Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Beauty en de Nerd post 9

Disclaimer:
Allesin dit dagboek is mijn mening op moment van opname, niet van schrijven. Ifyou're personally offended, don't be, chances are dat ik je gewoon aardig vindmaar je een mindere dag had, iedereen heeft zo z'n minpunten.

Dag 19 (8.8.2007)

Tijdens het ontbijt deze ochtendriep Jelle misc iets vanuit de gang, maar niemand verstond het, dus iedereen atrustig verder…tot Jelle de kamer binnen kwam en geërgerd "JA, IS DA HIER NIEINTERESSANT GENOEG ZEKERS!?" riep. Ik zei dat we allemaal niet hadden verstaanwattie riep, en dat we eraan kwamen. In de lounge aangekomen zagen we waaromhij ons had geroepen…RUGZAKKEN EN EEN GPS. Kamperen. FUCKING KAMPEREN. Aan deene kant had ik er wel zin in, beetje natuur enzo mocht ook weleens na al diedagen in 't saaie chateau, maar jezus, ik hou niet van in tenten slapen! Ik hadwel zin in de hike die we volgens 't briefje moesten nemen though, omdat ik aldagen amper meer bewogen had (niemand had dat verwacht zeker he? Dat ik ZIN zouhebben om te bewegen? =p) en de omgeving hier was heel mooi. 'T Was echter ookal een tijdje schijtweer, dus aan de andere kant had ik ook ECHT geen zin om tegaan kamperen terwijl 't bijna hele dagen constant regende..

Maargoed, we moesten onzerugzakjes inpakken (ik mocht die van mezelf niet meenmen, ookal was die betergeschikt voor hiken dan die van eyeworks) en per groep kreeg je niet méér dandie 2 rugzakjes. Voor hoeveel dagen? Niemand had een idee, maar op 'n gegevenmoment hoorde ik dat het voor 2 dagen zou zijn. Ik stopte een onderbroek erin,een paar sokken, een handdoek, een schoon t-shirt en broek, een pyama….enuiteindelijk had ik nog meer shit bij dan debby xD Al had die wel like 4verschillende broeken bij ofzo O.o Ik maakte de botienen (da's vlaams voorkisten als ik dat zo goed spel) vast aan de gespen van m'n rugzak, en bood aanDebby's slaapzak ook mee te nemen, en wederom kwamen we ALS LAATSTE benedenaan. Jelle was ondertussen al met de GPS aan het spelen en wist al precies hoe'ie werkte. Onze GROTE HIKE (de GPS gaf immers 40kilometer aan) zou beginnen…

Na ongeveer 10 meter buiten degrond van het chateau gezet te hebben stond er echter al een auto klaar, dieons 38kilometer dichter bij onze bestemming zou brengen xD Benjamin reed zoalsgewoonlijk VLEKKELOOS (maar dan, zegmaar, compleet het tegenovergestelde) en navele dubieuze bospaadjes in, uit, weer in, nog een keer uit, en dan toch nogmaar in te hebben gereden kwamen we EINDELIJK in een of ander bos aan. Het wasprachtig, overal bomen en beekjes en meertjes en omg ik <3'te het! Vanafdaar begon het lopen, en Jeroen begon al meteen met een briljante actie. Hijwilde de GPS overnemen omdat Jelle er al lang genoeg mee had gespeeld, en datvond Jelle wel okay. DE PIJL WEES ECHTER RECHT HET BOS, VAN EEN AFGROND AF, IN!Dusja, dan moesten we maar DOOR DE FUCKING TAKKEN EEN FUCKING GAT IN. Gelukkigpraatte Selène 'm daaruit. "Het zal wel niet de bedoeling zijn dat we keihardoff-trail gaan hiken." Dankjewel Selène! We moesten een heuvel op, en mijnslechte conditie begon al snel z'n tol te eisen, maar ik hield het wel bij engenoot alsnog van de langzame trip door het prachtige bos.

Beneden ons was een kabbelendbeekje (ik had nog gezegd: "Als hier nu nog een beekje bij is, dan ga ik doodvan de <3"), boven ons was de top van de heuvel en om ons heen waren bomenen rust. Nouja, rust, op de cameramannen die constant om ons heen liepen nadan. Note to cameramannen: Achteruit lopen om te filmen is een goed idee als jeop een vlak terrein aan het filmen bent, maar NIET ALS JE IN EEN BOS ZIT. Eengroepje moest dat echter eerst aan de lijve ondervinden. *pleur* "Ja, we hadden't nog gezegd he?" en dan gewoon NOG 'N KEER PROBEREN. You've gotta give 'emsome credit though. Luiwammessen zoals ik en Jeroen hadden 't al redelijkmoeilijk met het lopen (ik minder dan jeroen though natuurlijk) en zij moestendat met een huge camera van weetikveelhoeveelkilo op hun schouder doen!

Bovenaan de heuvel kwam hetmoment waarop al mijn geduld (voor zover ik dat nog had) met Jeroen verloor, enhij z'n ware aard liet zien. Jeroen heeft in het echte leven problemen met zijnagressie in controle te houden, en staat erom bekend nutteloze ruzies aan tegaan, or so I've been told. Nou, dat was te merken. Ik heb een situatieschetsgemaakt:

Jeroen

We zagen een stenen brug en namenaan dat we daar heen moesten. Er was een asfaltweg vanaf het punt waar we viahet heuvelpad uit kwamen en onder de brug was een heuveltje, volbegroeid metstekelige bosjes, brandnetels en ander groen wat naar de brug leidde, onder debrug zelf was 't compleet volgegroeid en links was eigenlijk niets. Ik en Jellezeiden dus al meteen: "kom, we volgen het asfalt, want dat komt gegarandeerduit bij de brug!" Jeroen was het hier echter niet mee eens, en Selène stickteaan haar nerd, debby liep mee met selène..en wat dieuwke aan 't doen was weetikniet eigenlijk. (Note bij aflevering 8:Dieuwke was zich dus blijkbaar aan het afzetten tegen Jelle..lolz)Maargoed, het kwam er dus op neer dat Jeroen éérst via de heuvel omhoog wilde,toen 'ie snapte dat dat niet ging ONDER de brug door wilde, en toen 'ie zag datdát niet ging NAAR LINKS wilde. Al deze richtingen waren compleet volgegroeidmet brandnetels, en Jelle had een korte broek aan, en ik had gewoon geen schijtzin een nutteloze weg te volgen.

