een soort judo-ding te doen, waar ik hetopzich niet echt mee eens was, maar het zou wel wat leven in het interviewstoppen, wat zij graag wilde, dus ik agree-de.

Voordat ik mijn interview moest doen was hetdebs beurt, en mij werd geïnstrueerd niks te zeggen aangezien dat 'r alleenmaar zou afleiden. Opzich had ik haar waarschijnlijk hetzelfde gezegd als ikdaar moest staan, dus ik hield wijselijk m'n mond. Ik vraag me eigenlijk bestaf hoeveel van de nerds géén specifieke instructies hebben gekregen om niks tezeggen.. Goed, dus het interview ging opzich wel goed, ik vond 'r toon alleenheel erg jammer, want het kwam er echt SUPERgeacteerd uit, en dat zou je bijeen gewoon interview eigenlijk niet moeten hebben, je stelt een vraag, vraagtdoor op het antwoord, etc. Maarja, alles was al vantevoren ingestudeerd, dusgelukkig hoefde ik weinig meer te zeggen. Ik heb het wel nog flink lopenverkloten though, ik zal op tv terug moeten zien wát ik precies heb gezegd,maar toen ze riepen "nog 2 minuten" heb ik debby *volgens mij* verteld "het isnog 2 minuten, dus begin maar 'n beetje af te ronden ofzo" Maarja, wist ik veeldat 2 minuten eigenlijk wel fucking lang is, en dat deb zo snel zou beginnenmet afronden? Eigenlijk had ik alleen moeten zeggen dat 't nog twee minutenwas, ik geef toch in ieder geval toe dat ik 't verkloot had voor 'r xD Vond 'theel erg sneu voor 'r, vooral omdat ze na het judo-ding nog terug moest komenom 'r laatste anderhalve minuut vol te lullen…dus debs, als je dit leest:SORRY.

Toen het eindelijk mijn beurt was omgeïnterviewd te worden was ik natuurlijk enorm nerveus. Ik wilde niet voor lulstaan op tv, en most of all wilde ik dieuwke ook niet voor lul zetten doorconstant te failen. Ik had opzich wel vertrouwen in 'r, aangezien ze haarvragen pretty much uit 'r hoofd had geleerd en de oefengesprekjes vrij goedwaren gegaan. Toen we er eenmaal zaten ging het dan ook vrij soepel en ikvoelde me een stuk minder gestressed door de manier waarop dieuw het gesprekluchtig en niet te formeel hield. Ik vond 't wel cool om wat over x-men tevertellen, maar erg veel diepgang zat er natuurlijk niet in..dat gaat ookmoeilijk in een 5 minuut durend interview. Ze deed het heel erg goed, maar ikhad natuurlijk de rest niet gezien. Voor mij maakte het niets uit of ze zouwinnen of niet, aangezien ik toch de vorige proef had gewonnen, maar ik had 'twel leuk gevonden.

Selène bleek de winnaar, en omdat zeuiteindelijk ook iets met tv wilde gaan doen ofzo was ze daar nog extra blijmee.

Hierop volgde natuurlijk in het chateau hetgebruikelijke winnaars-overleg. Aanvankelijk was ik van plan om Jules enMelissa te kiezen, omdat ik met alle nerds het minste had met Jules. Eerlijkgezegd vond ik z'n overdreven "zorgzame" aard nogal irritant, en z'n humor ook.Maar ondertussen had Selène weer een probleem met Melissa ofzo, dus dat was outof the question. Toen heb ik maar gekeken met wie van de beauties ik het minstoverweg kon, omdat alle nerds me verder heel erg goed lagen. Zodoende heb ikvoor Goldie gekozen, die met 'r vvd-mentaliteit sowieso al geen goede indrukhad gemaakt, en omdat ik met 'r nog geen 3 woorden had gewisseld leek ze eenduidelijke keuze. 'Twas kut voor Bram, want hem vond ik wel gaaf en hij hadwaarschijnlijk ook nog wel wat op kunnen steken hier, maar van alle mensen dieer waren kon ik gewoon 't minste met Goldie overweg. Ik snapte haar train ofthought niet, kon haar "mijn pappie betaalt alles voor me" mentaliteit nietuitstaan en vond het daarbovenop ook nogal zielig voor Hummer dattie zogestressed was elke dag. Met MC (Marie-Claire) ha
d ik overigens ook nog nietgepraat, maar ik kon heel goed met Maarten opschieten, dus dat was out of thequestion. In fact, ik had al een lijstje van mensen die ik niet weg wildehebben: Jelle, Tijmen en Maarten. Daardoor werd de keuze nog verder beperkt. Inieder geval, mijn keuze viel dus op Goldie en Bram.

