Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Beauty en de Nerd post 8

Disclaimer:
Allesin dit dagboek is mijn mening op moment van opname, niet van schrijven. Ifyou're personally offended, don't be, chances are dat ik je gewoon aardig vindmaar je een mindere dag had, iedereen heeft zo z'n minpunten.

Dag17 (6.8.2007)

Vandaagwas de dag waar iedereen op had gewacht! Of dan toch iedereen thuis achter debuis én alle nerds…op mij na. IK HEB GEEN MAKE-OVER NODIG!

Ikwas dus al meteen bij het horen van het woord "make-over" on my toes, en verteldedebby die ochtend duidelijk dat ze ALLES MAG DOEN BEHALVE M'N HAAR AFKNIPPEN.En toen ze over m'n bandjes begon, dat ze STINKEN, werd ik ook link. Diestinken niet, die gaan mee onder de douche. Die stinken net zoveel als mijnt-shirts en ze zijn 12x zo klein, WAT IS HET PROBLEEM? Maar nee, ze stinken,dus ze moeten af. Ik schreeuwde WAAROM DENK JE DAT IK DIE DINGEN AL 2 JAAR OMHEB? DAAR ZIT EMOTIONELE WAARDE AAN! En daarna rantte ik nog wat over hoe ikm'n haar niet afgeknipt wilde zien.

Laterkwam debby me vertellen dat Sarah (die deze rants en het gezeik had gefilmd)tegen haar had gezegd dat we net zo goed nietmeer mee konden doen als ik meniet aan debby wilde overgeven. Ze had natuurlijk een punt, en het was ook zodat ik mezelf had ingeschreven, wetende dat deze dag zou komen en dat ik korthaar zou krijgen. Toen dat eenmaal tot me doorgedrongen was maakte ik mijnexcuses bij debby voor het schreeuwen en beloofde ik haar dat ze zou mogen doenwat ze wilde.

Westapten in de auto's, op weg naar een huge outlet winkelcentrum-achtig-iets metallerlei merkwinkels. De vrouwen kregen ieder 500euro en 45minuten om kledingen accessoires uit te gaan zoeken. Ieder koppel kreeg een camera ploeg mee enwij waren geblessed met de altijd stralende Dirk en zijn kornuiten. Het ideewas dat we als een gek gingen rondrennen in de winkelstraat tot we een goedeoutfit bij elkaar hadden. Wij en Jelle en Dieuwke moesten dit gaan doen,terwijl Tijmen en Jeroen alvast naar de brillenshop gingen.

Hetbegon wel redelijk, we vonden in een winkel een blousje wat ze wel okay vond,in een andere een trui en in een andere een broek. Toen ik de broek paste washij natuurlijk te klein, en mocht ik mooi voor de camera herhalen dat "ik eengrotere maat nodig heb, want ik heb vetjes, en die zitten precies op de plekwaar de broek dicht gaat." Na een verhaal over slecht-passende kleding in mijngothictijd wat compleet genegeerd werd gingen we naar de volgende winkel. Sometime had passed en steeds maakte deb maar geen beslissingen, dus in het laatstekwartier heb ik haar verteld gewoon alles wat ze wel leuk vond OP DE FUCKINGKASSA TE GOOIEN. We hadden toch geld zat. Ik heb er zelfs wat shit bijgegooiddie ik zelf leuk vond. 480e en 45 gehaastte minuten later stonden wedan gelukkig buiten met een gele longsleeve, een bruine blouse, eenspijkerstofbroek, een bruine trui, een jasje en 2 leren riemen. Ook Jelle endieuwke waren geslaagd en nu mochten we eindelijk gaan eten.

Ikfucking rammelde van de honger, en de service in het restaurant was erglangzaam, terwijl ik zo weer weg moest om naar de brillenman te gaan. Gelukkigmochten we van de crew eerst eten, en kon ik EINDELIJK eens het BOFFERDING bieruitproberen. Dit viel nogal tegen, aangezien ik en jelle er erg hogeverwachtingen van hadden. Ik bedoel, het heet BOFFERDING, dat klinkt tochFUCKING EPISCH!? Nou, dat was het dus niet…

Irgendwo,daaropvolgend gingen we naar de brillenman, waar we ofwel een nieuwe bril,ofwel lenzen mochten uitkiezen. Het bleek snel gedaan, en gelukkig maar ookwant debby wilde een GELE BRIL. Blijkbaar had ze geen zin om naar monturen tekijken ofzo, dus ik kreeg meteen wat lenzen (van de verkeerde sterkte én zondercilinder) in m'n handen geschoven. Buiten heb ik nog wat met Stein gepraat overde problemen tussen de Vlamingen en de Walen in België terwijl deb binnengeïnterviewd werd ofzo. Toen moest ik aan jezus nog wat dingen over debby enhaar gevoel voor stijl vertellen, waarna we naar het chateau gebracht werden.

Denachtmerrie was just beginning en in het chateau waren DE KAPSTERS gearriveerd.Oftewel; het was tijd voor de most dreaded moment in my life: mijn haar gingERAF. Toen ik daar eenmaal zat had ik dat however al wel geaccepteerd, ensnapte dus ook niet dat debby constant "kijk eens wat vrolijker" zat te roepenxD Ze had een homofiel kapsel uitgezocht (waarvan ik nog zei toen ze het boekjepakte, "Hey, daar staat een heel homofiel kapsel in!") maar uiteindelijk washet stiekem fucking cool. Op het plaatje had de dude er namelijk allerlei spulin gedaan en zonder dat spul leek het op een 70ies kapsel. FUCK YEAH! Ikbedoel, ik hou van retro, en dit haar was FUCKING RETRO! Of toch in ieder gevalwel cool. De kapster kwam overigens uit Lage Zwaluwe (een durrup in de buurtvan Made) en had op de Stuifhoek (een school ín Made) gezeten, en ze was cool,dus we hadden best wat om over te praten. Wat overigens ook wel noteworthy waswas Sarah's reactie toen iemand riep dat ze ergens anders moest gaan filmen:"NU NIET, DE SCHAAR GAAT VOOR 'T EERST IN RICHARD'S HAAR!"

