Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Een productieve dag

Het IDEE was dus dat er gelold kon worden om mijn 13373 shoopskillz en dat jeroen "lol" zou zeggen, zoals jelle ook "lol" zei toen hij dat slecht gepaintte filmpje zag. Blijkbaar is dat niet helemaal gelukt, en is mijn weblog veranderd in een of ander ordinair flame-fest wat het internet zo eigen is.

Dus voilá: no more lolz to be had. Alle comments verwijderd. Linke shit wordt over het algemeen niet geduld hier namelijk, en gaye ruzies over niks ook niet. Ik snap dat ik ‘t misschien heb uitgelokt, vandaar dat ik ‘t ook maar totaal heb weggehaald. Ik heb wel gelold om het drama though. Maar ruzie maken en/of zoeken doet men beter op fora (FOK bijv, dan kunnen we daar de "discussies" voortzetten). B&N is voorbij, Jeroen kan lekker z’n 12.5k, of 8k of wat er ook van overblijft na belastingen, opmaken, en eerlijk gezegd ben ik daar helemaal niet bitter over. Ik had sowieso nooit verwacht dat ík zou winnen.

83 comments on “Een productieve dag

  1. Harry d. Busdriver
    2 December 2007

    Kweenie, kzou toch liever een depressief gotik hitten dan een 127kilo slugfest >.>

  2. MACA
    2 December 2007

    OMfg richard is gaii.

  3. Dominic
    4 December 2007

    “Depressief gotik” zijn niet de eerste woorden waar ik aan denk als ik Jelle zie. (Zowel pre-op als post-op.)

  4. M.P.
    5 December 2007

    Je moet er niet als een goth uitzien om er werkelijk een te zijn, mind you.

  5. BrEeZahTjUh
    5 December 2007

    HaAiii..

    Ik wiL GeRaAG Deh Em Es En Van JuRoewn ZodAt iK Met HeM KeN TjEeTtUh En MIjN TiEnTen KeN LaTuH SiEn FiA WePKeM AaN HeM!

    NoUW DoeiiI.

    xxxx ntb nwlu.

  6. Ghislaine
    5 December 2007

    Je wat? Je tienten?

    Ik geloof niet dat íemand in de hele wereld zn MSN-adres aan iemand zou geven die niet eens die persoon zijn naam kan schrijven. De jongen heet Jeroen. (als je die bedoelt dan.. Je weet maar nooit met MSN-taal)

    overigens;
    Geraag=graag
    deh=de
    em es en=msn
    Juroewn=Jeroen
    ken=kan
    Tjeettuh(hoe bedenk je dat?)=chatten
    tienten=tieten
    ken=lan
    latuh=laten
    sien=zien
    fia=via
    wepkem=webcam
    Was dat nu zo moeilijk? Ik wil je best bijles geven hoor (A)

    en wat ntb/nwlu is moet je me toch nog even vertellen.

    Doeg!

  7. Darkie
    5 December 2007

    BrEeZahTjUh, if you show him your tits, he might show you his…

  8. BrEeZaH
    5 December 2007

    Ntb= Niet te breken,

    Nwly= Never wanna lose you.

    Nou, was me dat even vermaak, of niet soms?

  9. Maudy
    6 December 2007

    onwijs

  10. Jelle
    6 December 2007

    Lekker boeiend man.

  11. Dominic
    6 December 2007

    Weg sfeer.

  12. Harry d. Busdriver
    6 December 2007

    Jezus, Ghis..HOW DO I GOT TROLLED? Don’t feed the troll, etc.
    Also: I’m suddenly surrounded by frenchies hier in de UB >.> EN een rare gast die telkens dubieus grinnikt..
    Maargoed, gaat er nog iemand een kutopmerking maken of wat? NU IS ‘T OPEENS UITGERUZIED ZEKER.

  13. Jelle
    6 December 2007

    Fucking hypocriet he gij daar? ^_^ Gij kuist graag bloed op zeker?

  14. Harry d. Busdriver
    7 December 2007

    Nouja, eerst wilde ik het tegengaan, en toen was iedereen WOOH WOOH GHOST BLOW-JOB!! en nu mág het en is iedereen zo mak als een schaapje.. flauw =p

  15. rudy
    10 December 2007

    jelle je bent een dwaas die nog niets bereikt heeft in het leven met een veel te groot zelfbeeld!

  16. Jelle
    10 December 2007

    Gelukkig maar, anders zou ik misschien wel ingaan op gefrustreerde spastjes zoals uzelf! ^.^

  17. BreeZaH
    10 December 2007

    Meh, tijd dat ik Jeroen weer is ga verwennen met de cam.

  18. Keighley
    12 December 2007

    Jeroen zit in de goude kooi.. O_O

  19. Jelle
    12 December 2007

    Toch niet meer? “Jeroen’s ware aard” en zo…

  20. Maca
    12 December 2007

    Jeroen ‘Lol ik heb 2 bier op en ik ben dronken dus ik ga zwemmen en met mn manboobs spelen’ is de gouden kooi uitgeschopt, omdat hij selene aan het huilen maakte. Ofzo. Boeiend.

  21. Reaguurder
    17 December 2007

    Damnit, maak eens wat meer manboobruzie? Thread hangt te lang stil :(

  22. Maudy
    17 December 2007

    het is geen thread schat

  23. Maca
    18 December 2007

    Ok. . Nu blij?

    + Lol @ pwn van Maudy.

Comment

Information

This entry was posted on 25 November 2007 by in Beauty & The Geek.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,248 Minds Expanded

Instagram

I am an expert at mixing business with pleasure. 
#Torment #Planescape #Games #Videogames #RPG #Kpop #Hyori #Crayonpop #TaichiYamada #Strangers #Writing #OrsonScottCard #Card #Korean #Narrative #Study #TESOL #Books #Bookshelf #Guus #Hiddink is nogsteeds lekker aan het #bijverdienen in #Korea. 
#히딩크 #네덜란드 #약국 #약 #medicijnen #medication #Dutch #Football #Soccer #coach #GuusHiddink #Seoul #Nederland Recently, I've been worrying about whether my #Korean has been getting worse, but since I managed to make it through an entire #미용실 #대화 today without sounding like an idiot, I suppose it's not as bad as I feared! 
#haircut #hair #kapper #salon #conversation #foreigner #한국어 #외국인 #머리 #Dutch #네덜란드 Almost missed the #cheonggyecheon #lantern #festival at night, but managed to make it on the very last day with the very best company. 
It's quite nice when you pretend there aren't 8 million #tourists walking around. 
#Seoul #lanterns #Korea #Korean #서울 #청계천 #연등회 #연등 Where there is #esports, there is #이현경 @hk_leee. 
And where there is #LeeHyunKyeong, there is me fanboying. 
#이현경아나운서 #announcer #Starcraft2 #Starcraft #proleague #leagueoflegends #Starleague #스타2 #프로리그 #아나운서 #리그오브레전드 #스타리그 #스타크래프트 #스타크래프트2 Damn, aren't these #pokemon #subway cars a bit #overthetop? 
#Seoul #Line2 #2허선 #포켓몬 #pokémon #지하철 #Korea #Pikachu #피카츄
