Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

De week van de creativiteit!

Blijkbaar had ik opeens erg veel inspiratie deze week, want kheb ‘n hoop crea shit gedaan.
Zo heb ik bijvoorbeeld voor ‘t eerst in jaren eindelijk weereens ‘n echte serieuze tekening gemaakt!
En omdat niemand ooit mijn DeviantArt checkt, zal ik ‘m hier ook maar even in ‘t klein posten, want ik wil weten wat iedereen er van vind natuurlijk ^^

Magneto_rogue_small
‘T zijn dus Rogue en Magneto van the X-Men, uit de Age of Apocalypse verhaallijn, een soort alternate reality waarin Apocalypse de wereld over heeft genomen. Eric is aan het depressieven en Rogue komt ‘m OPPEPPEN want ze zijn verliefd en woewoewawa. iig, ‘t plaatje is wel cool zo vindik.
(Also, de originele maan die ik had getekend was een fucking ei dus ik moest er nog een tekenen en erin shoppen xD)

10 comments on “De week van de creativiteit!

  1. Huib
    16 May 2009

    Waarom zweeft er een golfbal in de lucht

  2. Harry d. Busdriver
    17 May 2009

    IK VIND DE MAAN VRIJ GOED GELUKT ANDERS
    [/cruisecontrol]

  3. Huib
    18 May 2009

    Het is dat ik aan een maan dacht toen ik zag dat er halve maantjes opgetekend waren…

  4. Niec
    19 May 2009

    Nice dude, maar verander de mond van rogue want ik denk iedere x dat er ieder moment een shoooooooopdaaawooooooop laserbeam uit kan komen. En af inktuh!

  5. Niec
    19 May 2009

    Oh misschien vind je het heel vervelend en weet je het al maar nog een tip; als je gaat inkten verschillende diktes van lijn gebruiken en de silhouet lijn dikker doen. It looks nice. http://1.bp.blogspot.com/_EpyQb9Rnmzg/SgkZwfmEhVI/AAAAAAAABFg/qsfj_OW7Grk/s1600-h/ink.jpg
    een voorbeeld van John K. De man van ren & stimpy.
    Show me again when it’s finished!!!

  6. Harry d. Busdriver LIVE FROM UNI
    19 May 2009

    Uhu, kben terug op de uni om ‘n opdracht in te leveren -.-‘
    Maarre, die mond van Rogue is idd afschuwelijk, maar telkens als ik ‘m opnieuw tekende wassie net zo kut/kutter xD
    En hij was eigenlijk al af, lolz. Dat sommige stuff dikker is dan ‘t andere komt door de stift die ik heb gebruikt omdat ik ‘t een ‘cartoony’ feel wilde geven, maar toen HAHAHA was de gewone shit opeens 10x zo licht, niet zo hax. Weet jij toevallig iets hoe ik dus idd die dikke lijnen kan krijgen zonder ‘n huge contrast met de gewone lijnen? (en niet LOLINKT want srsly ik kan echt niet met echte inkt werken zonder episch te falen =p)

  7. Niec
    20 May 2009

    voor dikkere lijnen moet je ze gewoon 2x tekenen. Voor de outline doe ik dat meestal zo maar ik heb ook een paar pennen in verschillende diktes. Wat ook heel nice is, is de oorsprong van de lijn dikker maken en het dunner uit laten lopen, daarmee creeer je schaduw.
    Als je goed kan inkten verdien je geld maar lolz het is zoooo moeilijk. Als je wilt kan ik wel ergens een tutorial zoeken. Good luck!

