Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Recensie 9-10-2007 Eastpack Antidote

Dit wordt een minireview, wegens het feit dat ik FUCKING SLAAP HEB, maar hier is het dan:

T22_4

Vanavond was de Eastpack Antidote tour, met Sonic Syndicate, Caliban, Dark Tranquility en Soilwork. Het was in Willem2 in ‘s Hertogenbosch en het kostte me zo’n 18E.

Sonic Syndicate: 6/10
Ik had aanvankelijk een hekel aan SS, maar ze deden het vrij goed en het was toch nog redelijk boeiend om naar te luisteren.
Caliban: 2/10
Gruwelijke a-musicale herrie. Ze hebben like 3 gitaristen en nog is het enige wat je hoort de drums. Men ragt weg maar er zit totaal geen melodie in.
Dark Tranquility: 8/10
DT veraste me op een goede manier. De zanger was heel erg gaaf en zorgde ervoor dat het interessant bleef, de muziek was melodieus doch enorm hard en snel en ze speelden erg goed.
Soilwork: 7.5/10
Wat ik geweldig vind aan soilwork is de wisselwerking van heledere tonen en heldere vocals en keiharde ragstukken met death metal vocals. Live komt dat jammergenoeg iets minder tot zijn recht, waardoor ik vooral het heldere stuk nogal miste. Ze speelden mijn favorites zoals Rejection Role en Follow the Hollow, en ik heb enorm genoten en keihard gemetald! Ze speelden vol energie, en de nummers kwamen snel en ruw. Maar vooral het feit dat ik de helderheid miste en de geringe interactie met het publiek haalt hun cijfer omlaag.

Al in al was het zijn geld MEER dan waard, en blijft Soilwork FUCKING WIN m/

Coming Concerts:
07.11 DIR EN GREY, Melkweg Amsterdam
26.11 SONATA ARCTICA, Melkweg Amsterdam

10 comments on “Recensie 9-10-2007 Eastpack Antidote

  1. Jelle
    10 October 2007

    Ongeinspireerde bagger.

    ^_^

  2. Ghislaine
    11 October 2007

    Op welke bagger doel je?
    ^^

  3. Harry d. Busdriver
    11 October 2007

    Dat jij de band niet kent betekent niet dat ‘t bagger is stoplicht =p
    “Zeg Jelle, ga je mee naar dit?”
    MUUUUHWWW KENNIKNIEEEE
    “Zeg Jelle, ga je mee naar dit?”
    MUUUUHWWW KENNIKNIEEEE

    Meer metalen luisteren poepkop =p

  4. Anonymous
    11 October 2007

    Dus DAT deden al die metal types daar!
    Ik woon daar practicly om de hoek :P Niet dat je even langs komt (A)

  5. Keighley
    11 October 2007

    Owja dat hierboven was ik dus ^^

  6. Harry d. Busdriver
    12 October 2007

    Shit, Keigh, laat dat dan eens weten =p Dan had ik je wel een WILDE NACHT kunnen bezorgen 0=)
    Maar, ja, shit, dat wist ik dus niet =p Sorry meske *aai*

  7. Bart
    16 October 2007

    QUOTE: Maar vooral het feit dat ik de helderheid miste (…)

    krijg uit je vorige logs het idee dat dat wel vaker zo is :P

    maar krijg hieruit het idee dat je smaak wat betreft metal wel redelijk met die van mij overeen komt, moet ook maareens wat Dark Tranquility gaan luisteren. Had trouwens op Fields of Rock toevallig (had via mijn werk kaartje gekregen) Kamelot gezien, ook erg lekker!

  8. Maudy
    16 October 2007

    lol voel me verplicht om te zeggen dat kamelot idd wel en aantal relaxte nummers heeft XD

  9. solange
    16 October 2007

    Awwh damn ik wou ook naar fields of rock -.-

  10. Harry d. Busdriver
    18 October 2007

    @ bart:
    Hoezo? INSINUEER JIJ DAT MIJN HERSENEN NIET MEER HELDER ZIJN? If so, then you’re probably right.
    Over Kamelot..mja..een paar vrienden van me vinden dat schop-kont, maar kvind ‘t zelf nietzo. Als ik dan toch in het RIDDERS EN DRAKEN gebied zit dan bij Hammerfall en Human Fortress. Overigens is DT nietecht mijn stijl, en ik luister ‘t nu eigenlijk nogsteeds niet actief. ‘Tis meer dat ze me heel positief verrasten.

    @Solange:
    Ga mee naar WACKENNNN dan volgend jaar xD

Comment

Information

This entry was posted on 10 October 2007 by in Music, Reviews and tagged , , , , .

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,248 Minds Expanded

Instagram

I am an expert at mixing business with pleasure. 
#Torment #Planescape #Games #Videogames #RPG #Kpop #Hyori #Crayonpop #TaichiYamada #Strangers #Writing #OrsonScottCard #Card #Korean #Narrative #Study #TESOL #Books #Bookshelf #Guus #Hiddink is nogsteeds lekker aan het #bijverdienen in #Korea. 
#히딩크 #네덜란드 #약국 #약 #medicijnen #medication #Dutch #Football #Soccer #coach #GuusHiddink #Seoul #Nederland Recently, I've been worrying about whether my #Korean has been getting worse, but since I managed to make it through an entire #미용실 #대화 today without sounding like an idiot, I suppose it's not as bad as I feared! 
#haircut #hair #kapper #salon #conversation #foreigner #한국어 #외국인 #머리 #Dutch #네덜란드 Almost missed the #cheonggyecheon #lantern #festival at night, but managed to make it on the very last day with the very best company. 
It's quite nice when you pretend there aren't 8 million #tourists walking around. 
#Seoul #lanterns #Korea #Korean #서울 #청계천 #연등회 #연등 Where there is #esports, there is #이현경 @hk_leee. 
And where there is #LeeHyunKyeong, there is me fanboying. 
#이현경아나운서 #announcer #Starcraft2 #Starcraft #proleague #leagueoflegends #Starleague #스타2 #프로리그 #아나운서 #리그오브레전드 #스타리그 #스타크래프트 #스타크래프트2 Damn, aren't these #pokemon #subway cars a bit #overthetop? 
#Seoul #Line2 #2허선 #포켓몬 #pokémon #지하철 #Korea #Pikachu #피카츄