Allebeauties moesten hierna naar beneden, en ook de nerds mochten elkaar nog nietzien. Niemand wist dus hoe de rest eruit zou zien. Dat was fucking spannend, enik ben BLIJ dat ik als eerste van de trap de catwalk af mocht lopen die ze haddenopgebouwd. Ik was enorm nerveus, er zouden immers net zoals bij hetlingerieding van de vrouwen 4 vrouwen naar me zitten te staren. Toen ik benedenaankwam bleek dat er óók nog 2 homo's naar me zaten te staren. Dat was de jury,btw =p De voor-foto was overigens 's ochtends om 6 uur ofzo gemaakt, dus diewas lekker gruwelijk, zodat 't verschil extra goed te merken was. Iedereen wasverbaasd, en ik denk dat de enige reden dat de jury mij niet overwoog alstweede keus was mijn opmerkingen over "janetten" en "gays". Dat gaat er bij mijnu eenmaal niet uit, maar homo's willen dat nog wel eens verkeerd opvatten.

Debeauties keken echt van "WTF!?" en dieuwke keek zo van "rrrrrr" en dat vondikniet bepaald onaangenaam. Jeroen herkende me nieteens toen hij van de catwalkafkwam, hij dacht dat ik iemand van de productie was xD Het shokkendste wasechter Jelle, die opeens van stoere viking-man was veranderd in janetterigeglam-rock ster. Het stond 'm nietecht slecht ofzo..maar het was ENORM wennen.Tijmen was nietecht veranderd, dus daar is weinig over te vertellen.

Jelle,of eigenlijk dus Dieuwke, had deze opdracht (terecht, wat mij betreft)gewonnen, en het was weer het einde van een interessante dag. Nadat iedereenklaar was met aan zichzelf te wennen (ongeveer 12x per uur in de spiegel kijkenenzo) was het tijd om te gaan praten over "sex en verleiden". Ik had echt geenzin in dat slappe gezever en besloot dieuwke te gaan zoeken, die boven met marc(de shrink) aan het praten was. Ik heb een tijdje op de gang gewacht en toen zede gang op kwam zei marc "daar heb je 'm al". Wat opzich wel raar
was, en ikweet nogsteeds niet of ik dat moet zien in het daglicht van dat ze een gesprekover me hadden gehad in een positieve zin of in een negatieve…maar ik gokpositief, aangezien dieuwke al dagen heel lief en close to me was.

Webesloten dan toch maar even in de lounge te gaan kijken bij het gesprek, enzaten samen op een verder lege bank. Tijmen zat bij Selène, Debby zat bij Jelleen ik zat bij Dieuwke…en Jeroen en Drew zaten zo'n beetje samen alleen (mooieparadox he?). Dirk pushte ons om wat boeiende dingen te vertellen ivm sex enrelaties enzo, maar ik kan me door alle alcohol nietecht meer herinneren wátallemaal. Wat ik me nog wel kan herinneren is dat Drew zo mííg bezopen was datze meerdere keren omviel én dat ik haar moest gaan "verleiden" alsof we in eendisco waren. Ze had mijn jas aangedaan, dus ik liep op haar af en zei "heyskatjuh (expres heel fout) wat een coole jas heb je aan. Sonata is echt eenvette band he?" Omdat ik echt geen zin had om net te doen alsof ik iemand gingverleiden. Srsly, alsof ik óóit iemand verleid. En áls ik dat al doe dan is 'tvia MSN (omg ik ben echt een nerd ;_;). Dit was overigens ook het moment waarik eerder over heb geschreven, het moment dat Dirk mííg bezopen werd en met onsmee begon te lollen en z'n werk een beetje vergat. Af en toe was er nog wel een"kom op jongens, nu even serieus", maar over het algemeen had hij 't net zonaar z'n zin als wij.

Nadit gedoe heeft drew nog wat met dieuwke gepraat, op aandringen van mij, omdatik drew ook heel gaaf vond en ik het zonde vond dat de vrouw om wie ik hetmeeste gaf ruzie had met een chick die ik ook wel heel cool vond. Ik denk nietdat daar heel veel uit is gekomen, en dieuwke ging naar bed. Na een gesprek metdrew ben ik richting dieuwke gegaan. Ik kon wel een knuffel gebruiken en bijdieuwke voelde ik me altijd veilig en gewild, dus ik heb gevraagd of ik evenbij 'r mocht gaan liggen. Dat mocht, en na een tijdje zei ik dat ik naar bedging. Ze vroeg me echter of ik niet liever bij haar in bed zou slapen, en datleek me best een goed idee. Ik speelde nog met de gedachte om haar te zoenen opdat moment, maar wederom weerhield mijn liefde voor meintje me ervan. Had ikgeweten dat het zo ging lopen als het is gelopen, dan had ik het waarschijnlijkwel met dieuwke geprobeerd..maarja dat is wishful thinking. In ieder geval, ikheb die nacht dus bij dieuw doorgebracht, en toen jelle op weg naar zijntuinstoel binnenkwam zei hij "oh", pakte zijn spullen, en zocht een ander bedop.

Het was fijn om bij dieuwke te slapen. Zoals ik al zeivoel ik me op m'n gemak bij haar, had ik een crush op haar en was het gewoonfijn om weer eens wat vrouwelijke aandacht te krijgen…


Dag18
(7.8.2007)

Dieochtend werden we wakkergemaakt door caroline en jezus, die met handycams(cheape dus), de kamer binnen kwamen stormen. ZO, WAT TREFFEN WE HIER AAN? DUSJULLIE HEBBEN SAMEN GESLAPEN? Dieuwke steekt een heel lulverhaal op, waar iktussendoor constant zeg "Ja, dat zal jezus wel geloven". Had ik beter nietkunnen doen, aangezien dat nu niet echt uitgezonden kan worden ofzo…en áls datuitgezonden wordt dan klink ik als een religieus idioot xD In ieder geval, eenaantal moeilijke vragen volgde, en de allermoeilijkste: Hadden jullie wél ietsgedaan als jullie geen relatie hadden? GELUKKIG moest er net iets andersboeiends gefilmd worden, dus we waren saved by the bell, maar eigenlijk wildeik het wel weten, dus ik vroeg het haar. Ik zei dat ik er wel voor gegaan wasals ik geen relatie had, en dieuw zei "misschien". Een lekker ontwijkendantwoord dus, waar ik nog niet veel wijzer van werd.. Toen was het tijd voorhet dagelijks ochtendritueel én de volgende proef.

