Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Jensen 09-10-2007

Jensen

Zo, dus het is nu 3:24, ik heb net wat friet+shoarma+bonen klaargemaakt (best avondeten om 2 uur ‘s nachts EVER) en wat video codecs gedownload..en ik dacht ik zal even DE REST VAN M’N AVOND DELEN!

Goed, dus vanavond waren de opnamen van Jensen. Het wordt pas morgen uitgezonden, maar ik heb niks ondertekend, dus DIKKE PIEMOL!

De weg erheen was al lekker jammer. Ik kwam net terug van Abunai! (daarover later meer) dus ik had al de hele dag in de trein gezeten, en toen mocht ik lekker MET DE STOPTREIN, STAPJE VOOR STAPJE VAN BREDA NAAR HILVERSUM (ik had een intercity naar utrecht genomen, maar die was gay en toen was ik alsnog langzaam en laat). Ik kwam dus al redelijk te laat aan (iedereen moest er UITERLIJK 19:30 zijn, en ik was er om 19:45 ofzo) en nadat ik bij het informatiehokje had gevraagd waar studio 6 was (ik denk niet dat je nog binnen kan hoor. "IK DENK VAN WEL"  ik denk het niet hoor ze gooien de deur dicht om 19:30 "IK DENK DAT DAT WEL GOED KOMT HOOR") werd meteen doorgerushed naar de visagie. Daar failde ik, want blijkbaar kwam ik over als een vieze patser (srsly, ik?). Nouja, volgens de ene visagie mevrouw dan toch..en dat was best ‘n linkerdje, dus misschien kwam ‘t daardoor. De andere vond me wel aardig denkik, en ze zei dat ik mooie ogen had (lolwut?) waarop ik zei: "Lol, stfa, zometeen krijg ik nog een ego."

IN IEDER GEVAL om even niet afgeleid te worden door de mooiheid van mijn ogen: toen werd ik via het mannentoilet naar een of andere gang gebracht, waar het zwoele (hier vrij gebruikt) stemgeluid van Melissa mijn oren binnendrong. Ik wist dan ook meteen waar ik moest zijn, en in de kamer vond ik Melissa, haar beide ouders, Jules, Tijmen, Drew en diens moeder en Debby en haar moeder. Ik zal overigens nu noten dat ik ENORM verkouden ben, mijn keel is verkenkerd, ik praat raar en rochel stukjes hersenen op als ik hoest en kauw daarom de HELE DAG op anta-flu…mja, die willen nog niet echt aanslaan denkik…maar het houdt je keel in bedwang. Anyways, daar hebben we zo een beetje geluld in die kamer enzo en ik had tijdens de visagie OUTBACK JACK al ontmoet, en iemand zag op de gang de kersverse (volgens mij gisteren uitgeroepen) Miss Nederland lopen. Dat zorgde natuurlijk al voor de nodige speculatie, maar niemand wist echt wat er zou gebeuren.

Op een gegeven moment komt er dan iemand binnenlopen die ons vertelt dat "er 3 "proeven" gedaan gaan worden en dat iedereen een grapje moet voorbereiden." Oftewel: wij hadden toen we daar binnenliepen ook GEEN IDEE wat ons te wachten stond. Maargoed, we dachten allemaal dat we alledrie een grap moesten maken ofzo, dus tijmen claimde meteen "er loopt een kip tegen de muur….TOK!" waarop ik "er valt een eend uit het raam…KWAK!" claimde, en we Jules aanspoorden om "er valt een man uit het raam….SPLAT!" te nemen (dé klassieke combinatie uit het chateau!). Jules bleef hesitant, maar gaf na ample nagging toch toe. Achteraf had ‘ie dus beter een goede grap verzonnen, maarja, wisten wij veel =p Irgendwo, wij zaten daar nog zo een beetje te wachten, te lullen etc. toen we eindelijk BACKSTAGE geroepen werden.

Daar kregen we nogal vaagjes (voor mij en deb dan, misschien hebben we slecht opgelet?) te horen hoe we op moesten komen en na 5 minuten kijken naar het JENSEN BREAKING NEWS met de altijd hilarische (note: dit is sarcasme) boerende oma grap en nog meer van dat soort lage humor (al was de EN TOEN KREEG IK 3 BIER wel echt fucking episch!) moesten we dan eindelijk op (het was ondertussen al 21u, terwijl we er UITERLIJK OM 19u  moesten zijn xD). Melissa was enorm nerveus omdat ze bang was dat de beauties een kennistest ofzo zouden krijgen (wat heeft zij te vrezen? Ze heeft like 200x de eliminatieronde doorstaan!) en ik merkte dat ik compleet niet nerveus was..wat natuurlijk raar is als je weet dat je in een volle studio komt te staan (al wassie niet zo vol als op tv lijkt, er waren 2 kleine tribunes met mensen, stelde niet echt veel voor) en op een GOED BEKEKEN programma komt..