Van Vanessa moesten we echtersamen blijven, which meant dat wij zeikend achter jeroen aan moesten lopen.Jelle nam dit later Vanessa nog persoonlijk kwalijk, omdat hij vond dat hethaar schuld was dat we door de fucking brandnetels moesten. Dat was ik echternietecht met 'm eens. Zij deed alleen d'r werk, want er was maar 1 cameraploegen 't zou nogal raar zijn op tv als er opeens 2 leden kwijt waren. Wat wél erggay was, was dat bij de stemming zowel Selène als Debby áls Dieuwke ervoorkozen Jeroens weg te volgen. WAT-DE-FUCK!? Maargoed, ook links liep dood (GEEWHIZZ BATMAN!) en EINDELIJK volgden we dan het asfalt, waarbij we na ongeveer100meter stappen op de brug uitkwamen. Jeroen keek naar beneden en zei "Nou, zohadden we ook nog wel gekund." Ik was door het eind van m'n geduld en verder ensnauwde tegen 'm "NOU, DAN GOOIEN WE JOU HIER NAAR BENEDEN EN DAN MAG JE VIAHIER TERUG NAAR BOVEN KOMEN!" en liep link door.

We kwamen aan bij het kasteel, envanessa insinueerde al van "NOU, DAT ZOU TOCH WEL GAAF ZIJN ALS JULLIE DAARKONDEN OVERNACHTEN HE!?" Ik dacht: heus niet dat dat gaat gebeuren. We komenimmers net uit 'n "kasteel" (deze was HUGE though) en zoveel boeiend verschilzou dit niet zijn, dus ik verwachtte dat we LOL lekker op de koeienweide NAAST't kasteel zouden mogen gaan kamperen. Dit bleek echter niet waar, want in devolgende coctailmixer (het was een soort speurtocht, met telkens eencoctailmixer met daarin de nieuwe coírdinaten) zaten de coírdinaten voor onsvolgend punt. Zo'n 900meter lopen.

Tussendoor waren de eigena
ars vanhet kasteel naar buiten gekomen, en ze waren nogal…eng. Ze hadden eengigantische hond die nogal link stond te blaffen, maar uiteindelijk heel liefbleek te zijn (Dieuwke was er nevertheless bang van, want ze had iets tegenhonden ofzo, hoezeer ik 'r ook probeerde te laten zien hoe lief deze hond was).Dat was echter niet eng, maar de oudste eigenaar was een soort Igor en met zijnzoons erbij kreeg ik echt een raar gevoel van een inteeltkasteel ofzo waar like3 gezinnen wonen die constant lopen te crossbreeden. Blijkbaar hadden ze ook demanieren van een incestzoon, want een van hen had blijkbaar gevraagd aan eenvan de beauties of ze "klasse-hoeren" waren, en of ze 's avonds langs wildenkomen voor een fles wijn. Ik vroeg me al af waarom ze zo vriendelijk ingingenop mijn request om 's avonds een krat bier leeg te komen zuipen…

Maargoed, na dat intermezzomoesten we door naar het volgende punt. We liepen het bosgebied uit en naderdeneen dorpje. Ik had zoiets van "uhh, wut, gaan we wel goed?" Want ik was ervanovertuigd dat we zouden gaan kamperen. Het laatste stukje hebben ik en Dieuwkearm in arm gemarcheerd op LINKS ZWO van Rammstein, en dat schoot wel op. Hetechte doel van de reis werd me echter pas duidelijk toen de pijl van de GPSrecht naar een boerderij wees. WE HAD BEEN TRICKED! … AGAIN! Het stonk heerlijkop het erf, de koeien waren te zien, in een stal lag een zieke koe met een helezielige (en vieze!) huidziekte en er was een coole hond (Bingo). We werdenvoorgesteld aan
de boer, André, die geen woord nederlands óf engels sprak(altijd hax). André was however wel cool…ookal liet hij ons meteen MEST RUIMEN.Niet voordat we een overall en een echt boerensjaaltje hadden gekregen though(die heb ik lekker meegepikt, en nóg snapten mensen de hint niet als ik die ophad). Het mestruimen was wel gaaf..voor zover mest ruimen dat kan zijn. Met eenschep mest in een kruiwagen gooien en de kruiwagen wegrijden om 'm vervolgensleeg te dumpen was wel cool op een of andere manier. Vooral het idee dat je zogoor kon worden als je maar wilde was stoer.

Aanvankelijk vond ik hetoverigens kut op de boerderij. Het stonk als de tering en ik verwachtte dat werond 5 uur op zouden moeten (toch altijd nog 1 uur eerder dan we in 't chateauopmoesten ;_;). Het viel echter allemaal wel mee. De lucht merkte je al nietsmeer van na 20minuten en we hoefden pas om 9 uur ofzo uit bed (ik zou echterm'n rechterteennagel ervoor hebben gegeven eerder uit bed te worden geroepen,maar daar zo meer over).

In ieder geval, tussen hetscheppen door gaf ik Jelle een JUMPEN-DOE-JE-ZO cursus ("En dit is debeenhaak") in de mest en dat was wel lol. Alleen jeroen vond het niet grappigwant WUWUWU JE STAAT TE KLOTEN EN WERKT NIET HARD GENOEG. Srsly, zuig aan mijnlange, mannelijke penis! We zijn er toch voor ons plezier en we kregen diegigantische stal echt niet binnen 2 dagen leeg met dit tempo.

Op 'n gegeven moment was ik naarde wc, en toen ik terugkwam bleek dat Jeroen de stal met een kleine bulldozeraan 't uitruimen was. Gelukkig, want dan hoefde ik in ieder geval niets meer tedoen. Vanessa dacht er nog even iets in te wrijven, "BEN JE NIET JALOERS OPJEROEN DAT HIJ MET DE BULLDOZER MAG!?" Maar het enige wat ik dacht was "mens,ik ben geen 6 meer en ik ben gewoon blij dat ik effe kan zitten." Jelle vondhet vooral erg amusant dat Debby achterop de dozer Jeroen aan het aanmoedigenwas. Ja dames en heren, van één lijn trekken was geen sprake in ons team. Debwas volledig ondergegaan in de invloed van Selène, en ik had juist al selène'splannetjes door en Jeroen, die ik eerder nog een vrij goede gast vond, begon meenorm op m'n zenuwen te werken toen zijn ware aard eindelijk doorschemerde.Maargoed, ik had sowieso nietecht iets met deb, dus ik vond 't niet erg.

Die middag gingen we met André enzijn zoons de koeien melken. Onze eerste taak was de beesten van de weide naarde melkhal te brengen. Dit bleek verassend makkelijk, aangezien ze allemaal alwaren getraind om op het horen van een klap in de handen op weg te gaan naar dehal. Het was heel erg cool op een of andere manier om de koeien zo voort tedrijven over het enorme weiland, en ik merkte dat ik er veel plezier in had.Overigens riep ik tijdens het opdrijven van de koeien ANDARE, ANDARE (zoalsspeedy gonzales altijd doet, omdat dieuwke ARIBA ARIBA riep) en toen draaideAndré zich natuurlijk om omdattie dacht dat ik hem riep. Ik probeerde uit teleggen wat ik bedoelde, maarja hij snapte me niet want lolfrans, dus ik was van"NOOO ANDRÉ, SORRY, SORRY" terwijl ik aan het lollen was…Dus dat kwamwaarschijnlijk nogal gay over voor 'm xD In ieder geval, vroeger was ik altijdeen beetje bang voor paarden en koeien enzo, omdat ik dacht dat ze best weleensin je handen zouden kunnen bijten, maar omdat we zoveel met die beesten bezigwaren heb ik geleerd dat het heel makkelijk is om met ze om te gaan. Een koevindt het fijn om geaaid (hoe de fuck schrijf je dat?) te worden boven zijnachterbenen en op zijn neus. Het werkte goed om de dieren op hun gemak testellen, en ik merkte dat ik het ook wel leuk vond om zo met dieren bezig tezijn. Eenmaal in de hal aangekomen kwamen de koeien per 12 ofzo hetmelkgedeelte binnen. Het duurde even, maar na een tijdje MELKTE IK ALS EEN PRO~!