Devolgende proef was iets wat ik niet direct had verwacht. Ik had iets verwachtin de trend van rondlopen in de stad en MET JE NIEUWE HIPPE UITERLIJK zoveelmogelijk telefoonnummers van vrouwen krijgen ofzo. Maar dat was 't dus niet. Wewerden met de immers bekende Volkswagens (of Seat? In ieder geval, die grotezwarte bakken =p) naar een heel dubieus achterbuurtje gebracht, waar we vooreen nog dubieuzere bar stopten…

Hetheette overigens niet een bar, maar iets van SALSABAR of iets anders hips.Beneden in het veel te warme hok (ik zei nog: hadden ze geen budget meer voorramen ofzo?) kregen we onze opdracht te horen: we moesten gaan speed-daten. Metwie wisten we toen nog niet, en wat de bedoeling was eigenlijk ook niet.Gedurende de 4 sessies had ik telkens toch in m'n achterhoofd 't idee dat we demensen moesten interviewen…misschien vooral omdat het "date" element in ditgeval wel érg ver gezocht was, aangezien geen van deze vrouwen onder "mijntype" zouden vallen, en ik gok bij de andere nerds ook nietecht. Maargoed, wehingen daar een beetje aan de bar, wachtende op verdere instructies. 'T wasstiekem best 'n gave bar, op het geen ramen hebben na. Er was zo'n fouteneonsfeer, maar 't was redelijk stijlvol ingericht. Na zo'n 3 trips naar de wc(wtf is er met mijn blaas, srsly?) werden de dames dan eindelijk voorgesteld:

Rose,het naaktmodel wat we hebben moeten natekenen, en waar we allemaal al aardigwat over wisten. Ik had tijdens 't natekenen best veel random met 'r gepraat enwat gejoked enzo, en ik geloof dat ik haar wel lag. Haar karakter lag mij iigwel, ze leek heel laid-back en grappig.

Eenof andere overjarige ex-miss-Belgium. I dunno 'r naam, want het is ondertussen25.09 tijd van schrijven, maar ze was iig blond en zag er nogal oud uit.

Eenof andere chick van nederlandse tv. Die was wel cool opzich, en ik kende 'r vaneen of ander programma maar wist niemeer van welke. Ze had lang bruin haar enwas best aantrekkelijk.

Eenhele linke Belgische soap-actrice, waarvan ik de naam niet ken en ook nietmeerwíl kennen. Jezus, ze kwam daar met gezicht op donder binnen en ze was echtniet bang te zeggen waar 't op stond O.o

M'neerste gesprek was met Rose, en dat was wel relaxt zoals ik had verwacht. Ikwist al veel over 'r, maar we hebben wat over 'r carriére enzo gepraat en watover mezelf ook natuurlijk. Het verliep vrij vlot en makkelijk en m'n grappen(goh wat klinkt 't lame als je 't zo zegt) vielen ook in goede aarde. Al met alvondik de eerste keer wel goed gaan (hell, ik had 'r zelfs m'n telefoonnummergegeven zodat ze kon bellen voor als ze een fotoshoot in egypte op een tank hadxD).

Naelke "speed-date" (of meer half interview dus) moesten we weer naar buiten, omdaar in een van de wagens commentaar en tips van onze beauties te krijgen. Nuhou ik er niet zo van om me te laten voorschrijven wat ik moet doen, dus ik hebvoornamelijk m'n eigen ding gedaan (anders komt 't zo onnatuurlijk over) en datviel bij deb niet altijd even goed.

Nazo'n 10 minuten in de auto te hebben gezeten en nog zo'n 10 minuten te hebbengewacht tot we weer naar binnen mochten (dat ging elke keer zo na een "date")moesten we weer terug gaan zitten aan onze tafels en gingen de vrouwendoorschuiven naar hun volgende martelsessie.

Mijntweede target was volgens mij de ex-miss belgium en daar heb ik nogal wat fout meegezegd. (Je zal ook zien dat ALLEEN de slechte dingen uitgezonden wordennatuurlijk, want apart from deze paar foutjes hebben we gewoon 'n leuk gesprekgehad.) Debby had namelijk vantevoren in de auto gezegd van "Jaaa, en ik kendie, en die gaat altijd met die en die naar dit en dit" en ik had zoiets van"…maaaf, ik ga toch niet met haar over jouw vrienden praten? Ik ken die niet endan gaat 't gesprek meteen de verkeerde kant op!" Verder wilde ze ooknogeensdat ik zo acteren, "Jaaa, debby zei al dat je een mooi meisje was, en nu ik jezo zie, dat is helemaal waar hoor!" Srsly, nu ik het type zorgt de irritantetoon waarop deb het zei (op dezelfde toon als al haar geacteerde lines) er weervoor dat ik me ga ergeren >< Maar in ieder geval, dat was dus ook nietecht DOWN MY LANE, dat acteren. Ik hou niet van acteren in het echte leven, dusik zei "OKAY OKAY IK ZEG HET WEL" nadat ze er 3x over genagged had, maar wasniet echt van plan om het ook zo te brengen… ALDUS, t
oen ik eenmaal tegenoverex-miss-Belgium zat begon het al meteen goed. "Hoe oud ben je?" "32 (ofzo)""Oh, nou, dat is dan wel een beetje te groot leeftijdsverschil he? hahaha" Ikbedoelde 't zo van NOU SCHATJE JE WEET WEL DAT IK JE WIL HUHUHUHUH ;) MAAR ZO'NLEEFTIJDSVERSCHIL, DAAR FROWNEN MENSEN OP maar zo kwam 't er nietecht uit vreesik xD Het kwam meer neer op LOL JE BENT OUD. Wat opzich wel waar wasnatuurlijk, ik bedoel, zie haar? Ik had ook meteen de fail (volgens deb dan, ikvraag me af of miss-belgium 't zo erg vond) dat ik haar vertelde DAT IK VAN M'NBEAUTY MOEST ZEGGEN DAT DIT EN DAT. Ik vond dat een redelijke manier om t tezeggen, aangezien 't niet over mensen ging die ik kende en aangezien ik madamenietecht knap vond (ben 'n slechte leugenaar wat dat betreft). Maar blijkbaarwas dat DE FOUT ~OF TZE YEAR DESU~!