Veel tijd om er nog over na te denken kreeg ik niet, want we werden het podium dus opgeschopt. Iedereen Robert een handje geven en meisjes op de bank en jongens erachter. In het echt is het echt heel anders dan op tv..da’s logisch natuurlijk, maar alles ziet er zo anders uit! Zo van, lol ik ben de bank, en ik PRIK WANT LOLWOL OFZOIETS terwijl ‘ie er op tv knuffelbaar en zacht uitziet. En overal verhogingen en what not die ik op tv nooit zag, en andere lichten en bloep ‘t was gewoon raar.
Anyways, toen kwamen de introducties, en ik was BLIJ dat hij mij geen "HURRR WAT IS PI LOLZ!?" vragen ging stellen want ik weet dat soort shit niet (srsly, enjoy ur haxheid dat je een of ander nutteloos getal tot op 45 decimalen weet, maar WAT HEEFT DAT VOOR NUT IN HET ECHTE LEVEN, PENIS!?). Robert was nogal geschokt dat ik al 3 vriendinnetjes had gehad en al MEERDERE KEREN had GEPAALD (om het even op z’n reetmans te zeggen). Ik legde ‘m dan ook uit dat ik alsnog wel een nerd was, aangezien ik comics en figurines spaar, animu kijk, etc.

Dan was het tijd voor de "test" voor de vrouwen, een spelling bee (die deb enorm faalde (srsly, WTF?)) en daarna voor de gevreesde (ik had de vorige aflevering gezien!) nerdtest!

De nerdtest was dit keer gelukkig een stuk leuker dan die van de vorige aflevering. We moesten het eerst tegen elkaar opnemen in een bierhijswedstrijd (FUCK YEAH, IK HAD NET ZIN IN BIER!) (ik zat al een hele dag zonder) en het was te verwachten dat ik die zou winnen. Ik ben immers fulltime alcoholist en Jules deed al niet mee omdat hij geen alcohol drinkt. Het was dan ook geen verassing dat ik m’n pul al leeg had en al aan die van Jules was begonnen terwijl Tijmen nog nieteens z’n eerste op had. Overigens kwam OUTBACK JACK tussendoor nog even patsen met z’n lange penis en sexy accent (shit, die man was srsly wel sexy btw, ik snap dat vrouwen daarvoor aan een of ander raar spelprogramma mee gaan doen).

Toen kwam Miss Nederland op, en we hadden allemaal iets verwacht met dat we haar moesten gaan verleiden of zoiets voor luls, maar ze hadden bij Jensen iets veel originelers verwacht (kudos to you guys): We moesten obers spelen terwijl Robert met haar op een zogenaamde "date" was. Ik werd er als eerste bijgeroepen (snapte ik pas na een minuut ofzo, omdat ik met Tijmen en Jules over andere dingen aan het praten was) en ik moest de wijn inschenken. Nou, okay! Ik weet dat ik kut ben met wijnflessen, dus ik verwachtte al een NATIONALE AFGANG, maar ‘t viel mee. Ik heb de oesteropener gebruikt om het plastiek van de bovenkant af te krijgen (normaal gebruik ik altijd een schaar, want ik heb geen nagels dus ik kom daar nooit onder!) en op miraculeuze wijze ging de kurk vrij makkelijk uit de fles (het was dan ook goedkope wijn, met een plastic kurk). Ik schonk Robert wat in, en met dat ik dat doe begint ‘ie over proeven, dus ik denk NOU DAN PROEF JE MAAR EN DAN STOP IK WEL EVEN MET INSCHENKEN. Apperently precies wat je hoort te doen in zo’n situatie, dus FUCK YEAH FOR ME! Ik zei nog "en nu even net alsof ‘ie weet wat ‘ie doet" terwijl Jensen de wijn proefde, maar denk niet dat dat uitgezonden gaat worden. In ieder geval, hij was klaar, dus ik goot z’n glas vol, waarop hij zegt dat je altijd eerst de vrouw moet inschenken… waarop ik zeg: "DIKKE PIK, IK BEN NU AL BEZIG MET INSCHENKEN." Fout? Ja. Typisch Richard? JA! Ik had het redelijk gedaan en mocht terug gaan zitten. (overigens was ergens hier robert onder de veronderstelling dat ik miss NL aan het verleiden was, waarop ik zei MISSCHIEN LIGT DAT QUA LEEFTIJD IETS BETER? Ik was 20 en zij 24, wat robert afdeed als pedofielie =p)