Je moest eerst wat aan de tepelsvan de koeien trekken, hopen dat ze niet link werden (want een rondtrappendekoe is NOOIT leuk) en dan een rare spinnen-contraptie over de tepels zetten.Dit ding zoog de melk uit de uier, into een resevoir ofzo. Jammergenoeg voorAndré waren de koeien heel erg gestressed door de aanwezigheid van zowel onsals de cameraploegen, dus ze gaven bar weinig melk. De melk díe ze gaven waswel verassend lekker though! Ik had niet verwacht dat onbewerkte koeienmelk zolekker zou zijn O.o We proostten met André op..iets..en we begonnen onze reisterug naar de boerderij op zijn tractor met aanhangding.

De trip was nogal onaangenaam. Ikweet nietmeer waarom, maar ik kan me nog herinneren dat ik nogal down was.Vanessa was constant aan het proberen DE SFEER ERIN TE HOUDEN en dat irriteerdeme nog meer. Jeroen's nergens op slaande gedrag (constant HEUH HEUHHEEEEEEEEEEEUUUUUH overal doorheenschreeuwen) hielp ook niet echt. Na eentijdje bleek dat we niet terug naar de boerderij gingen, maar naar eenrestaurant. Dit was natuurlijk wel cool, maar ook wel 'n beetje jammer omdat ikhad gehoopt met André en zijn familie mee te eten. Blijkbaar wilde eyeworks datde beauties niet aandoen, en we werden naar een chique restaurant gebracht. Wededen onze schoenen en met mest besmeurde overallen uit…en toen hoorden we datwe BIJ HET VERKEERDE RESTAURANT STONDEN. Het was al aardig laat, en ik kon dewarmte van binnen al voelen, maar we moesten dus ergens anders heen ><Het juiste restaurant was gelukkig niet te ver weg, en ik kon niet wachten dewarme kamer in te gaan. Wachten was however JUIST wat ik wel moest doen, wanthet duurde nogal even voordat we naar binnen mochten.

Eenmaal binnen werd ons vertelddat "ze hier hele dure dingen hebben. Maar je moet maar niet te dure dingenbestellen." No problem here, met een hamburger en frietjes was ik al blijgeweest! Meteen toen ik besteld had merkte ik het probleem van durerestaurants. Sure, ze zijn leuk ingericht enzo, maar JE KRIJGT ECHT LIKE 3 BLAADJESSLA EN EEN STUKJE VLEES OP JE BORD! Gelukkig vonden we het niet erg om watextra frietjes te bestellen (xD) maar anders was ik echt VET VERHONGERD! Daaromkaan ik ook liever gewoon bij een chinees, daar krijg je voor 1/23stevan het geld zoveel kanen dat je het nieteens in je eentje op kan. Maargoed,eyeworks betaalde =p

Een ander probleem van durerestaurants is de manier van werken…in de hoek stond een bassin met kreeften envissen erin. Kreeften en vissen waarvan je zelf kon uitzoeken WELKE JE WILDEONTHOOFDEN EN OPETEN. Ik heb een hekel aan dat soort VVD-praktijken, enDieuwke, die vegetarisch was, werd er gek van. Een klein jongetje ging eropaf,wees een vis aan, en liep met de kok mee naar de keuken om te kijken hoe hetbeest onthoofd werd. WAT-DE-FUCK!? Ik bedoel, okay, ik eet ook vlees (eigenschuld, moet je maar niet zo lekker smaken. En ik zeg zovaak, ik zou ookmensenvlees eten als het in de winkel lag zoals gewoon dierenvlees. Ik heb geenmorele dilemma's) maar KIJKEN HOE DE VIS DIE JE NET TOT DE DOOD VEROORDEELDHEBT ONTHOOFD WORDT!? Bah, kinderen zijn gestoord.

In ieder geval, 't eten wasgeloof ik erg lekker, en ookal was ik teleurgesteld dat ik niet naast oftegenover Dieuwke zat (dan was 't net een date, OMG!), het was een leuke avond.We w
erden met de standaardauto's (nogsteeds niet opgelet of 't nu volkswagen ofseat is, maar ik denk volkswagen note:het zijn dus Seats) naar het eerder gepasseerde kasteel gebracht. Iedereenhad zoiets van "WTF, WAAR GAAN WE HEEN?" Maar blijkbaar was het kasteel eeninteresting back-drop. Daar aangekomen zagen we niets (I still can't believehoe FUCKING DONKER het was! Het was like een speciaal soort donker waaraan jeogen nooit gewend raken ofzo…België is raar..) behalve een vuurkorf. Ik enJelle hadden meteen iets van FUCK YEAH FIKKIE STOKUHHH maar de beauties vondendat nogal een kutidee (partypoopers!).

De sfeer was wel fijn en het vuurwas lekker warm (misschien iets té warm op momenten, ik ben wat terug gaanzitten maar toen was het nóg fucking warm) en er was bier (niet van die Jupilerpis, maar een of ander dubieus lokaal shitbier, wat alsnog beter was danjupiler). Selène en Jeroen gingen als eerste weg, waarna debby eigenlijk ookweg wilde. Ik wilde dat niet, want ik had 't best naar m'zin in de openluchtmet vuur en dieuwke (lol, dat klinkt alsof vuur en dieuwke ongeveer evenleukzijn…en vuur is ook wel erg leuk…maar op dat moment vond ik dieuwke echtwelleuker =p). Toen raakte jelle in discussie met debby over hoe hij haar een legedoos had genoemd, en hebben een eindje van het vuur tegen elkaar gepraat. Ikwilde het met dieuwke hebben over hoe het nou precies tussen ons zat, en ikwilde gewoon wat meer over 'r te weten komen enzo, maar ze vond hetinteressanter om
naar hun gesprek te luisteren.. Na een tijdje (en een biertje)begon ze echter wel te vertellen over de problemen tussen haar en Jelle. Hetging voor geen kanten en ze wou dat ze een team vormde met mij. Jelle kon haarblijkbaar niet uitstaan, en zij hem ook niet. Daar hebben ze toen Jelleterugkwam nog even wat ruzie over gehad, maar 't liep gelukkig af met eensisser.