Note bijaflevering 3: Door het knipproces komt het over alsof ik Andy graag weg wildehebben. Dit zijn lies, aangezien daar nog een langere redenering aan vast zat.Andy en Cat hadden in die tijd nogal veel problemen (zoals jullie een beetjehebben teruggezien in de aflevering) en dat was de reden dat ik overwoog op hente stemmen. Ik vond zowel andy als cat heel erg cool, maar juist daarom wildeik ze niet zien lijden onder elkaar. Uiteindelijk is dat gelukkig nog enigszinsgoedgekomen though.

Het was enorm moeilijk om voor het eerst daarte staan. Je hebt je in die paar dagen al enorm gehecht aan sommige mensen, enje ziet hoe iedereen naar je kijkt. Als je daar onder aan die trap staat heb jehet gevoel dat degenen op wie je gaat stemmen al weet dát je op hen gaatstemmen, en dat ze daarom zo link kijken. (Note na aflevering 1: Ik zag datBram ook in de eerste aflevering zo link keek en toen werdtie niet genomineerdxD Dus daar lag 't misschien niet aan) Ik weet niet, het was gewoon eenonaangenaam gevoel. Whoop da Shoop, je hebt gewonnen, maar dan moet je een vanje nieuwe vrienden wegstemmen. Wat dat betreft wilde ik eigenlijk liever nietsmeer winnen, maar dat is natuurlijk geen
instelling dus ik ben er altijd volvoor gegaan. In ieder geval, ik had er vooral moeite mee omdat alle nerds me zogoed lagen. Ik had geen zín om iemand weg te stemmen, maar ik móest wel.Vandaar dat mijn speech ook niet al te best was toen ik Bram's naam moestnoemen. Het kwam neer op een stotterend geheel met "het is kut, maar dit endat" geloof ik. Meer kreeg ik er ook niet uit..

Ik moet toegeven dat ik wel blij was toen ikJules en Melissa terug zag keren uit de eliminatiekamer. Niet omdat ik wildedat Bram en Goldie weggingen, maar omdat ik gewoon wist dat het beter is om degenedie je weg hebt gestemd ook echt wég te hebben. Iedereen zegt wel dat ze het jeniet kwalijk zullen nemen, en Bram had dat waarschijnlijk ook niet gedaan, maarhet blijft een moeilijke situatie.

Dit was overigens het moment dat het probleemtussen Melissa en Selène escaleerde. Selène vond het niet kunnen dat melissa zoblij was na het winnen, en blijkbaar was ik de enige (inclusief de nerds) diedat niet vond..het is toch logisch dat je blij bent als je mag blijven?Maargoed, later heeft dat nog voor veel drama gezorgd en hierna hadden selèneen melissa ruzie.

Het afscheid was overigens ook moeilijk. Ikvoelde me schuldig omdat ík ze "weg had gewerkt", maar aan de andere kant hadik er moeilijk iets aan kunnen doen. Ik had het gevoel dat ik Bram's vertrouwenhad geschaad, en dat was echt niet cool. Ik heb however niet gehuild die avond.Na Pieter's afscheid waren m'n tranen echt op..dat, of na de eerste eliminatiewas het pas echt tot me doorgedrongen dat het maar een spel was. Whatever thereason, het kan misschien onverschillig overkomen op tv, zeker vergeleken metde Richard die er stond toen pieter weg ging, maar van binnen voelde ik me echtwel kut. Ik heb Hummer in m'n armen naar de auto gedragen zelfs..