Tijmen was genaaid, want die moest de oesters openmaken. Enjoy ur aids. Ik heb nooit oesters opengemaakt, maar ik weet dat het moeilijk is om te
doen! (Want dat zie je weleens in films en films = waarheid.) Irgendwo, dat failde dan ook miserabel en Tijmen heeft twee vingers VERWONDT. Wat ik dan weer wel hax vond aan Jensen, hij improviseert er dan wel wat omheen, zodat je niet té hard afgaat. Dat deedtie bij iets anders ook..weet even niemeer wat, maar als je failt dan zorgtie wel dat je nog een "retreat" hebt zegmaar. In ieder geval, de oesters waren dus gefaild, en of Jules mop in de smaak viel weet ik niet precies, aangezien ik het niet helemaal kon verstaan. Ik gok dattie een van de 3 bovengenoemde moppen heeft gebruikt though, en although HILARISCH voor iedereen die in het chateau heeft gezeten zullen ze op een ECHT IEMAND niet echt veel indruk hebben gemaakt xD

Dat was het hele gebeuren dan, en met een applaus werden we weer de set afgewerkt. Dat viel overigens wel op, het was ERHEEN, ERIN, ERUIT. Geen nagesprekje met Robert ofzo (je zou denken dattie wat geeft om z’n gasten, MAAR NEEN!) geen debriefing, ze dumpen je gewoon in de gang en NOU DAAR IS DE UITGANG. Overigens hebben we ook geen geld gehad hiervoor, blijkbaar denken mensen van wel. Alleen reiskostenvergoeding…Ja..we laten ons GEBRUIKEN! Maargoed, all in all vond ik het best een leuke ervaring. Robert Jensen is niet zo’n klootzak als ik had verwacht, maar waarschijnlijk was dat anders geweest had ik optijd gereageerd op mijn vorige jensenmail (ik was vorige keer ook uitgenodigd, maar toen kon ik de opnamen niet meer halen). De proeven van de vorige aflevering waren namelijk gewoon fucking kut en gay en dat had ik echt niet leuk gevonden om te doen. Deze keer vond ik het echter wel erg amusant en daarbij komt nog dat Jensen mij niet heeft
afgezeken
of wat dan ook. Ask Tijmen en je zult een hele andere mening horen. Tijmen was namelijk nogal pissig dattie "ondergesneeuwd werd" door Jensen enzo. Maargoed, poep gebeurt, en al met al was ik FUKKEN LAAT thuis en heb ik pas om 2 uur gegeten…en nu is het 4:05 en ga ik NAAR BED!

17 comments on “Jensen 09-10-2007

  1. Maarten
    9 October 2007

    Ik ga zeker kijken!!

  2. Martine
    9 October 2007

    Jeej Nog meer Richard op tv, maar VERWOND(t) mag wel zonder de T en dat rijmt ;)

  3. Valkyrie
    9 October 2007

    Wist niet wat dat Jensen gedoe allemaal te betekenen had. Blijkbaar is het een tv programma met een mannetje met een vreemd hoofd. Hip. Jammer dat ik het niet kan zien, want ik woon in België.

    Ivm beauty en de nerd. Ik vind het stom dat de nerds die er donderdag uitvallen al de dinsdag in de flair staan met hun nieuwe look. Of is dat al 3 keer zo heel erg toevallig geweest? Ben wel benieuwd naar jouw make over.

    En shit happens “poep gebeurt” is grappig om te lezen. Is het iets Richardsachtig of is dat iets typisch voor Nederlanders?

    Bij ons heet Outback Jack trouwens Outback Luke.
    Ohja reality tv verslaafd.

  4. Harry d. Busdriver
    9 October 2007

    @ Martine:
    Mja, sorz, ik ben niet zo van de d-t’s, eva moest dat altijd verbeteren voor me =p
    @ Valkyrie:
    Jensen is idd een programma met een VVD-er (dat kennen jullie ook niet natuurlijk, maar een rechtse klootzak dus) met een raar dik hoofd die dan op een meestal humoristische wijze mensen interviewt/voor lul zet. ‘T is een heel erg goed bekeken programma in Nederland en loopt al 3 jaar ofzo denkik.
    Dat met de flaire is inderdaad ERG jammer, maar ze wilden hun circulatie natuurlijk niet aan gaan passen omdat die uitzendingen toevallig zo liepen. In de flair kun je idd al vtv lezen wie eruit gaat..kinda takes the fun out of it…en dan mogen WIJ niks leaken O.o Mijn make-over is overigens…spectaculair..
    Ennuh, ja, “poep gebeurt” is een Richardism xD Geen nederlander die mij niet kent die dat gebruikt =p
    Blijkbaar heet die gast ook Luke btw O.o

  5. Maudy
    9 October 2007

    lollol XD k kijk jensen wel vaker op zich, dus k zat echt te hopen dat ie jullie niet teveel ging afkraken. Maar ging goed dan dus o/ k ga t stalken vanavond, ben benieuwd.