Net toen ik en Jelle dingenwilden gaan verbranden wilden de vrouwen weg. Wij hadden allebei geen zin, enzeiden dat ze maar moesten gaan zonder ons. Dat mocht echter niet van deproductie, dus we waren forced om weg te gaan nadat we hadden gefaald om eenleeg blikje bier in de fik te steken. Dat snapten Deb en Dieuw overigens niet,waarom volwassen mannen zo graag iets in brand wilden steken. Ze noemden onszelfs kinderachtig! Dan heb je toch iets gemist lijkt me.. Namelijk:
VUUR
IS
FUCKING
HAX
Srsly, hoe kun je dat als vrouwzijnde nou niet snappen? WAAROM SNAPPEN VROUWEN DAT NIET? Dingen verbranden isFUCKING COOL! Waarom denk je dat vikingen dorpen plunderden en in brand staken?OMDAT HET FUCKING MANNELIJK EN GAAF IS!

In ieder geval, we werden dusterug naar de boerderij gebracht en we moesten in het hooi slapen. Dat leek mewel lol, en khad al meerdere keren met Dieuwke gejoket over ROLLEBOLLEN IN HETHOOI, maar in het echt viel het toch nogal tegen. De balen waren ongeveer15meter hoog (ofzo, ik kan dat echt niet inschatten.. Het was fucking hoog iig,ongeveer evenhoog als een huis) opgestapeld, en het bleek dat er nogal watverassingen verstopt zaten….

Ik wilde namelijk een van deslaapzakken pakken die een eindje verderop lagen, toen ik EEN FUCKING GATINVIEL. Ik dacht dat ik doodging (als iemand 15meter naar beneden valt issiewel dood denkik, of toch in ieder geval pwnt 4 laif) en begon te schelden als 'ngestoorde (met briljante combinaties als GODVER DE KANKER AIDS FUCK KUT KANKERFUCK TERING TYPHUS KUTZOOI). Ik had altijd gehoopt dat m'n laatste woorden ietsprofounds zouden zijn, maar na deze ervaring denk ik toch echt dat ik scheldendzal sterven. In ieder geval, het gat bleek GELUKKIG maar 2 meter diep en ik zattot net boven m'n hoofd erin. Ik kon m'n armen niet bewegen, dus gelukkig trokjeroen me eruit (jelle was er overigens al nietmeer bij, die was al niet al tezeker van het hooi en was al ergens op de grond gaan liggen). Ik was in fuckingshock, en na een tijdje stopte iedereen pas met lachen, namelijk toen zedoorhadden dat ik ECHT in shock was. Ikkon niets meer doen, had moeite met ademhalen, en kon alleen maar huilen. Ikhad van Dieuwke wel verwacht dat ze me even zou omarmen en op m'n gemak zoustellen ofzo, maar men besloot dat maar van veraf te doen. Nadat ik uitgehuilden uitgeshockt was ging ik vol stress in m'n slaapmat naast Dieuwke liggen. Diebleek echter nietecht zin te hebben om samen te gaan liggen, dus ik verwijderdeme iets van 'r zodat ze wat ruimte had.

Toen ik eindelijk, ondanks destress, in slaap was gevallen werd ik wakkergemaakt door een stem. Het wasJeroen die zei "Je snurkt wel erg hard, kun je niet ergens anders gaan liggen?"Had dit van een vrouw gekomen, dan had ik dat meteen gedaan natuurlijk, maaralledrie de dames hadden gewoon door mijn gesnurk heengeslapen. Maar omdat ikme al niet al te veilig voelde daarboven gaf ik maar toe aan Jeroen's gezeur enging de trap af, naar beneden. Ik was blij dat ik nietmeer zo hoog hoefde teslapen, maar hier was het niet veel beter. Ik heb nog geprobeerd Jelle tevinden, maar ik vond 'm niet, dus ik ging maar ergens op de grond liggen. Degrond was keihard, met 100steentjes en telkens als ik er eentje weghaaldevoelde ik weer een ander in m'n rug steken. Ik had een kussen gemaakt van m'njas, maar dat deed m'n nek niet veel goed. Daarbij kwam nog dat ik hetgruwelijk koud had (de grond was nogal vochtig en het wás ook koud) én dat erop zo'n 10 meter afstand EEN STIER constant tegen z'n hek aan het beuken was.

Ik was zo bang dat 'ie eruit kon,of dattie door mijn gesnurk link/gestressed zou worden waardoor 'ie raar zougaan doen, dat ik amper kon slapen. Ook het constante geluid wat hij maakte(hij was steeds tegen z'n hek aan het beuken, wat een erg beangstigend idee isals je er 10 meter vanaf ligt en je weet van welke geweldige kwaliteit dat hekwas) hielp nietecht om in slaap te komen… Ik heb Jezus en Stein die nacht nogalvaak lastiggevallen, vooral omdat ik zo bang was (boven om het vallen, benedennogsteeds ván het vallen, en die stomme stier) en ik niet kon slapen. Ze warengelukkig allebei zo aardig als ik ondertussen gewend was.


Dag 20
(9.8.2007)

Ik heb die nacht ongeveer 3 uurgeslapen in totaal, en toen ik om 9 uur eindelijk uit bed werd geroepen had ikoveral last van. M'n ribben en armen deden pijn van de val, m'n rug deed pijnvan de val én van het slapen op de harde grond, en m'n nek was gewoon compleetverkenkerd.

Voordat we konden ontbijtenmochten Dieuwke en Debby de kalfjes eten en drinken geven en mocht ik de eierengaan halen voor 't ontbijt. Stein stond al bij het kippenhok, en ik geloof dathij aardig wat heeft gelold. Aanvankelijk was ik namelijk nogal bang voor dekippen, aangezien ik wéét dat die beesten fucking link kunnen worden en invingers pikken en ze zelfs afbijten. Ik wist alleen niet dat boerderijkippen 'tgewend zijn om opgepakt te worden enzo. Nadat ik dat doorhad was het eierenrapen dan ook niet zo'n groot probleem. Toch voelde 't een beetje wierd om zo'nbeest z'n nest uit te gooien, dus ik heb zoveel mogelijk gebruikgemaakt van debroedbakken (zo noem ik ze maar, maar 't waren gewoon plastic bakken met 'n gaterin waarin de kippen magisch al hun eieren legden) door ze om te kiepen als ereen kip inzat. Quelle surprise toen bleek dat een kip KAN BLIJVEN ZITTEN IN EENBAK DIE 90GRADEN GEDRAAID IS. Srsly, wtf? Maargoed, toen ik eenmaal the hang ofit had ging het wel lekker, ookal bleef ik tegen mezelf praten (ik praatsowieso veel tegen mezelf, en als je op tv iemand misc achter kippen aan zietlopen is 't ook zo saai). Uiteindelijk hadden we like 30 eieren ofzo. We kregener een paar mee en mochten gaan ontbijten.