Devolgende was denkik de linke madame. Daarvan had ik van IEDEREEN al gehoord datze link was, en dat ik het onderwerp relaties beter kon vermijden en dat ikniet moest vragen hoe oud ze was (lol, trauma much?). Ik had van iedereengehoord dat ze dus enorm kut was en babies at voor ontbijt en in pauzesbejaarde mannen van de trap af duwde (bij wijze van spreken natuurlijk), maaruiteindelijk viel ze eigenlijk wel mee. Sure, ze was nogal zuur, maar als jewist welke onderwerpen je moest vermijden was ze best aardig om tegen tepraten…BEST dus he..'t was niet m'n
beste gesprek, maar ook nietecht slechtofzo geloof ik.

Alslaatste was de nederlandse tv chick aan de beurt, en die was echt wel heelrelaxt. Op een of andere manier liep het gesprek echt voor geen kanten (datzullen juist de tijden zijn die jullie zullen zien) maar als 't eenmaal liepwas 't echt wel entertaining. Ze was best interessant en zorgde ervoor dat ikme op m'n gemakt voelde enzo.. 'T was leuk om met 'r te praten, maar ik was outof ideas en ik had 't wel zo'n beetje gehad na de vorige 3 denkik. Whatever thereason, dit liep dus voor gene kant en was m'n slechte gesprek eigenlijk.

I'dalso like to note dat ik elke vrouw ongeveer 3x ofzo over 'r rug heb geaaid/gepat.Ik heb GEEN IDEE, maar dat doe ik in het echt ook best vaak O.o No fucking cluewhy, maar hier heb ik nog de defence dat debby zei dat ik elk excuus voorfysiek contact aan moest nemen. Maar srsly, nu ik erover nadenk…'t is raar. Ikdoe dat meestal bij mensen waarmee ik nietecht close durf te zijn uit angst datze 't raar vinden ofzo denkik O.o Hier moet nogeens goed over nagedacht worden…

INANY EVENT, na een uur wachten was 't tijd voor het vonnis van de jury. Al metal had ik het vrij goed gedaan en dacht ik dat ik een goede kans had, samen metTijmen. Ik heb Jeroen als de tering zien failen en heb van hem zelf gehoorddattie 't had verneukt, en Jelle is meestal gewoon niet zo goed in dit soortdingen xD

Toenik dus hoorde dat Jeroen, OF ALL PEOPLE, gewonnen had was ik nogal link. Nietomdat het betekende dat ik samen met tijmen naar de eliminatie zou moeten gaan(er waren immers maar 4 teams over, waarvan er 2 een proef hadden gewonnen),maar omdat dit wel gerigged MOEST zijn. Nog niet eerder heb ik het gevoel gehaddat iets echt afgesproken werk was, maar DIT!? Ik heb hem ZIEN failen, ik hebvan hem GEHOORD dattie had gefaild, en dan moet ik geloven dat hij dat heeftgewonnen? FUCK DAT. Ik was dan ook behoorlijk link, en gunde Jeroen z'n overwinningtotaal niet. Het feit dat ik het tegen Tijmen, een goede maat van me, op moestnemen maakte het alleen maar erger. Kon ik het maar tegen Selène en Jeroenopnemen in de eliminatieronde, dan zou ik wel laten zien wie het beste was.Maar alas, het zat er niet in, en ik en tijmen voelden ons er allebei niet alte best bij..

Ookterug in het chateau, waar we eigenlijk niet meer met elkaar mochten praten,hebben we nog veel door de muren gepraat (onze kamers zaten naast elkaar, en demuren waren nietecht geluidsdicht xD). Dit was tijdens het pakken van dekoffers. Ik gok dat het voor jullie moeilijk is om voor te stellen hoe moeilijkdat was.. Het ruimde wel enorm op (dat was wel nodig ook, DE TERING), maar hetwas ook heel erg kut om te doen. Het is net alsof je er van tevoren al vanuitgaat dat je gaat verliezen ofzo…"ALMAAR ZOVAST M'N KLEREN IN DE KOFFER WANT IKGA TOCH WEG." Dat hele gebeuren was erg deprimerend. Het idee van tegen Tijmenvechten stond me ook niet zo aan, omdat 't een vriend was, maar ik had er welvertrouwen in dat ik kon winnen. Het onderwerp voor ons was SEX EN RELATIES envoor de vrouwen MANNEN, BIOLOGISCH ofzoiets. Ik vertrouwde er wel op dat ikmeer kennis had van sex en relaties dan Tijmen (ik bedoel, shit, ik had zetenminste al allebei gehad) en was ook vrij zeker dat deb meer van biologiewist dan drew. Maar toch was ik nerveus natuurlijk. Het was onze eerste keer inde eliminatiekamer (blij ook, ik vind 't belangrijk om aardig gevonden teworden en als ik daar eerder had gestaan zou dat hebben betekend dat IEMAND MIJNIET AARDIG VOND!?) en ik had van anderen gehoord dat het ENORM stressvol was.

Devrouwen mochten eerst (GELUKKIG! Ik vind niets erger dan m'n eigen lot niet inhanden hebben) en debby had me een mooie 3-2 voorsprong geleverd. Een paar vande PRIZE QUESTIONS die ze kregen hebben jullie al gezien op tv natuurlijk. Man,die shit sloeg echt nergens op! 'T was makkelijk…maar 't sloeg nergens op. Erzal overigens niet veel uitgezonden worden van ons twee in de lounge verderop,aangezien we constant grappen aan 't maken waren en onze beauties aan hetuitlachen (en da's natuurlijk niet echt collegiaal, en we moeten niet overkomenals té grote klootzakken op tv).