  6. patricia
    9 October 2007

    Leuk verhaal rich!
    Ga vanavond zeker kijke!

    bye bye
    je nichtje

  7. Ghislaine
    9 October 2007

    Oh yeah! t klinkt alsof ik echt een geniale avond ga hebben vanavond!
    nee, niet leren, nee RICHARD kijken!!!!
    En eh ik ken idd ook echt niemand die het woord poep zo gebruikt als wij (jij, Merel, ik en vast ook jouw compagnons) dat doen. Like continu?
    ladida. dus.

    x

  8. Merel
    9 October 2007

    Whoei, kep dr nu al zin in! En beter klagen we Jensen aan als hij alles eruit knipt. (Wat mekker ik toch in elke reactie over ‘er uit knippen’.. Nja).

    Zucht, ik weet nog wel, die goede oude tijd, dat jij geen bier lustte, en ik en Ghislaine enge groene drankjes voor je moesten kopen in de Salerno :’)

  9. solange
    9 October 2007

    Gelukkig heb ik een schotel hier in France =] Ik hoop niet dat alles er gewoon uitgeknipt.WTF iets met de flair?Fuck ik wil de flair -.- Die heb je weer niet in fr das wel kak.

  10. TiRune
    9 October 2007

    Viel wel mee hoe verwond ik was overigens, stukje huid van beide vingers en Jensen had zelf niets opgemerkt dus dat scheelt wel, mjaz had gewoon die dingen op de grond kapot moeten stampen.
    Kwas idd een beetje depressed dat je compleet oversneeuwd word door Jensen, je kan serieus niets zeggen uit jezelf, het word compleet gestuurd en das kut want normaal ist omgedraaid. En het idee dat we naderhand niet eens ff met Jensen of de andere gasten wat konden napraten ofzow was ook kut, khad toch zeker verwacht dat we op zn minst ff met Jensen konden praten, van dat soort situaties moet je het toch uiteindelijk hebben…mjaz verder wast wel grappig opzich, maar khad meer verwacht >.>

    T

  11. solange
    9 October 2007

    Zzzoooo ik heb nu ook een nederlandse http://yellowsubmarines2.skyrock.com/
    Ben trouwens aan het kijken en ik lag in een deuk. xD

  12. Maarten
    10 October 2007

    Richard: Je was FUCKIN’ HAX!!! ‘Dikke pik, nu ben ik al bezig’ HAHAHA Srs LOL:D Je hebt hem best wel beetje gepwnd:P

  13. Erik
    10 October 2007

    Yo,

    ‘k Vond het toch knap dat je die tweede pull ook not aan het weg tikken was. Bij ons noemen we Heineken doorgaans slootwater. Laat je vooral niet verassen door het Grolsch logo dat is afgeplakt, kans was vrij groot dat het toch werkelijk Heineken was. Was bij ons in ieder geval wel zo.

    Verder, klinkt als een typische Jensen aflevering. Heb die kerel zelf ook maar een paar zinnen gesproken wanneer der camera niet aan stond, en dat was tijdens de “reclame”.

    Erik

    BTW, dat biertje dat ik je afgelopen vrijdag beloofd heb staat nog steeds open. Het spijt me dat ik het de rest van het weekend te druk er voor had. Ik vind het nog steeds jammer dat ik je de rest van de con niet meer heb gesproken.

  14. Harry d. Busdriver
    10 October 2007

    Ten Eerste:
    Danku voor alle smsjes die ik had na deze aflevering, sorry dat ik niks terug heb gesmst maar ik stond te metallen met Soilwork ^^.
    In related news:
    Wie heeft mij “GO RICHARD!” gesmst, met als eindcijfers 346 van het telefoonnummer? Een stalker? Of toch iemand die ik ken maar die mijn telefoon niet herkent?

