Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Yesterday was a Day of Greatness

Naast het feit dat ik recentelijk te horen heb gekregen datik een van de 3 dingen waarvoor ik me vorig jaar had vergeten in te schrijven(de miniscriptie, nu alleen Oefenrechtbank I en m'n Bachelorscriptie nog) meteen 8 heb afgerond en dat m'n computer opeens op magische wijze wél mkv filesnaar m'n tv kan overbrengen waardoor ik eindelijk al die animé die alleen inmkv formaat was te vinden alsnog kan kijken, is er gisteren nóg iets heerlijksgebeurd.

Ten eerste is m'n achterlicht raar en issie de afgelopen 3weken ofzo dat ik m'n "nieuwe" fiets heb nog geen 1x aangegaan wanneer ik datwilde, maar vanavond sprong 'ie op miraculeuze wijze toch aan. En guess what,halverwege het centrum van Maastricht staan opeens politieagenten tecontroleren en er waren 'n hoop studentjes die een leuke boete aan hun kontgeplakt kregen. Ikx Dee.
Daarnaast, en dit is de hoofdhax, heb ik iets langer dan eenmaand geleden een nieuwe HD gekocht, een Samsung 640GB SATA drive. Toen ik m'npc zelf openmaakte leek het erop dat er geen ruimte in was voor nog 'n HD (demeeste pc's hebben vrije slots waar je ze zo in vast kan maken, maar deze niet)dus ik wachtte tot carnaval wanneer Lwy hier zou zijn om hem ermee lastig tevallen. Zijn geleerde tweakoog kwam tot dezelfde conclusie, en hij bouwde hemop heterosexuele wijze in in plaats van m'n tweede DVD drive. All was well (alis maar 1 DVD drive hebben wel 'n beetje a-hax) tot ik ook daadwerkelijk de HDen de dvd-drive die er nog onder zat wilde gebruiken, want lo and behold de HDwerd zo warm dat de dvd-drive constant leesfouten gaf. Niet zo hax natuurlijk,en in wanhoop mailde ik Paradigit (waar ik de HD had gekocht) om te vragen watik eraan kon doen. Die zeiden LOL KOOP EEN EXTERNE BEHUIZING maar die dingenkostten ongeveer 25Euro, waarmee m'n interne Samsung HD van 640GB even duur uitkwam als een externe HD van Verbatim van 1TB. EEN MOEDERNEUKENDE TERABYTE. HETWOORD IS ZO HAX DAT DE SPELLCHECK VAN WORD 2002 HET NIETEENS HERKENT~!
In ieder geval, dat was dus gay, dus ik ging naar de winkelin de hoop m'n schijf misschien terug te kunnen brengen. Toen ik daar aankwamzei de verkoper (een van de meer-de-re verkopers die wisten waar ze het overhadden overigens, al was er wel een hoog IK-HEB-'M-ZELF-OOK gehalte) dat ikgewoon 'n extra slot kon kopen om in te bouwen, dus dat deed ik maar. Het klonkals een haxe oplossing en ik vroeg me af waarom ik er niet eerder aan hadgedacht.
Maar je raadt 't al, zo makkelijk was 't niet. LOL JEALDI-PC HEEFT EEN GAYE KAARTREADER HALVERWEGE DE VOORKANT, DIE NATUURLIJK AANDE BINNENKANT UITSTEEKT DUS ER KAN HELEMAAL GEEN HD MEER ONDER. Dat was nietbijzonder hax, dus ik weer terug naar de Paradigit om m'n 3 euro die dat extraslot kostte terug te krijgen. Toen vroeg ik ook maar subtiel of 't mogelijk wasde HD terug te brengen (terwijl 'ie al vol stond met pr0n en comics) en datbleek mogelijk, als het nog geen 2 weken geleden was dat ik 'm gekocht had. Ikdacht op dat moment (wat is m'n geheugen toch altijd lekker alzheimer) dat hetnog geen 2 weken geleden was, aangezien lwy 'm met Carnaval had ingebouwd, maarik was blijkbaar even vergeten dattie daarvóór ongeveer 'n maand loos in m'nkast heeft gelegen.
In ieder geval, de Paradigit wint enorm hard, want toen ikaankwam met m'n HD (die ik wel even had geformatteerd) en de losse schroefjesdie erbij hoorden, kreeg ik zo m'n geld terug, ookal wassie al gebruikt én washet ongeveer 6 weken geleden dat ik 'm had gekocht.

Bij de centjes die ik terug kreeg legde ik 25 euro, en zozit het dat ik nu met Nero BackItUp m'n hele C: schijf naar m'n nieuweVerbatim 1TB External HardDisk zit te kopiëren. Life is swell sometimes.

 

p.s. EEN TERABYTE~!

4 comments on “Yesterday was a Day of Greatness

  1. Niec
    6 March 2009

    w00t! Goeie karma :p De droom klonk trouwens heel erg vet XD Hoe komt het toch dat het vaak iets te maken heeft met mij en trouwen?
    Ik ga je binnenkort weer eens mailen teehee ^_^

  2. Harry d. Busdriver
    6 March 2009

    Had die vorige droom ook iets te maken met dat je ging trouwen dan? Misschien maken jij en maarten gewoon ‘n hele goede indruk =p
    Je was trouwens ook erg indrukwekkend in je Mrs. Marvel pak en rare Rood/Gele carnavalspruik xD Het helpt dat ik in m’n droom ‘n totaal verkeerd costuum bij Mrs. Marvel had verzonnen, want je ging OHYEAH IK BEN MRS. MARVEL maar ondertussen had je ‘n pak aan wat ‘n kruising was van Spider-Woman en Mrs. Marvel >.>
    EN OMG WAT BEN IK ‘N NERD BAH
    En mailtjes zijn altijd welkom =3 <3

  3. Zinzi
    6 March 2009

    Ik snap er niet héél veel van, maar fijn dat het leven soms ook nog leuk is. (Y) :D Proficiat met de 8 voor Rode Draad! (Btw: Lisa heeft op miraculeuze wijze een 7 voor haar essay gekregen! Kun je nagaan!) xx

  4. Ghislaine
    9 March 2009

    Omglol, ik lolde hard om je dag en je haxheden maar vooral om je terabyte.
    VOORAL omdat ik echt al MAANDEN een terabyte heb. Ben ik nu niet uberhax? :P

    ik kreeg je smsje wel, MAAR een halfuur daarna ontplofte mijn telefoon van binnen (volgens mij vrij letterlijk) en nu doet hij NIETSCH meer en heb ik dus geen telefoonnummers meer. Ik heb wel mn simkaart kunnen redden maar het probleem; deze noob slaat al dr nummers op dr telefoon op. wat dus uberdedomheid is. ik weet het.

    AAH, dus als je een aandachtje terug wilt moet je mij weer even aandachten want ik heb je nummer niet meer^^

    jijlief
    kusbai.

Comment

Information

This entry was posted on 5 March 2009 by in General.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,543 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