Ooktoen we zelf in de eliminatiekamer moesten gaan staan bleef onze nonchalante,humoristische kijk op dit evenement de toon houden. Later is mij verteld datdit ongepast is, en raar zou overkomen op de kijker. Maar hoe zou jij ermeeomgaan? Ik kan daar wel FUCKING GESTRESSED EN EMOTIONEEL gaan staan en OMG WAT ZOUDE VRAAG ZIJN!? OH DAT!? DAT WEET IK! OF NIET!? OH SHITTTTTTTTTT!!! óf ik kandaar "lol, wat een stomme vraag was dat, en waar de neuk slaat dit op xD?" gaanstaan. Nouja, we stonden dus allebei op die laatste manier daar en dat was ookde reden dat Tijmen begon te zeiken over de schelp (ofzo?) die Drew hadmeegenomen voor GELUK. Ik zei dan ook voor de grap: "man, flikkert dat dingtegen 'nen muur ofzo." Aldus, onze vragen waren al net zo makkelijk als die vande beauties en ik had ze dan ook bijna allemaal goed. Welke kleur een viagrapilhad wist ik echter niet (en maar goed ook?) want, ja, lol, ik had die nooitgebruikt en ik lees m'n spammail meestal niet. Ik dacht overigens serieus datze weleens paars zouden kunnen zijn. Waarom niet? Je hebt toch ook CILIT BANG?Da's ook paars. De Prins Albert wist ik omdat Meintje er weleens over hadgemiept dat ik er een moest nemen en vooral omdat Eske en Merel het er op 'tOelbert altijd over hadden (dankjewel dames =p).

DeLAT vraag was natuurlijk gewoon fucking simpel. Tijmen's vragen waren geloof ikook niet al te moeilijk, maar gelukkig wist hij zijn laatste, "Waarom mannenniet kunnen luisteren en vrouwen niet kunnen …?", niet. Hij dacht jagen. Ik hadechter ergens op het internet ofzo iets gelezen hierover, en vroeg Matthias ofik niet even mocht zeggen wat ik dacht dat het was. Dat mocht, en ik zei"kaartlezen." Dit bleek ook het goede antwoord te zijn. Ik was fucking blij datik gewonnen had, maar tegelijk voelde ik me kut omdat ik een vriend "het huis uithad gewerkt". 'T is raar dat je je zo schuldig kan voelen om iets wat móet,maar toch was het zo.

Hetafscheid van Tijmen en Drew was dan ook niet leuk. Allebei lagen dicht bij m'nhart (ookal hadden ze allebei ook hun kanten die ik minder vond) en het feitdat ík ze eruit gewerkt had maakte alles nog erger. Drew was wel 'n beetje m'nmaatje geworden ondertussen. Ik kon haar bijna enge openhartigheid heel ergwaarderen, en haar botheid vond ik ook zeker geen slechte eigenschap (soms isdingen zeggen zoals je ze denkt juist heel erg goed). Verder vond ik 't ookleuk om met 'r om te gaan (al wist ik soms niet precies hoe ik met 'r fysieketekenen van affectie om moest gaan) en met 'r te praten. Ze was gewoon heelrelaxt en vriendelijk. Tijmen was ook iemand die me goed lag, z'nhyperactiviteit was best leuk, hij kon grappig uit de hoek komen en hij was deenige andere nerd die ook in anime en japan geïnteresseerd was. Verder heeftieook gewoon 'n cool karakter (albeit nogal mediageil =p). Ik moet toegeven d
atik toen al dacht "gelukkig stond ik niet tegenover Jelle en Dieuwke", en hetfeit dat zij er nog waren maakte dit wel een beetje makkelijker. Tijmen stondte JANKEN ALS 'N JANET bij z'n afscheid..en ik vond 't best moeilijk om aan tezien. Een andere man zien huilen heeft meer impact dan een vrouw te zien huilendenkik. Vrouwen janken om alles, mannen niet. Ik vond 't kut, dus probeerde watdingen te zeggen waardoor 'ie zich hopelijk wat beter zou voelen en heb 'mgelukkig ook een paar keer aan 't lachen gemaakt.

Omdatik 't nietecht fijn vond dat Drew en Tijmen weg waren ben ik daarna nog metJelle tv gaan kijken. En WE VONDEN FRANS NAGESYNCHRONISEERDE PORNO! FUCK YEAH!Dat was vrij hilarisch, en in combinatie met het bier een vrij effectieveremedie tegen een niet al te fijne ervaring. Het was erg hax om met z'n tweeëngewoon slechte porno te kijken en bier te hijsen en grappen te maken engenerally te failen. Het was net alsof ik thuis was met apy, lwy en de don.Alleen Jelle is niet zo'n dikzak.

Hiervanwas ik wel wat vrolijker geworden, maar ik voelde me nogsteeds een beetje bleh,dus ik besloot dieuwke op te zoeken om wat met 'r te praten. Ik was zo ongeveerelke kamer van het chateau afgeweest (Jelle, die OP DE CRAPPER zat zei al "man,ge maakt heel da kasteel hier wakker!" en ik dacht dattie link was, maar laterbleek
dattie alleen medelijden had met de andere personen die nog in hetkasteel waren). Dit leidde tot interessante ontdekkingen, namelijk dat Tessa enBenjamin ook op 't chateau sliepen! Tessa was "nieuw" (ze bleef tot 't einde"de nieuwe") en had een beetje een raar baantje. Meestal kwam ze zeggen dat jeop moest schieten, en als ze dat niet aan het doen was dan kwam ze je etenbrengen…heel raar, maar wel leuk. Toen ik een random deur opengooide bleek dusdat zij daar lag te maffen en met een half slaperig hoofd was ze zo van "huh,wa?" "Lol, Tessa?" "Ja.." "Lol…sorry, slaap maar verder". De volgende deur dan?*Opent deur* *Heuh, er is licht aan?* *Een Benjamin springt op alsof z'n moedernet binnen komt lopen terwijl 'ie aan 't fappen was* "WAT DOE JIJ HIER!?" "Lol,jij ook al? Nouja, ik was op zoek naar iemand.." "Ja..uhh…je mag hier nietkomen want ik ben iets aan het schrijven voor binnenkort en er staan dingen indeze kamer die jullie niet mogen zien…..Ennuh, sorry dat ik zo opsprong." "Geenprobleem man, sorry dat ik je deur opengooide zonder te kloppen, ik dacht dat't een lege kamer was. Ik ga weer weg." "Ja, isgoed.." "Truste he" "Nogmaalssorry he!"