Dat was hax, want we hadden ookspek gekregen en spek fucking wint als ontbijt! Okay, de helft is verbrandomdat jeroen liep te kloten, maar over 't algemeen was 't vrij geslaagd. Hetontbijt zelf was misschien iets minder geslaagd, omdat de gemoederen weer hoogopvlogen. Jeroen en Jelle vlogen elkaar in de haren, waarbij ik Jelle bijstond,Selène en Jelle konden weer niet overweg en dieuwke ergerde zich weer aan dehele situatie.. Toen kwam stein gelukkig om alles wat te kalmeren en ons GOEDEMOED IN TE PRATEN. Dat was leuk geprobeerd, en ik zie stein echt graag, maardie ochtend was de sfeer echt gewoon nul.

Het was duidelijk dat we tegenhet eind zaten, ik en jelle konden selène's spelletjes niet uitstaan, jelle kondebby niet uitstaan, ik ergerde me regelmatig aan deb, dieuwke ergerde zich aanjelle, en jeroen werkte op de zenuwen van zowel mij als jelle. Ja, dat zal jemisschien niet terugzien op tv, MAAR ZO GEZELLIG WAS HET NIET DAMES EN HEREN!

Ondertussen HIELD HET MAAR NIETOP MET REGENEN. Het regende serieus al 3 uur non-stop achter elkaar. Dat had iknog nooit gezien. Het was ook niet motregen ofzo, maar echt gewoon keiharderegen, 3 uur aan een stuk! Omdat we al zolang zaten te wachten en het koudhadden nodigde André ons uit binnen te komen. Hij was net met z'n gezin aan heteten, en ik voelde me best raar om daar zomaar binnen te stappen midden in demaaltijd, maar de mensen waren zo vriendelijk! Z'n vrouw bood ons wat soep aan,wat ik afsloeg omdat ik het asociaal vond. Ik kreeg echter toch soep, en hetwas heerlijk om iets warms te eten na al die uren in de regenachtige koubuiten.

Het was een gezelligeboerderijkamer, met tegels aan de muur met cheesy roze patronen erop, en tegende muur stond een kachel. In het midden van de kamer stond de eettafel waar hethele gezin van 8 leden aan zat. Dieuwke en Selène verplaatsten zich naar dekeuken, waarop ik maar mee ging. Jeroen was de enige die nog buiten wasoverigens, "omdat hij z'n laarzen niet uit wilde trekken." Srsly: wut? Maarja,ik vond het niet erg, en toen ik net klaar was met de soep bood de vrouw vanAndré ons frietjes aan. Ik had al gezien toen we binnenkwamen dat ze een echtboerenmaal aan het eten waren. Soep, vlees, friet en een soort kool. Now,that's my idea of middageten! Nu ik eraan denk zullen ze dan wel 's avondsalleen soep met brood eten ofzo, net als opa's
en oma's… Maargoed, een goedbord friet sla ik niet af en ik heb samen met jelle ongeveer 3kwart van de bakopgekaand.

Toen het eindelijk op wasgehouden met regenen was het tijd voor de proef. De vrouwen moesten eerst eenkip vangen en in een hokje zetten (dat viel mee, want die kippen waren zombiesofzo die amper bewogen), vervolgens moesten we samen een strobaal van 250kilotegen een standaard duwen, en daarna moesten we de koe die op het plaatje stonddie op de standaard hing (ik kán er een betere zin van maken, maar ik heb geenzin) zo snel mogelijk de stal binnenkrijgen.

De kip was vrij snel gevangen,maar ik had al gezien dat onze strobaal scheef lag. Daarom zei ik "we gaan voorde middelste." Jelle en Dieuwke hadden echter de middelste baal al geclaimd enwaren eerder bij hun standaard. Die kutbaal woog 250kilo, dus ik kon 'm echtniet MAGISCH 5 METER NAAR LINKS SCHUIVEN, dus ik besloot 't op te geven engewoon die foto te pakken. Eenmaal bij de koeien aangekomen (met debby die meconstant vasthield, waarop ik schreeuwde MAN LAAT LOS IK FLIKKER ZO) bleek datiedereen er zo'n fucking zooitje van aan het maken was dat we nog wel tijdhadden om onze baal goed te leggen. Dat was debby's idee overigens, en ik zieer waarschijnlijk nogal lui en negatief uit op tv, maar dat was omdat ik maar 3uur had geslapen en het ook vrij negatief inzag =p In ieder geval, ik ben blijdat debby me terug heeft gesleept naar de strobaal. Waar ik iets minder blij meewas was het feit dat ze een klein, teder meisje was, met echt 0,0 kracht inhaar..alles. Zo moest ik dus praktisch in m'n eentje de loodzware strobaal 5meter naar links duwen, en met de nodige krachtkreten (shit, je weet toch datals je schreeuwt, je meer kracht kan zetten?) kreeg ik 'm na 4 pogingen ofzodan gelukkig ook TEGEN de standaard aan.

We waren dus nu /officiëel/bevoegd om onze koe te gaan zoeken, dus dat deden we dan ook maar. Het duurdeHEEL lang voor we onze koe gevonden hadden (niet dat het uitmaakte) maar toenwe 'm hadden verloor ik 'm ook nietmeer uit het oog. Het verbaasde me hoe DOMiedereen bezig was. ACHTER KOEIEN AANRENNEN WERKT NIET JONGENS, DAARVAN GAAN ZEIN HUN KUDDE RONDJES RENNEN. Tegen de tijd dat ik en deb aankwamen waren de koeienal volledig doodgestressed, en elke poging om rustig naar ze toe te lopen werdverijdeld door de kudde die vluchtte van Jeroen en Dieuwke.

Na een tijdje kwam André er danook bij om ze wat te kalmeren. Ik snapte niet waar de fuck iedereen mee bezigwas, en ik snapte niet waarom iedereen 't niet gewoon een beetje kalmer aandeed zodat het vee niet zo opgefokt hoefde te raken. Vanaf dit punt was hetecht een pure geluksrace, want de boer stuurde de koeien zo'n beetje naarbinnen, en het eerste koppel wat binnen was had zo'n beetje gewonnen ofzoiets.Ik snap er nogsteeds niks van eigenlijk, maar 't zal goed zijn.

Jeroen was z'n normale gracefulwinnaar (oftewel OHHH YEAH KUT IK BEN HAXXXX OHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHYEAHHHHHHHHH!!!!!!!!!) en ik had 't wel weer zo'n beetje gezien op deboerderij. Door de afgelopen nacht had ik een kuthekel aan deze plek en ikwilde zo snel mogelijk weg. Toen iemand me ook vroeg of ik het erg vond datJeroen had gewonnen zei ik dan ook: "Ik vind het niet erg dattie heeft gewonnen.Het was een spel van geluk en het is al gebleken dat zijn team het meeste gelukheeft gehad gedurende de hele serie. Waar ik echter niet tegen kan is de manierwaarop 'ie met de dieren omging, hij heeft ze echt doodgestressed." En dat wasook zo, hij stond triomphantelijk te vertellen hoe hij voor de koe wasgesprongen, in z'n gezicht had geschreeuwd, 'm had geslagen etc. Dát was waarik een probleem mee had. En nog vond hij het raar dat ik niet vriendelijk deedtegenover hem. Ik heb hem gezegd dat ik 't niet erg vond dattie had gewonnen,maar dattie maar beter bij me uit de buurt kon blijven.

