Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

ATTN: JEROEN

Edit: Ik heb ‘t gezeik maar compleet verwijderd, want na een ontnuchterend dronkenschap heb ik besloten dat ‘t nogal gay was eigenlijk. Dit soort dingen, als ze al gebeuren, horen thuis op een forum en niet op mijn weblog. Kheb de comments ook weggehaald, behalve Jelle’s 100% passende afsluiter xD

18 comments on “ATTN: JEROEN

  1. Jelle
    3 November 2007

    Nee, de sociaal gehandicapte dat ben jij. En nu hou ik erover op want face it, deze posts worden toch allemaal gedelete wanneer Richard online komt. Ik zal mijzelf NOG eens herhalen en dit geldt voor jullie allemaal. Als ge wilt ranten of dingen beweren waar hier niemand een boodschap aan heeft, er zijn fora genoeg.

  2. Jelle
    3 November 2007

    Richard is dus sociaal gehandicapt. Enfin, niets dat we nog niet wisten. ^_________^

  3. Glenn
    3 November 2007

    lmao :D
    arme richard :P

  4. Maca
    3 November 2007

    Pwned. Dronken zijn op vrijdag is lame btw.

  5. Maudy
    3 November 2007

    XD *sigh*

  6. TiRune
    3 November 2007

    Richard belt mensen om 4:30 uit hun bed en maakt ze flink depressief, true story :P

  7. Glenn
    3 November 2007

    mijn ex ook :'(
    LoL ^_^ nou 4.30 is mss wat overdreve.. :P
    what happened :D

  8. Maarten
    3 November 2007

    Tijmen, het zal 5.30 geweest zijn toch??:P
    Maar excuses. Je moet het maar zo zien: we mistten je…;)
    Enja.. we waren wel een beetje waus.. dus excuses mocht ik niet toffe dingen gezegd hebben… Maar binnenkort moeten wij ook gewoon nog echt een keer gaan zuipen!! En mocht richard er dan niet bij zijn, bellen we hem snachts wakker:D hehe

  9. Ghislaine
    3 November 2007

    anders was het cool vannacht:P

    en heb ik de rel gemist! (that sucks big time:( )

  10. Glenn
    3 November 2007

    wie is ghislaine(*wordt rood*) ook een Nerd? want ik denk dat hij mee was :O en ik niet! :P
    volgend jaar wel ^^ beauty and the nerd seizoen 3 ftw!!!! :D
    maar echt, wie is Ghislaine? :(

  11. Glenn
    3 November 2007

    oh yea Richard ik heb een comment bij FAQ geplaatst :) lang gelede dat daar iemand poste dus ik dacht van ja ik zeg het hem maar :D
    ty

  12. Maca
    3 November 2007

    Jezus glenn, je gebruikt gewoon te veel smileys.. wannebe-nerd. Ghislaine is een MEISJES naam. Ei.

  13. Glenn
    3 November 2007

    kwou eigelijk zegge nerd/beauty maar had dat dan maar weg gelate.. anyway, ik gebruik gewoon veel smileys
    Ondertusse hebk wel door dat ze niet heeft meegedaan hoor dus nvm that
    btw: wannebe-nerd? Daar zal de crew volgende zomer wel over beslisse :D

  14. Harry d. Busdriver
    3 November 2007

    Maca, jij moet wel even wat vriendelijker gaan doen ofzo, want dit vindik zo niezohax.

    Ennuh, Ghislaine is een goede vriendin van mij. Ik en maarten waren gisteren met Ghis en Merel zuiiiiipen in oosterhout ^^

    En toen hebben we inderdaad Tijmen maareens gebeld, omdat die niet meekon (schaam je!) en ik moet wel even m’n eigen schouder padden dat ik wel braaf ben geweest want Maarten ging echt ‘n complete rant afsteken ofzo (maximale lengte lolz) xD Maar iig, het was wel lol, maar het spijt ons wel hoor Tijmen *aai*

    p.s. mijn telefoon staat UIT ‘s nachts

  15. Merel
    4 November 2007

    Ghislaine is wel bijna een jongensnerdnaam hoor, Glenn, maar goed, dat was ondertussen al duidelijk. Erh.. Anywayz, kom je nu vaker dan 1x in de 3 jaar naar Ohout?

  16. Harry d. Busdriver
    4 November 2007

    Merel..I dunno. Probably niet xD
    Maar ‘t was wel erg win.

  17. Ghislaine
    5 November 2007

    HOERA!

    serieus, ik ben al met veel vergeleken in mn leven, maar met een nerd!!! O_o

    Misschien toen ik nog kort haar had:P

    geeft niet Glenn, het was lol^^
    (ik had beauty een grovere belediging gevonden, want ik heb ergens in het hoekje van mn schedel nog wel wat gebruikte hersencellen zitten)

  18. Jelle
    5 November 2007

    Ik zou zeggen: gah stereotypen! …Maar ik merk dat ik de laaste tijd al dikwijls ‘beauty’ als eufemisme voor ‘dom’ gebruik, dus that’s okay, I guess. ^_^

Comment

Information

This entry was posted on 2 November 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,543 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