    @ Ghis:
    tegenwoordig gebruik ik poep niemeer zovaak =p Al is POEP GEBEURT gewoon een epische klassieker die er forever in zal blijven. Fijn dat je Jensen lol vond ook btw =p
    @ Lerem:
    Mja, lolz, niks is er dus uitgeknipt behalve de opmerkingen die we maakten terwijl iemand anders aan het praten was (LOL WE ZETTEN JE MIC AF WANT JE BENT NIET IN BEELD) dus we hoeven Jensen ook niet aan te klagen =p Also: waar is die tijd gebleven idd dat ik nog geen bier luste…dat was voordat ik naar duitsland was geweest xD Al vind ik mezelf tegenwoordig een stuk interessanter dan toen O.o
    @ Solange:
    Dat flaire gedoe stelt niezoveel voor. 1 pagina met een VOOR en een NA foto. Die van mij is stom want ze hebben me dat emo-haar gegeven wat ik vandaag bij jensen had, en like 3 lagen kleding op elkaar…EN IK BEN AL DIK! Maargoed, ik scan het wel in als het zover is, dus dat zul je hier ook nog wel te zien krijgen ^^ Kzal zo dat skyrock eens bekijken btw, maar ik wilde je via daar messagen maar toen LOL JE MOET JE INSCHRIJVEN dus possibly no comments =p
    @ Tijmen:
    Ik had wel verwacht dat t zo zou gaan eigenlijk..ik bedoel het heet JENSEN en niet GASTEN. Hij kan elke draai aan het hele gebeuren geven die hij wil..en dat doetie dan ook. Ben blij dattie mij met rust liet eerlijk gezegd though =p
    @ Maarten:
    Ik hoor van verschillende mensen dat ik ‘m had gepwnt idd xD Ik vond zelf het “ZEG BEN JE NU MIJN DATE AAN HET VERLEIDEN OF WA?” erg mooi =p
    @ Erik:
    Ik ben een alcoholist in hart en nieren zegmaar..nouja, niet te ver gaan, maar ik zuip íets teveel naar my own liking tegenwoordig. Maargoe, ik kan dus goed met bier overweg =p Ik hou idd ook niet van Heineken, én niet van Grolsch, maar bier is bier. Ben zelf meer van de Hertog Jan en Alfa en Fransiskaner..
    Also, mbt abunai, ’tis idd zonde dat we nietmeer ff uitgebreid hebben kunnen lullen..misschien ooit ergens een andere keer..en anders volgend jaar op abunai xD

  15. NewbieForLife
    10 October 2007

    De koppels die vorige keer bij Jensen in het programma zaten, hebben de villa inmiddels allemaal moeten verlaten. Als dit nu wederom het geval is, dan zouden Jeroen&Selene en Jelle&Dieuwke in de finale zitten;-)

  16. Valkyrie
    11 October 2007

    Dank je wel Leendert. Ik als Belg zijnde ben daar zeer gelukkig mee!

    En wat een leuke show. Sensatie, sensatie… Ik zat met een glimlach naar mijn beeldscherm te kijken.

    Richard ziet er wel anders uit dan in beauty en de nerd. En dikke pik uitspraak was super.

Comment

Information

This entry was posted on 9 October 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 23,912 Minds Expanded

Instagram

Of course I had to take a picture with the absolute king of the day #Splyce #Zerg #Solar #강민수 and #Protoss team leader #herO #김준호 because I don't get to see them very often. 
Team herO was also in really good spirits while Solar was kicking ass and taking names in the #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul yesterday. 
#Starcraft #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #Gaming #esports #God #2: #Splyce #Solar absolutely wrecking everything in his way at #Twitch #Starcraft2 #VSL in #Seoul. 
#Starcraft #sc2 #스타2 #스타크래프트2 #스타크래프트 #강민수 #신 #Zerg #저그 #Gaming #esports An actual #God at work at the #Starcraft2 #Twitch #VSL yesterday. 
#ByuN #변 #변현우 #sc2 #스타크래프트2 #스타2 #Starcraft #스타크래프트 #테란 #Terran #Korea #Seoul #Gaming #esports Turning #30 might not actually be the worst thing in the world.
Last year, I was swamped with university work, but this year I could take the whole day off to do only the things I wanted to. 
Another #happy #birthday in #Korea! 
#생일 #서른 #서른살 #verjaardag #dertig Another beautiful #spring day in #Seoul. Recently, I've been going #outside a lot more than I used to, and I'm not disliking it. The middle of this #park has a huge grass field where lots of people from the neighborhood were playing. #Korean parks are cute. 
#공원 #서울 #서리풀공원 #자연 #Easter? 
A #celebration, perhaps? 
A #chocolate-y feast? 
A #springtime #festivity? 
A certain #Christian #holiday? 
The #resurrection of a certain #Holy man? 
Why don't #Americans #celebrate Easter?