Jelle had overigens hetzelfdeprobleem. Ook hij kon het niet pikken hoe Jeroen de koeien had mishandeld.Debby had natuurlijk nergens problemen mee, en Dieuwke heb ik toen even nietgesproken omdat ik te druk bezig was met link zijn denkik.

Gelukkig gingen we daarna terugnaar het chateau. Men vroeg in de auto nog wat ik vond van de opkomendeeliminatie, maar ik zei alleen "Ik vraag me af wat we eten en ik heb zin om tedouchen." Waarop de crew natuurlijk link werd WANT DAT ZEG JE ALLEEN MAAR OMLEUK TE DOEN. Maar neen, de eliminatie boeide me op dat moment nog niet, ikwilde alleen ETEN EN DOUCHEN. Het eten was goor, maar welkom, en wederom was ikblij dat ik m'n eigen badkamer (nogsteeds die van Goldie en Bram) had zodat ikniet hoefde te wachten tot debby klaar was.

Na het eten en douchen sloeg debom echter pas echt in…ik moest het op gaan nemen tegen m'n beste vriend en eenvrouw waar ik een crush op had en die ik daarnaast ook nogeens heel erg konappreciëren… Dit was wat ik vanaf het moment dat ik goede vrienden werd metJelle al had gevreesd, en het moest nu dan ook echt gebeuren. Het zou ófwel eenchateau zonder jelle zijn, ófwel no chateau at all.

Jelle is iemand die je niet sneltegenkomt. Onze humor kwam goed overeen en het was geweldig om met 'm te pratenof te lollen. Van de mannen was hij echt degene die me het meest lag en die ikhet meest heb gemist. Hij is een eervol persoon en heeft duidelijke principeswaar hij niet van afwijkt en dat bewonder ik. Ik heb zoveel goede gesprekkenmet 'm gehad en we hebben veel met elkaar opgetrokken.

Dieuwke was degene met wie ik hetbeste kon praten. De eerste paar dagen leefden we totaal langs elkaar, maartoen we elkaar eenmaal 'ontdekten' klikte het. We gingen graag met elkaar om enkonden altijd goed overweg. Als ik me eenzaam voelde ging ik naar haar voor eenknuffel en in de tijd dat zij het moeilijk had was ik er voor 'r. Ook buitenkuttijden gingen we veel met elkaar om, en ze heeft 'n speciale plaats in m'nhart.

Dieuwke dacht gelukkig hetzelfdeover mij, en kwam me uit m'n kamer halen net voor de eliminatie. Ik vreesdeeigenlijk voor een "LOL, WEET JE, DEBBY HAD GELIJK, IK DEED NET ALSOF IK JELEUK VOND LOL" omdat ze het zo enorm dramatisch zei, maar gelukkig was daarniks van waar. Ze vertelde me wat ik voor haar betekende en hoe blij ze was datik er was geweest. Ik vond het zo schattig dat ik niet wist wat ik moestzeggen.

Gelukkig had ik een brief geschrevenom aan haar te geven, met precies erin wat ik voor haar voelde. Die heeft zetoen voorgelezen (ik ben echt fucking slecht in dat soort dingen, ik schiet volna de eerste zin) voor de camera's en ik voelde me opgelaten (vooral dóór decamera's) en opgelucht tegelijkertijd. Ik vond het een raar afscheid..vooralomdat we niet echt samen waren maar met toeschouwers, maar ik vond het heelfijn om te horen dat ik zoveel voor haar had betekend.

Toen was het dan eindelijk tijdvoor de eliminatie…ik moet zeggen dat ik vrij zeker van mezelf was, m
aar ietsminder van debby. Dieuwke is namelijk echt wel slim, en ik vreesde toch ookslimmer dan debby. Die vrees bleek gegrond, want nadat ik met 3-2 eenvoorsprong had gecreëerd (de vragen gingen over celebs, en daar weet ik fuckingalles van) was het debby die ons de das omdeed. Sure, haar laatste vraag wasHEEL moeilijk. Ik wist ook niet hoe een gecastreerde stier heette. Maar als zede FUCKING MAKKELIJKSTE VRAAG OOIT goed had gehad, dan had ze die extra vraag niethoeven te doen. EEN GROEP VISSEN! EEN TROS!? Ik stak m'n ogen bijna uit in delounge. Maargoed..ons Beauty en de Nerd avontuur was dus voorbij, door eenstomme, STOMME fout.

Het lijkt nu overigens of ikDebby blame, en nouja, het was natuurlijk ook wel haar schuld, maar ik bennooit bitter geweest tegenover 'r met betrekking tot dit. Het had mij ookkunnen gebeuren één eliminatieronde eerder, en ik had het ook niet fijngevonden om de zondebok te zijn. We hebben verloren, okay, maar I didn't hold it against her. Nunogsteeds niet overigens, ookal schrijf ik misschien wat agressief. Deb heeft'r best gedaan, dat weet ik zeker, en uiteindelijk hebben we het niet slechtgedaan.

In de kamer moesten we de restvan onze koffers gaan pakken en werden we door Sarah geïnterviewd over wat wehadden opgestoken van deze ervaring. Ik zei "dat je nooit meer dan 2 vrouwen in1 huis moet zetten. Als je er maar 2 hebt kunnen ze niet over elkaar roddelen,maar
zodra er een derde bijkomt weet je zeker dat ze achter elkaars rug overelkaar gaan lullen." Sarah reageerde met een simpele en characterestieke "En nuiets wat we uit kunnen zenden." Ik zei dat ik wel had geleerd dat beauties nietallemaal lege omhulsels waren en dat ze wel degelijk over andere dingennadachten dan make-up en kleding. Dit was niet helemaal mijn mening, aangeziener genoeg beauties waren die wél lege omhulsels waren, maar vrouwen als dieuwkeen cat bijvoorbeeld lieten zien dat dit echt niet altijd zo was..