Inieder geval, ik had dus het HELE FUKKEN CHATEAU, ELKE KAMER (sommige zelfs 2x)gehad, en besloot toen maar de tuin enzo te checken. In de tuin was ze niet, enook niet in het spagedeelte van het chateau. Ik snapte er geen reet van, wanthoe de neuk kan iemand opeens verdwijnen? Maarja, na nogmaals perongeluk iemandwakkergemaakt te hebben (Selène, die bij Deb in bed lag) besloot ik dat 't welgenoeg was voor die nacht en ging ik naar bed. De volgende dag bleek trouwensdat ze in de visagiekamer in het spagedeelte van 't chateau in slaap wasgevallen…de ENE PLEK die ik had overgeslagen omdat ik niet verwachtte dat zedaar zou zijn xD

Note bij zevende aflevering:
*
Echt mííg forcen dat er iets was tussen mij en Dieuwke he…een beetje jammerlijk..
*
Mijn deur is wel episch zo met die Clerks-quote erop
*
Lollen @ TACTISCHE COMPUTERGAMES, DUS HIJ SPEELT DIT SPEL OOK TACTISCH! (huh?) En Debs naïeve opstelling wederom ><
*
"Ik wil er echt aan werken"…mja…lol
*
Overigens ging ik in de intro echt de verkeerde kant op ofzo..ik wordt gewoon BINNEN HET BEELD GEPROPT ofzoiets
*
Mijn shirts waren wel FUCK WIN dezer dagen (Marvel Civil War en Marvel Zombies)
*
Lol, Grijnzende Jelle in de auto = NACHTMERRIES
*
Ik ben ECHT allergisch voor wol! Like echt HEEL erg! Niks behalve een HARNAS onder een wollen trui werkt ;_;
*
De "JIJ BENT ECHT WEL DIK RICHAARD!, NIET NORMAAAL!" was ook lekker win, evenals de eropvolgende "Ja echt he….NOTENNNNN"
*
Drew was wel ÉRG hax deze aflevering btw, echt geweldig
*
Btw, ik dacht eigenlijk wel dat Dieuw mij al hax vond vóór de make-over…dus zo erg was dat "head-bang type" toch niet dan zekers?
*
Lol mietjes, zo erg was dat waxen niet!
*
Srsly fail van Tijmen voor de spiegel…srsly…..fail..
*
De tanden van die homo zijn trouwens SUPERWIT! En die heumeau’s waren best aardig btw
*
Kut, ik was wel HOMO! Wel echt vetter geworden door die coupe ook O.o Ik lolde wel om de neus opmerking en m’n SEXY STOUTE BLIK na die opmerking van Selène xD
*
Jelle was zo wel nog homo-er dan ik me herinnerde. De "ik heb nog nooit zo’n grote homo gezien" verderop was ook wel episch. En de "Beauty en de Emo" xD
*
Deze aflevering is srsly wel fucking WIN
*
Wederom de "CHICKIES SCOREN" op de achtergrond xD Maar dat gesprek die avond was echt wel een pile-up van dronken fail vrees ik..
*
Haha die Deb. Mja, er zijn nogal wat "interessante" feiten én roddels m.b.t. Tijmen’s playboy gedrag…maar dat laat ik aan hem om te vertellen.
*
"Hitten" was wel ernstige lol ook dat iedereen dat overnam
*
Uch…dat bij Dieuw gaan slapen was echt zó fout! Net ‘n pornofilm! "behoefte aan company"….srsly?
*
Bah, wat zat ik enorm met m’n kleren te kloten!
Echt HARD gelold om Jelle xD Leedvermaak. Also: "mja" "neen" "het boeit me niet wat je zegt Dieuw".
En Jeroen! Omg! Hardop ‘ik heb er schijt aan’ zeggen?
En Tijmen maar cool doen, en dan die BRILJANTE opmerking van Drew over de BICpen xD
En de "veel socialer geworden"…echt….EPISCH!
En 2x hobbies vragen xD HET HOUDT MAAR NIET OP
OMG @ dat blouseje! Wat fout! Wist niet dat ik dat zo fout had gedaan =p
Supercool dat Rose mij ‘t leukst vond btw! Rose wint namelijk ook echt wel srsly het hardst. En nouja, ze heeft m’n nummer, dus Rose, als je dit leest..bel maar hoor 0=)
*
Ook lol dat echt NIEMAND blij was voor Selène en Jeroen
*
En dat ze van ons niks hebben laten zien in onze kamer. Ik was vrij zeker van mezelf..maar we hebben nog wel wat geruzied geloof ik omdat deb me nog rare dingen over biologie in wilde stampen >.> Lollen om Drew ook weer "Ja, je hed gewoon eh…..Je hed….Ja, nee, niks eigenlijk."
*
FUCKING WIN @ DE "DERP"!
*
Matthias vroeg me nog "hoe weet je dat van die Prins Albert?" En ik antwoorde "Omdat mijn vriendin graag wilde dat ik er eentje zou nemen", maarja dat is geknipt natuurlijk want "JE VRIENDIN BESTAAT NIET WANT JE BENT ‘N NERD!"
*
"FUCK YEAH, SEAKING!" XD
*
Episch lollen om het "ik hoop dat het hierna nog wat wordt" Zelfs als je dat denkt, dan is ‘t alsnog niezoslim om dat op tv te zeggen >.>
*
En volgende week: KUTboerderij!

57 comments on “Beauty en de Nerd post 8

  1. Iris
    25 October 2007

    Ach, als ze maar mooi haar hebben (A)
    Ik vertel aan iedereen waarom dat ik B&N zo leuk vindt nou “Omdat er 2 leuke mannen bij zitten :’]” En dan zeggen ze allemaal in koor “urggg val jij op nerds met lange haren?” JA DAAR VAL IK OP! :MAD:
    Maar dat snappen ze dan niet, tsssssk! =D
    Sorry ik wou dit even zeggen (A)

  2. Keighley
    25 October 2007

    Nou nou wat een ge-drama :P

    Vond het in ieder geval een superleuke aflevering. Richard in een gele trui..prachtig (A) Ik vond Jelle wel de rechtvaardige winnaar, jij zag er echt HEEL anders uit. Lang haar=leuker, maar jullie waren wel snoezig hoor ^_^

  3. Ghislaine
    25 October 2007

    Richard, gele trui…
    Ineens komen er allerlei herinneringen bij me naar boven…

    en @ Jeroen; Klinkt Jelle verbitterd? Eh, ik ga denk ik even teruglezen…

    ^^

  4. Jelle
    25 October 2007

    Also, stop met het gezeik over JULLIE WAREN VEEL KNAPPER MET LANG HAAR. I might get a wig… ^_^

  5. Valkyrie
    25 October 2007

    Dat was idd bedoeld op de proef. Sorry voor het hartsprongetje Iris.

