Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Experimenten

Aldus, deze week heb ik 2 ‘nieuwe’ dingen gedaan!
Namelijk:

1.
First
Kben voor ‘t eerst eens serieus met m’n tablet aan de gang gegaan. Dit is overigens geen OMG UIT DE LOSSE POLS tekening hoor (as you probably predicted) maar een poging tot overtrekken. Notice alle insane bibberige lijnen. Tablets are hard! Het inkleuren is however wel zeer win (als het goed wil gaan met de layers, daar moetk toch nogeens ‘n tutorial voor vinden) en daarom ziet dit meesterwerk er ook nog best leuk uit.

2.
Ichigosmall
Fine liners! Want na al het "yur hur de cape leidt af" kreeg ik opeens de behoefte om eens iets anders te proberen. Ze zijn irritant om mee te werken, en k weet eigenlijk niet of dit er nu beter uit ziet dan wanneer ik het met pen doe of niet. Someone tell me, okay?
Overigens vindik dit stripje redelijk goed gelukt. De shading is niet heel hax en ‘t hoofd van Ana-chan is beneden niveau, maar Miu ziet er vrij goed uit en ze zijn iig goed herkenbaar =] En I love how Chika looks in the second and third frame =3

 

 

6 comments on “Experimenten

  1. Greet
    23 May 2009

    Nice! Vooral wat je met de hand getekend hebt vind ik goed, het digitale is nog wat oefenen natuurlijk maar dat komt ook wel goed denk ik.

  2. Harry d. Busdriver
    23 May 2009

    Dank ^^
    ‘T digitale was ook letterlijk de eerste keer dat ik wat deed, en ‘t werd wel minder moeilijk toen ik een a4tje over de tablet legde (hint van nicole, dank =p). Kga binnenkort de Piet Porremans strip REVAMPEN en inkleuren denkik, als ik tijd heb. It should be some good practice.

  3. Huib
    23 May 2009

    Ik sloeg net een mug dood tegen de muur. Al zijn poten knapten af en dwarrelden als herstblaadjes naar beneden, terwijl zijn romp enigszins geplet aan de muur bleef plakken. Hmz.

  4. Niec
    24 May 2009

    De fineliner is mooi, probeer ook weer eens een nieuwe met stift? ^_^ Nog btje oefenen en je kan mee helpen m’n animatie te inkten -_-‘ shit duurt lang

  5. Harry d. Busdriver LIVE FROM THE FIRST FLOOR
    24 May 2009

    Kzal deze week eens langs de lucas gaan om te kijken naar zo’n stift. Maar de .4 fineliner ging dus al helemaal uitlopen op m’n gewone A4 printpapier (zie het hoofd van miu in de eerste panel, daarna ben ik geswitcht naar de .1) dus possibly moetik dan ook nieuw papier gaan gebruiken >.>
    Ennuh, *aai*

  6. Zinzi
    27 May 2009

    Je moet me dat tablet ding echt eens laten zien, ik snap niet hoe het werkt. :s

Comment

Information

This entry was posted on 22 May 2009 by in Original Content.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,543 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