Het afscheid van Dieuwke was heelerg moeilijk. We hebben elkaar lang omarmd en we vonden het moeilijk elkaar loste laten. Ik had een crush op haar, zij op mij, en ondertussen waren we ooknogeens goede vrienden geworden ondanks al het drama om ons heen. We hebbennooit ruzie gehad, en zijn altijd eerlijk tegen elkaar geweest. Ik wou dat ikgewoon daar nog uren had kunnen staan met haar armen om me heen, maar dat konniet want we moesten weg. Jelle hield zich tijdens dit geloof ik zoalsgewoonlijk redelijk stoïcijns. Hij heeft me echter nog wel een briefje gegeven,en dieuwke ook. Wegens privacyredenen zal ik ze pas hierop zetten als ik zegevraagd heb of ik ze mag gebruiken, anders is 't wel 'n beetje gay natuurlijk=p

Ook het afscheid van Jelle vielme zwaar overigens. Zoals ik al heb gezegd had ik me het hele B&N avontuurniet kunnen voorstellen zonder hem, en het feit dattie in Gent woont betekendedat ik hem waarschijnlijk een tijd nietmeer zou kunnen zien.

Toen we in de auto stapten kon ikdan ook niets anders denken dan "dit was het dan…"

Note bij achtste aflevering:

*
Lekker man, kamperen XD

*
"stelletje klootzakken" Overigens was ik dat hele verhaal nalike 20 minuten alweer vergeten, want ik was echt zo HUH, WTF, MOETEN WEFLESJES ZOEKEN?

*
"Je weet maar nooit" lolz. Dat stukje dat deb aan 't zeikenwas was wel zo'n beetje typerend voor onze verstandhouding daar =p

*
"Tenten zijn HAX" fukken lol. 'T lijkt wel alsof we vet 28kmhebben gelopen =p Da's wel bikkel.

*
Episch lollen om failende Jeroen

*
WHROAH WHROAH WHROAH WHROAH WROAAAHHH Ik ben ní al hax dezeaflevering xD

*
Jezus wat HAAT ik die boerderij ondertussen! André was wel hax though.

*
MOEST DAT NOU? HAD IK EENS EEN STOK GEVONDEN, MOET ER WEEROM GELOLD WORDEN

*
'Tis nu net alsof Jelle ballen zuigt ofzo, maar Jeroen wasecht wel episch aan het gaydoen enzo en 'tis echt niet alsof Jelle zo graagwilde winnen dattie tegen idereen kut ging doen ofzo. Nouja, hij was tegen dezetijd wel vrij pissig natuurlijk, maar dat waren we allemaal. De sfeer was doorSelène's gekloot en Jeroen's plotseling gevonden "zelfvertrouwen" (akaluidruchtig- en stomheid) al grondig verpest.

*
Even off-topic. Die amerikaanse adjes bij die Rabo reclames(zo van: "YOU MEAN THEY LIKE THE DUTCH CLIMATE?") zijn echt wel win

*
"LEKKER MAN, SCHIJTE" FUCK YES, EINDELIJK! (dit zeiden weecht like 100x per dag en 'twas nog nooit uitgezonden xD)

*
Knap van d'r, dat ze die ONDERHUIDSE SPANNINGEN opmerktelolz

*
Omg debby>< Also: lol marrokaans xD

*
FUCKING AIDS KUTHOOIZOLDER. Overigens had andré volgendeochtend verteld dat hij wel een baal hooi naar beneden had kunnenhalen…mja…lolz

*
Haha dat koeienorkest was wel lol inderdaad. Maarja, ik hadde hele nacht koeien om me heen zo'n beetje, dus ik overleefde 't wel.

*
"ZE SLAAN OP HOL" geen schijt!?

*
ROFL dat Jelle bijna dat beest al binnen had xD Da's weleven pech =p Also: LOL KNIPPEN. Want ja, Selène en Jeroen deden dus niks wantAndré leidde ze al naar binnen.. Zo is 't net alsof 't wat voorstelt =p En mijnhaxe 250KILO DUWEN hebben ze ook maar even geknipt ;_; Daar was ik nog wel zotrots op.

*
ALTIJD DEZELFDEREACTIE ALS WIJ WINNEN MUUUHHWHWWW

*
Overigens heb ik echt NOOIT aan die 25.000Egedacht…da's wel raar eigenlijk. Of 'tis meer omdat ik er niet vanuit ging datik ging winnen =p

*
Bah, je eigen briefjes terug horen op tv is wel gay

*
Lol dat was wel een shitvraag met Brad Pitt. Sloeg echtnergens op. Wel win ook dattie dat goed had gekeurd.
Waren btw wel makkelijke vragen verder..zoals altijd.
Dit is ook echt de EERSTE KEER dat ze het wachten uitzendenofzo. 'Twas wel lol ook wat dat betreft =p ALS JELLE EN DIEUWKE MAAR NIETTERUGKOMEN, MúúG DOODGAAN. Ik heb altijd gezegd dat het verliezen bijna demoeite waard was, had ik Selène's gezicht mogen zien als Jelle en Dieuwketerugkwamen. Dat gaat dan nu eindelijk gebeuren MOHOHOOHGNANANANA (ik ben niethaatdragend ofzo hoor xD).
OH, DE GROEP VISSEN VRAAG. EPISCH. Epische afgang!
Oh: DAMNIT FREEHAVEN voor m'n /co/ mates xD
OMG IK BEN HUGE VAN DIE ANGLE

*
OMG IK ZAT MET ZOOOOO'N GRIJNS TOEN ZE BINNENKWAMEN
mwahahahaha ohhh hoe hax xD FUCKING EPISCHE WIN

*
Dat wordt nog een leuke aflevering volgende week met al datdrama. Also: EERSTE SIGARET IN BEELD EVER!

*
Lol "geen interesse meer in mij" Geen poep kapitein xD Datwas vanaf de EERSTE DAG AL.

*
Wel fucking schamen om dat Dieuwke gedoe >.> En netalsof ik geen afscheid heb genomen van Jelle! Dat was wel gay! Want you know,uiteindelijk was het moeilijker om Jelle achter te laten dan het was om Dieuwkeachter te laten..vriendschap is een stuk belangrijker dan 'n crush op iemandhebben.

*
Dus volgende week: DE FINALE (omg!)

53 comments on “Beauty en de Nerd post 9

  1. Maca
    3 November 2007

    Hmm epic fail, ik had die >:3 zo gedraaid dattie met je ogen etc zou kloppen, maar ps deed het niet ofzo.

  2. NewbieForLife
    4 November 2007

    Selene zit dus bij Jensen a.s. dinsdag. Zal toch niet zijn omdat ze de finale gewonnen heeft:-P

  3. Anon
    4 November 2007

    Maar wat gebeurt er om 23:09 in de video op rtl.nl?

  4. Merel
    4 November 2007

    Jeej! Of nee wacht, poep! Nou moet ik je brabbels missen elke week na de uitzending.

    Lol trouwens om dat ‘je hebt toch moeite met lopen?!’. En uiteraard om die hooibaalval, ja sorry.

  5. Maca
    4 November 2007

    “Selene zit dus bij Jensen a.s. dinsdag. Zal toch niet zijn omdat ze de finale gewonnen heeft:-P”.

    Melissa zit er ook.. die heeft volgens mij niet gewonnen?