Na het afscheid heb ik volgens mij weinig meergedaan. Waarschijnlijk wat gezopen en nagedacht, en toen naar bed gegaan, klaarvoor het volgende avontuur…

 

 

Note bij aflevering 3:

1. WTF? Ik en Dieuwke zijn compleet uit deinterviewopdracht geknipt? Was ik niet boeiend genoeg of Dieuwke niet dom genoeg?

2. Lekker hax dat ze 't laten overkomen alsofik zowel jules als andy als bram eruit wilde, en ze totaal heel m'n redeneringeruit hebben gelaten.

3. LOL @ Jeroen. "Jaa, ik wil niet gay doenhoor, MAAR WEET JE WAT ANDY ZEI!?" En dan Selène "Oh, nee, maar hou op over datstrategisch, dat wil ik helemaal niet!" (waar dat laatste over gaat zul je ineen aantal blogs away from now nog wel zien)

4. Ik zie er srsly slungelig uit op tv xD

19 comments on “Beauty en de Nerd Post 04

  1. Bol
    26 September 2007

    De reden waarom ik de eerste keer al “link” keek was dat ik de reacties van de nerds toen Goldie met Hummer uit de auto stapte had gezien. Op het moment dat ik Goldie door de deur zag stappen was mijn eerste gedacht dan ook “fuck, ik ben hier geneukt” (no offence Goldie, eerste indrukken, niks persoonlijks). Ik wist dus dat ik een grote kans maakte genomineerd te worden. De eerste aflevering werd dat trouwens bevestigd. Had ik niet de 2de proef gewonnen was de kans dat ik in de 2de aflevering eruit zou liggen dus ook groot. M.a.w. no hard feelings, had der al vrede mee genomen dat het voor mij waarsch niet lang zou duren. ‘k Ben zelfs blij dat je zo eerlijk bent (mijn egoïstisch kantje is gelukkig dat mijn nominatie niet aan mezelf lag).

    Je beschrijving van het gevoel bij het nomineren roept zoveel herinneringen op. Het nomineren van Pieter is werkelijk de enig echt negatieve ervaring opgedaan tijdens mijn deelname.

  2. Maarten
    26 September 2007

    Hoezo komen de nachtelijke bierdrink en snacksessies niet terug in je blog??:S Hoorde voor mij toch bij de hoogtepunten;)

  3. Bart
    27 September 2007

    Hey, leuk om zo nog eens iets extra’s over de afleveringen te lezen. Leuk geschreven ook! Ben het programma gaan kijken omdat toevallig Tijmen in een voorstukje zag en ik ooit een half jaartje bij hem in de klas heb gezeten. Het programma klopt wel aardig met hoe ik hem ken, maar wat ik hier lees :| :D Kijk uit naar de volgende week. Tijmen, Bram & Richard trouwens favoriet hier, nou nog 2 over… en de beauties.. Selène en Dieuwke, zij komen het meest ‘echt’ over. Zo, lees volgende week de log weer!

  4. Ghislaine
    27 September 2007

    Dit was weer over de grond rollen van het lachen.

    Eigenlijk zijn jouw blogs leuker dan de afleveringen zelf…
    btw; hoi!

    x

  5. Martine
    27 September 2007

    Hoi Richard,

    Ik ben het met Ghislaine eens dat de blog eigenlijk leuker is dan de afleveringen, dat is meer achtergrond voor het echtere Richardverhaal met mooie comments tussendoor. Ik vind het supertof dat je zo uitgebreid bericht over de afleveringen. Ga zo door!