    En het is wel waar dat het moeilijk is om te begrijpen als buitenstaander, maar toch is de drang er om het te willen begrijpen.

    Anyway, dat het maar vlug 20u35 is, dan kunnen ook de Belgen nog eens Beauty en Nerden.

    Ik wist zelf niet dat Jelle ook kort haar krijgt/kreeg.

    En Tijmen is zo raar in de flair. Een beetje homo achtig. Sorry, don’t shoot me. Dat ligt aan die mensen die je willen veranderen.

  6. Jelle
    25 October 2007

    De gemiddelde conversatie die dag tussen de nerds bestond ongeveer uit:

    – Richard is homo.
    – Nee, jij bent homo.
    – Nee, jij.
    – Nee, jij.
    *Kijken allebei in de spiegel of ons haar nog goed ligt.*

    Dus ja, I can handle homo insinuaties. ^_^

  7. Harry d. Busdriver
    25 October 2007

    Srsly gais, geen ruzies hier =p
    Geen gaye, laag bij de grondse JIJ BENT KUT WANT DIT EN DAT. Srsly, kinderachtig. Zoals je ziet heeft het ook vrij weinig nut, aangezien ze toch gedelete zullen worden. En grow up. Als je een probleem hebt, ga het dan via mail “uitpraten” (lol as if that’ll ever happen) of HOU ER GEWOON OVER OP EN RESPECTEER DAT HIJ JOU KUT VINDT EN JIJ HEM. Of, you know, take it elsewhere want ik lees GRAAG dit soort shit, maar niet op MIJN weblog.
    Also: vanwegen het deleten zijn er nogal wat CONTINUITEITSFOUTJES, maar srsly, boeiend xD

    En about the hair: ik ben wel blij dat ‘t nu kortgewiekt is, want nu durf ik ermee te EXPERIMENTEREN..kga ‘t voor weer lang laten groeien met een felle kleur like roze of rood ofzo en achter kort en zwart.. Might be hax >.>

  8. Maca.
    25 October 2007

    Nu klopt je sidebar ‘laatste pots’ ook niet meer…

  9. Harry d. Busdriver
    25 October 2007

    @ Maca
    Lol, dat had ik nieteens gemerkt. Stomme web-log.nl dat ze dat niet mooi hebben gemaakt ><

  10. Harry d. Busdriver
    25 October 2007

    Oeh, nee, hij klopt wel hoor..toch?

  11. Maca
    25 October 2007

    Het duurde gewoon een dik uur voordat ie geupdate is. Tsja, gratis hé.

    En een volledig slecht gecentreerde banner!

  12. Harry d. Busdriver
    25 October 2007

    Mja, ik heb in FireFox 1 zo’n klein REISbannertje. Maarja, gratis is gratis idd =p

  13. Fluff
    27 October 2007

    Danku, ik heb van 2 uur ‘s nachts tot nu uw site zitten lezen in plaats van te slapen. Fuckin 4 uur gelezen.

    Nuja, het was boeiend.

    Ik ga ‘t bookmarken denk ik, kwestie van wat achtergrond van B&N te kennen ;)

    Ik ga slapen.

    grtz m/ <- ;)

    Fluff

  14. Harry d. Busdriver
    27 October 2007

    Fluff…lol =p Zo moet het, tot 6 uur ‘s ochtends pc-en enzo is wel win.
    Zeker als het mijn geestespinsels lezen inhoudt.
    Ga zo door =p

  15. Maca
    28 October 2007

    =p is voor mensen met langwerpige ogen die hun tong uitsteken.?

  16. Toeps
    29 October 2007

    Superloller! Leuk om dit zo eens hier te lezen. Het nepheidsgehalte van reality-tv blijft me boeien. En ja, je haar was redelijk gay, LOL.

  17. Harry d. Busdriver
    29 October 2007

    Omg Toeps, waarom is jouw weblog zo fucking cool O.o Mijn mooie vierkante JESUS CHRIST IT’S A LION banner valt wel in het niet bij jouw ding =p Echt win!

  18. Maca
    30 October 2007

    Je moet niet achter een koe gaan aanrennen en gillen, díh…

    Maar toch klink je als een belg.

  19. Jelle
    31 October 2007

    WAAR BLIJFT DIE UPDATE?

    Also: Ik zal een poging doen om de finale te reviewen, maar ik ga wachten tot het op teevee is geweest – ik heb geen aantekeningen en zo genomen.

  20. The Fluff
    1 November 2007

    Ik wacht met een lichte spanning op het verslag van uw vertrekdag (en dat rijmt)
    Had u liever zien winnen tbh.
    Toch wel wat idiotie bij die vragen. Is een boterbloem een zuivelproduct? MEH?!

  21. Loena
    1 November 2007

    Oh, Jelle en Richard, ik vond jullie er heel tof uitzien na de metamorfose! Wel grappig om dit blog te lezen! Erg tof enzo n_n.

  22. glenn
    1 November 2007

    richard, jij bent toch geen nerd?? eerder een gamer, like me :P zijn 2 wereldjes appart. Moesten ze mij vergelijke met een nerd uit men klas <.<'…
    ik vond je oude look echt wel cool en door die nieuwe komt je schattigheid meer naar bove, had jelle ook gezegd denk ik :P
    kvind het jammer dat je er uit bent net voor de finale, had je dolgraag zien spele tege jelle en dieuwke! niet dat ik iets tege jeroen en selene beb ofzo, kvond jullie 2 samen met jullie beauty van het begin de beste.
    En qua stijl, dieuwke is prachtmeid, en dat jij die hebt moge knuffele… :O diep respect man!
    btw welke games speel je zoal?

  23. Jelle
    2 November 2007

    Ik heb es nagedacht over de aflevering die net geweest es. Ik moet concluderen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de productie. Ik had op toch iets meer editing liefde gehoopt na al die toffe momenten dat ik met praktisch iedereen van de productie gehad heb.

    Toegegeven, ik was een onmens die laatste paar dagen. Dat en het feit dat ik er in principe geen zak om geef wat gans VTM- en RTL-kijkend Vlaanderen en Nederland van mij vind. Maar toch…

  24. glenn
    2 November 2007

    boeit niet jelle, tbh had ik niet veel anders verwacht :P je was al 2 afleveringe ofzo zo sluw aant spelen en ze spele daar gwn op in.
    Ze wille ook hun kijkcijfers hale door zo’n kleine dinge uit te vergrote, besef ik na zo’n dingen te leze hier.