  6. Harry d. Busdriver
    4 November 2007

    Ja deb had moeite met lopen! Die liep ALTIJD heeeelemaal achteraan te sjokken en sloom te zijn! Maarja, DAT WAS NATUURLIJK NIET WAAR EN BLABLABLA “….okay ’tis goe”

  7. NewbieForLife
    6 November 2007

    @maca

    Ik heb geen Melissa gezien bij Jensen;-)

    @bol + @harry

    Deze keer 1 Seat en 1 VW;-) Waarom waren die wagens getuned naar 150 pk?

  8. Maca
    6 November 2007
  9. Linda van der Lem
    7 November 2007

    Er staat wel een datum bij n.l. vrijdag en vanuit Hyvesdatering betekent dit afgelopen vrijdag, want zaterdag stond er “gisteren”. Waarschijnlijk is Melissa gewoon als publiek geweest. Dat kan toch ook? Bij Selene op hyves stond onder “wie wat waar” ook dat Cat en Goldie (en vriendin Anne) naar Jensen gingen, maar die zaten ook in het publiek neem ik aan.

  10. Maca
    7 November 2007

    Jaja, maar ik bedoel dat ik dat dus niet kon weten :)

  11. Harry d. Busdriver
    8 November 2007

    Kinders, kinders, kinders toch.
    Leest uwen weblogsch! (of kijk uwen jensensch, maar jensen zuigt dus lees dit maar)
    Bij mijn ZOMG JENSEN blogdingetje heb ik toch geloof ik duidelijk geschreven dat ik er samen met Jules en Tijmen was? En Melissa was daar natuurlijk ook bij, als beauty van jules.
    Cat en Goldie zijn een week ofzo eerder geweest, bij de eerste B&N-jensen-appearance.

  12. Peggy
    16 November 2007

    Ik zoek een contactadres van Maarten van beauty and the nerd!! mail me aub! Hij is een oude schoolvriend van mijn beste maat en we zijn op zoek naar hem!
    Groeten en hopelijk helpt iemand ons.
    groetjes

  13. Harry d. Busdriver
    17 November 2007

    Sup Peggy,
    Kheb ‘t maarten verteld, alsie geïnteresseerd is zallie wel reageren zeker?

  14. peggy
    19 November 2007

    heb een mail gekregen van maarten maar heb zo mijn twijfels over die mail???
    Hebt u een mailadres?
    Je mag het altijd doormailen ?
    Groetjes

  15. Jelle
    19 November 2007

    GET UR V!AGRA NOW? =p

  16. Maca
    20 November 2007

    Je mag mijn mail adres wel? :x

  17. Harry d. Busdriver
    22 November 2007

    Lol, peggy, NEEN =p
    Ik heb maarten je emailadres gegeven, en hij heeft teruggemaild (voorzover ik van hem heb begrepen). Dusja.
    Also: ik heb bepaalde dingen gehoord over “pijpkoninginnen” en maarten dacht dat ik ‘t niet zo durven posten.

  18. Maarten
    24 November 2007

    hehe… jij iets niet zou durven posten?? Dat heb ik nooit gedacht… Ik weet dat jij hier echt fucking alles post, dus uiteraard zou je met zulke dingen posten ook geen problemen hebben. Maar ik was uiteraard wel bezorgd hoe je het zou posten, het moet natuurlijk niet zo zijn dat mensen verkeerde ideëen zouden krijgen.:P

  19. Maca
    24 November 2007

    Die hebben we nu dus.

  20. Maarten
    24 November 2007

    Nja, dat mensen verkeerde ideeën hebben gekregen is na vorige paar zinnen begrijpelijk. Maar alle ideeën die men krijgt als gevolg van die paar regels tekst, zullen niet met de werkelijkheid stroken…

  21. Hans
    16 January 2008

    Heel veel respect dat je dit allemaal in geur en kleur hebt verteld! Echt super cool :D Ook gewoon hoe je eerlijk zegt hoe je je voelde. Ik snap alleen niet dat het puur geluk was dat Selene en Jeroen de proef wonnen. Maarja, ik was er niet bij, en het is jouw mening.

    Ik vond jou en Debby het beste. Eerlijk gezegd was ik een beetje jaloers op je, omdat je samen met Debby een team was :P Gefeliciteerd met de 3e plek. Ik vond de laatste vraag niet eerlijk (Over de gecastreerde koe)… Het was niet eens een meerkeuze vraag. Dieuwke had een vraag met 50% kans.
    Ik vond zowiezo de eliminatie ronde totaal niks. Dat is nu echt iets waar je veel geluk mee moet hebben.

    Nogmaals bedankt voor alle moeite om dit allemaal te vertellen!

  22. Harry d. Busdriver
    17 January 2008

    Hey Hans,
    welcome to the party, al ben je een beetje laat =] Maar altijd leuk om te horen dat iemand met plezier m’n blog heeft gelezen!

    Die laatste proef, ja, zoals ik al zei, de boer stuurde gewoon ALLE koeien naar binnen, en het enige wat daar nog hoefde te gebeuren was jouw koe aanwijzen. Toevallig waren Selene en Jeroen eerder binnen dan de rest, vandaar dat ze wonnen. Weinig niet-toevalligs aan. Op tv ziet ‘t er wel een stuk interessanter uit though.

    Mja, Debby was opzich wel aardig enzo, maar ik had waarschijnlijk toch liever ‘n koppel gevormd met Cat of Drew ofzo =]
    Over die eliminatie, ik heb later gehoord dat er wel meer dingen niet zo zuiver waren gegaan, dus waarschijnlijk hadden we tóch al niet kunnen winnen, dus dan beter met zo’n vraag afgaan dan met een makkelijkere, I guess?

  23. Hans
    17 January 2008

    Ja ik weet dat ik laat ben =) Vorige week had ik alle afleveringen van BetN (Seizoen 1 & 2), en Revenge of the Nerds voor het eerst gezien. Ik denk dat ik nog nooit zoveel lol van een TV Programma heb gehad. Ik ga ook zeker de buitlandse versies kijken. Het liefst doe ik zelf mee maar mijn IQ ligt helaas onder het gemiddelde :P Ben zegmaar een Half-Nerd, alleen niet zo slim ;)

    Hmm.. Op TV leek het of Jeroen en Selene op het idee kwamen om alle koeien naar binnen te halen. Ik dacht dat Jeroen bijna vier poten van een koe brak.. Ik ben zelf helemaal geen fan van spellen waar je puur geluk moet hebben.

    Ik had wel met je willen ruilen voor Debby =P Zelf vond ik Cat en Drew wat minder leuk. Ik hoop dat ze voor volgende BetN iets anders bedenken voor de eliminatie.

    Ik zie nu al uit naar de volgende :D

Comment

Information

This entry was posted on 2 November 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,527 Minds Expanded

Instagram

Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트 Good #beer and #chill #jazz make for a very nice combination. 
#CrazyMountain #LavaLake #ilovethislabel #craftbeer #맥주 #크래프트비어 #후암시장 #SoundDog #atmosphere #분위기
