Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

HOLY SHIT IT’S THE OFFICIAL GREAT INTERWEB QUIZ OF THE INTERWEBS!

t22
The great Interweb quiz of the Interwebs

Dit is een quiz, want ik verveelde me, en toen dacht ik: goh, ik ga eens kijken hoe goed mensen mij kennen. Dus mocht je je eens een keer 5 minuten vervelen, maak ‘m dan even en post hier je results, okay? =3

16 comments on “HOLY SHIT IT’S THE OFFICIAL GREAT INTERWEB QUIZ OF THE INTERWEBS!

  1. Harry d. Busdriver
    17 April 2009

    Hmm, het is wel kut dat je niet kunt zien welke vragen je fout had.
    Misschien toch even een andere site proberen..

  2. Koen
    17 April 2009

    Je hebt 58% Richard kennis!

    Dit is niet al te best, maar ook niet afschuwelijk. Ik moet vaker tegen je zeiken blijkbaar =p

    It’s a fucking shame. Maar ja sommige vragen kan ik niet goed beantwoorden, omdat ik niet weet wat er op je tv staat en wat je in je kast hebt hangen. Dus…

  3. Harry d. Busdriver
    17 April 2009

    Bah, er is GEEN ENKELE site beter dan dit. Want bij de meeste vragen is er een goed antwoord van 3 punten en een ‘iets minder goed’ antwoord van 3 punten, en dat kan geen enkele andere site instellen. En toen had ik OFFICIELE QUIZMAKING TOOLS gedeund die like 29E kosten als je ze koopt, en daarbij kon het ook niet.
    Dus als je antwoorden wil weten moet je ‘t hier maar vragen lol =p

  4. Niec
    18 April 2009

    Je hebt 59% Richard kennis!

    Dit is niet al te best, maar ook niet afschuwelijk. Ik moet vaker tegen je zeiken blijkbaar =p

    Muhhh, khad beter verwacht :p

  5. Harry d. Busdriver
    18 April 2009

    M’n ma had 62% =p
    M’n broertje 90% O.o

  6. Maudy
    18 April 2009

    Hmzz…

    Je hebt 67% Richard kennis!

    Wat me toch wel soort van tegenvalt van mezelf XD ga vaker tegen me zeiken idd :P

  7. Harry d. Busdriver
    18 April 2009

    ‘t is wel ‘n oplopende schaal xD

  8. Zinzi
    20 April 2009

    Je hebt 70% Richard kennis!

    Getting there, that’s pretty good

    =D

  9. Harry d. Busdriver
    20 April 2009

    HOLY SHIT 70%!
    Dat is best knap moet ik toegeven O.o

  10. Hoekie
    20 April 2009

    55% :S Zet die antwoorden maar op je logje :P Kunnen mensen ze uit hun hoofd leren en beaty and the nerd fans hun kennis ophalen :”) Maar goed. Zo vaak zit ik dus niet snachts online. PS. Zitten er echt stalkers tussen die jou kledingkast kennen of hebben ze goed ge gokt/valse info achter gelaten..?

  11. Harry d. Busdriver
    20 April 2009

    Kzal ze op ‘n gegeven moment ergens posten voor mensen die geïnteresseerd zijn =]
    Maarre, mensen kunnen opzich onthouden watvoor kleren ik aan heb he? Of iig welke kleur ik nog nooit aan heb gehad. Het is moeite, maar HET KAN =p

  12. Solange
    21 April 2009

    Ik had ook 70 …

  13. Richard LIVE FROM UNI
    22 April 2009

    Doe je goed Solangy =p

  14. Harry d. Busdriver
    24 April 2009

    De antwoorden staan vanaf nu hier btw:
    http://interweb.web-log.nl/internet/2009/04/de-antwoorden-v.html

    Kzou nog graag de scores van Ghislaine en Gemma zien (hint =p)

  15. B&N
    25 April 2009

    Nog steeds een nerd blijkbaar :’)

  16. Ghislaine
    27 April 2009

    shiiiit! ik vind gewoon dat ik alles goed had.
    Zegt ie;

    Je hebt 77% Richard kennis!

    Getting there, that’s pretty good

    Belachelijk. ik had gewoon alles goed. *meh*

Comment

Information

This entry was posted on 17 April 2009 by in General, Personal Thoughts and tagged , .

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,545 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