  8. Harry d. Busdriver LIVE FROM UNI
    22 May 2009

    Dus toen kocht ik fineliners en behhhh. Daarmee valt ‘t kleurverschil waarsch niet zo op maar ze werken niet bijzonder fijn vindik >.> En als je ‘n lijn 3x ofzo met een pen overtrekt krijg je toch nogsteeds niet ‘tzelfde effect als met zo’n stiftje helaas, dan ziet ‘t er vrij crappy uit. Kga vanavond de fineliner tekening weleens opladen en dan mag je zeggen welke manier je beter vind =p

  9. Roy
    30 May 2009

    Ik vind m mooi gelukt, maar ik vind de gezichten te manga achtig…

  10. Harry d. Busdriver LIVE FROM THE FIRST FLOOR
    30 May 2009

    Oh, serieus? Ik probeerde de hele tekening juist helemaal op z’n ‘amerikaanse comic’ te doen O.o Komt waarschijnlijk omdat m’n normale stijl (als ik niet iets nateken dus =p) nogal naar het manga-fusion neigt, dus een mix van manga-achtige gezichten en amerikaanse invloeden.
    Bedankt voor de feedback iig =p

Comment

Information

This entry was posted on 16 May 2009 by in Original Content.

For e-mail updates!

Join 65 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 25,084 Minds Expanded

Instagram

From #temples to #churches.

#church #Korea #SouthKorea #Seoul #religion #Christian #Christianity #cross #Korean #spooky #spoopy #filter #woods #교회 #무서워 #서울 #기독교 I had a great time working with #SBS on their new program #내방안내서 in the beautiful #Mihwangsa #temple. I'm sure that @zazimusic has made @haemin_sunim proud with their song based on his book, #멈추면비로소보이는것들.
며칠동안 #미황사 에서 시간을 보내는 게 큰 인상을 주었고 만난 사람들 너무 친절하게 챙겨서 감사하는 말 밖에 못 한다.
다들 #수고했어.

#Korea #SouthKorea #tv #filming #television #tvshow #Koreantv #Buddhism #Buddha #traditional #절 #불교 #텔레비전 #쇼 #촬영 #버라이어티 #발송 I came back to #Seoul yesterday. Waking up to the sound of cars passing under my window and people shouting instead of the sound of the waves rolling over the beach and bugs chirping, I realized again that a part of me hates this city, no matter how much I love it. Now I understand why #혜민스님 makes the trip back to #미황사 so often even though he lives in Seoul as well.

For people living in a big city like this, it's important to #slowdown and not get caught and lose yourself in the flow of things. Life in the #countryside and in a #temple is so different, so much more #empty, but so much more fulfilling.

#Korea #SouthKorea #Mihwangsa #color #peace #reflection #religion #Buddhism #Buddha #tranquility #traditional #절 #평화 #불교 #해남 #108배 #전통 #역사 #생각 #자성 #내이야기 #미황사 에서 사흘밖에 안 보냈는데, 그래도 #생각 을 많이 바뀌었다. #성찰 하면서 내 한국 생활도 생각하고 한국 사람들의 #촌 을 생각하면서 왜 한국이랑 사랑에 빠졌는지 다시 깨달았어요. 한국에서 사는 것이 선물이니까.. 잘 살아야지.

#절라도 #절라남도 #절 #평화 #불교 #해남 #혜민스님 #Korea #SouthKorea #Temple #Shrine #tranquility #peace #reflection #religion #Buddhism #Buddha #혜민스님 의 #미황사 에서 #멈추면비로소보이는것들 많다. #절 의 #평화 를 느끼고 마음을 비우면서 깊은 생각도 하고 한국 생활을 #감사 하는 생각도 많고.. 한국이 역시 #아름다운 나라입니다. 
Another gorgeous #sunset at #Mihwangsa #temple.
I am so thankful to #SBS and 혜민스님 for letting us stay here.
Just like the title of his book, there are many things you can only see when you #slow down. Staying at the temple and talking with the staff has taught me once again that Korea is an amazing country, and I couldn't be happier to be here. 
#nofilter #Korea #SouthKorea #island #traditional #tranquility #nature #wood #meditation Everything is more beautiful in #Jeollanamdo, even a #sunset.

#nature #Korea #SouthKorea #sea #island #절라도 #절라남도 #바다 #섬 #자연 #일몰