    Nog gefeliciteerd met je overwinning van de proef, ik heb voor je geaplaudiseerd, ook al kon je me niet horen ;)mogen er vele volgen

    Kus Tine

  6. Maudy
    27 September 2007

    richh XD k vind je blog ook echt keihip XP maakt de afleveringen hipper. en k was ook al chago dat ze jou en dieuwke uit de ep hadden geknipt bij die interviews, k zat r op te w8en, komen jullie niet XD fail. Tis al weer bijna dinsdag :P xxx

  7. Harry d. Busdriver
    28 September 2007

    @ Maarten: Er wordt nog wel aan gerefereerd in een latere entry, maar het was vooral erg moeilijk te herinneren wat welke avond gebeurde. Want ja, sommige dagen was EPISCH ZUIPEN, maar sommige ook braaf optijd naar bed, en dat fail ik om te herinneren.
    @ Bramsemans:
    Hey, je wist dat ik jou cool vond toch? Khoop ‘t wel iig ^^ Goldie vond ik alleen..ja..ze ging tegen al mijn principes in zegmaar. Dus ‘t lag idd niet aan u =)
    @ Martine:
    Dat komt goed met die ellelange blogs. Ik heb het pas afgetypt, en ik heb een COLLECTION gemaakt, en die is 50 pagina’s xD

    En as always: blij met jullie comments ^^

  8. greenfingers
    29 September 2007

    Vlotte schrijfstijl, ik lees je graag. Ik ben op je blog terecht gekomen via de blog van Bram, en daar terecht gekomen na een tread van zita-forums over the beauty en the nerd. Op weg om te doorgronden of die beauty’s echt zo dom zijn, want dat kan ik amper geloven. Vele groetjes

  9. Harry d. Busdriver
    29 September 2007

    @ wendy:
    lol, da’s een hele lijdensweg om uiteindelijk hier uit te komen xD
    Hopelijk is ‘t de moeite waard geweest =p

  10. Erik
    2 October 2007

    Heel erg leuk om te lezen. Vooral omdat alles zo herkenbaar overkomt tov vorig jaar. Je moet waarschijnlijk zo’n programma meegemaakt hebben om echt te snappen wat zich daar afspeelt maar je weet het vrij goed te brengen.

    Greetz,
    Erik (Winaar B&dN1)

  11. Harry d. Busdriver
    4 October 2007

    Hey Erik,
    Ga ik je zien op abunai dit weekend? Kheb je er vorig jaar wel gezien, maar toen was je nog niet beroemd =p
    Ik ga je nog wel lastigvallen als ik je tegenkom!

  12. Tatiana
    16 October 2008

    zou ik je email adres even mogen ? ik heb een vraagje …

  13. Harry d. Busdriver (FROM UNI)
    20 October 2008

    Lol ik ruik spambotten, wie heet er nu tatiana?

  14. Tatiana
    21 October 2008

    euhm .. das mijn echte naam ! ik wil gewoon zijn email adres voor een schoolopdracht dat ik moet maken .. en zit er al 2 weken op te wachten natuurlijk ..

  15. tatiana
    21 October 2008

    Mag ik aub uw email adres voor een schoolopdracht ?

  16. Maudy
    23 October 2008

    XD;

  17. Harry d. Busdriver
    24 October 2008

    Vooruit, stuur het maar naar de.satan@gmail.com (‘t was handig geweest als je zelf even je emailadres had achter gelaten zodat ik ‘t daar heen kon mailen)
    En lol, sorry =p

  18. Harry d. Busdriver
    24 October 2008

    Overigens zweer ik dat die ene spambot die altijd op de B&N berichten post ook Tatiana heet, dus daar komt het door >.>

  19. Ghislaine
    28 October 2008

    Haha, rich, serieus, als dit een échte tatiana zou zijn zou ze toch wel bij je recentste verhaal om je email vragen?

    ik lol m hard.

    als ze hawt is, mag ik dr dan hebben? *evil*

    x

Comment

Information

This entry was posted on 26 September 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,545 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