    Nu nog een foking week afwachten voor de finale :(
    en dan nog samenkomst/nabrespreking fzo?

  25. Jelle
    2 November 2007

    Mja mja.. Ge hebt gelijk zenne. ‘t punt is gewoon dat ik weet dat sommige mensen van de productie dit lezen, en ik via deze weg mijn teleurstelling wil duidelijk maken…

    De reünie is al opgenomen, maar ik denk niet dat die direct na de finale uitgezonden wordt.

  26. Maca
    2 November 2007

    Volgens mij wel Jelle, afaik komt hij de aflevering na de finale..

  27. Harry d. Busdriver
    4 November 2007

    >btw welke games speel je zoal?
    Zal daar nog even op ingaan zekers, voor als iemand dit ooit perongeluk nog aanboort xD
    Ik speel op het moment:
    Shin Megami Tensei Persona 3 (PS2)
    Guitar Hero 1 & 2 (PS2)
    Planescape: Torment (PC)
    Rollercoaster Tycoon 3 (PC)
    Gears of War (X360)
    Mja, beetje afwisseling enzo.
    Mijn lievelingsgame EVER is Baldur’s Gate II en daaropvolgend Tim Schafer’s Psychonauts (wat wel duidelijk was aan mijn tshirts denkik, khad 3 Psychonauts tshirts aangehad)
    Ik speel voornamelijk oude RPG games, omdat ik vind dat het genre tegenwoordig compleet verkloot is. Ik hou van games als Icewind Dale en Baldur’s Gate enzo.
    Verder speel ik tegenwoordig ook weleens een shooter (want lol ik heb een xdoosdriezestig en daar zitten echt alleen shooters op enzo) maar daar ben ik niet echt van.

Comment

Information

This entry was posted on 23 October 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 68 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 25,833 Minds Expanded

Instagram

#스타크래프트 is love #Starcraft is life.

Being a Starcraft fan in Korea feels a lot like what I'd imagine being a rich acquaintance of Ronaldo would feel like for a football fan - you get front row seats to all the major games, get to meet legends like Messi, Robben or Buffon (in our case, Byun, SoO or Stats) and get to ask for their signature pretty much whenever you want - all without paying a single penny.

The professional scene has been taking hit after hit since I started getting interested in it, and I'm afraid it'll never be the same as it once was, but I'm glad that in 2018, as well, I'll be able to enjoy some of the best e-Sports the world has to offer.

#WingsOfLiberty down, #HeartOfTheSwarm and #LegacyOfTheVoid to go.

______________________________________

#스타2 #스타크래프트2 #Starcraft2 #Byun #TY #Maru #INnoVation #esports #gaming #progamer #Korean #Korea #e스포츠 #진에어 #진에어그린윙스 #SKT1 #Dark #collection #collector #PC #RTS #변현우 #이신형 #전태양 #조성주 처음 한국에서 @kim.minji.ki204 가 그린 책을 발견할 때부터 (그 #책 읽을 수 없어도, ㅎㅎ) 한 순간엔 큰 #팬 되었고 작년 #서울일러스트레이션페어 에서 직접 만날 수 있어서 너무 즐거웠다.

이제 인스타로 새 책을 받을 수 있는 이벤트가 있어서 당연히 참여해야지~

#kimminji #thejunglebook #정글북 #정글북리그램이벤트 #indigo 한국에서 역사랑 현대 항상 어떤 이상한 발렌스로 공존한다.

In Korea, the past and the present are always living together in some sort of awkward balance.
Traditional norms, values and traditions clash with the influence of a rapidly modernizing and developing society; pride in one's roots compete with a constant need to move forward, and historical buildings vie for room to breathe in the middle of a metropolis.
I hope Korea manages to move forward without forgetting the things that make it unique.

__________________________

#대한민국 #한국 #절 #불교 #봉은사 #역사 #현대 #발렌스 #서울 #Seoul #Korea #SouthKorea #Temple #Shrine #Buddhism #Buddha #traditional #Buddhist #history #present #balance #City #koreantemple #development #Metropolis #tranquility #modernization This is such an #unoriginal picture but..doesn't it look just like a #postcard?

#Seoul #Korea #SouthKorea #Namsan #NamsanTower #City #Road #Traffic #Korean #mountain #trees #green #NSeoulTower #Tower #서울 #도시 #남산 #남산탑 #산 #탑 #도로 #엽서 #그림엽서 #남산타워 On some nights, when I'm feeling all beat down by stress and worries about whether or not I'll be able to support myself over here or where my life is heading, and when I'm just drunk enough, when I see the second snow of the year coming down outside my window, I just can't help but go outside, play some music and dance in the snow like an idiot because for some reason it just reminds me of how much I love being in this country.
Fuck you, Korea. I love you.
.
.
. 
#secondsnow #firstsnow #둘째눈 #첫눈 #Seoul #서울 #snow #눈 #Korea #SouthKorea #Korean #Life #Street #KyungHeeUniversity #KyungHee #경희 #경희대 #dongdaemoon #동대문구 #이문동 #winter #겨울 #atmosphere #분위기 #reallylongsentence 어제는 드디어 지난달 #SBS 하고 #재지 랑 촬영한 #내방안내서 #방송 되었다!
내 역할을 크지 않았지만 궁금하신 분들이 내 #블로그 에서 내 이야기를 읽을 수 있다 ^^
. 
https://anonofholland.wordpress.com/2017/09/18/things-you-only-see-when-you-slow-down/
.
The episodes I worked on together with SBS Korea for a show called #GuideToMyRoom finally started airing since last week and even though my role wasn't very big, it's still really enjoyable to see the places I visited and the people I met on TV. I wrote a long piece on my #blog about my experiences in Haemin Sunim's temple, so give it a read if you feel like it.
.
#멈추면비로소보이는것들 #미황사
#Korea #tv #Koreantv #Buddhism #Buddha #traditional #temple #Koreantemple #haeminsunim #절 #불교 #촬영 #버라이어티 #Zazi #혜민스님 #네덜란드 #외국인 #네덜란드어 #Nederlands #Tolk #Interpreter @zazimusic @haemin_sunim
