Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Would you like a new face to face a new day?

Aldus, gisteren heb ik voor de verandering eens gepoogd sociaal te doen. Toen ik in de UB aan m'n scriptie aan 't werken was, zag ik namelijk dat NIEMAND MINDER DAN Gordon (lolz) een optreden zou geven voor de Inkom op de markt. De inkom is een soort huge 3 daags feest voor de eerstejaars, waarbij ze kennis kunnen maken met Maastricht en haar alcohol. Irgendwo, fan die ik ben van Joling besloot ik maar eens op zoek te gaan naar Gordon. Eenmaal op de markt aangekomen was er een of andere rare gebroeders-ko achtige..band? bezig, maar ik besloot toch maar te blijven en even de AH binnen te lopen voor 'n alfatje.

Toen ik de AH uit kwam waren de gebroeders-niet-ko gelukkig klaar, en begon een of ander ethnic pop bandje, wat best okay was. Maar om me heen kijkend vroeg ik me al af wat de fuck ik daar deed. Ik was omringd door DUH HUH NOGGENEEEUUUKTOFNIET studentenballen, vereeeenigingshjonnen en, jawel, hawte chicks. Dus dan sta je daar in je eentje zielig te nerden met je bier, terwijl je niemand aanspreekt want OHNOEZ SOCIALE FAAL -.-' Zelfs toen een chick voor me uitgebreid verleid werd door een of andere gast die er zelf uitzag als een van de gebroeders ko en haar veel cutesere vriendin als gevolg verveeld en rondkijkend erbij stond wist ik nog niet wat ik moest zeggen en na 'n uur ben ik maar op de fiets gestapt en naar huis gefietst..

I should just become a hikkikomori.

2 comments on “Would you like a new face to face a new day?

  1. Zinzi
    20 August 2009

    Aaahw. :(
    Overigens maakt t in de meeste gevallen helemaal niet uit wat je zegt (“lolz de gebroeders-niet-ko”), maar dát je iets zegt.

  2. Niec
    21 August 2009

    Mehhh ik had dat ook zo vaak in Schotland ;_; Als ik de moed had probeerde ik het met “studeer je hier ook?” en als dat niet lukte greep ik naar de alchohol of ging ik ook weg XD Social awkwardness is awkward

Comment

Information

This entry was posted on 20 August 2009 by in General.

For e-mail updates!

Join 63 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,761 Minds Expanded

Instagram

It feels like only yesterday when we all arrived in #Korea 3 years ago on the first day of our #KGSP #scholarship, but now it has already become time to say goodbye to many of you. Congratulations on your #graduation, and all the best in the rest of your lives ㅜ.ㅜ If I don't post anything for a long time...
Please call the police. 
#Annabelle #애나벨 #doll #인형 #creepy #무서워 #ComicCon #Seoul #SeoulComicCon #Korea #코믹콘 #서울코믹콘 #코엑스 These guys are so good they deserve their own post. Amazing #Rey and #KyloRen #cosplay at #SeoulComicCon in #COEX.

There were lots of great cosplayers, but these guys put so much thought and work in their #costume that they felt like the real deal. 
#StarWars #ComicCon #Korea #스타워즈 #카일로렌 #레이 #코스프레 #서울코믹콘 #코믹콘 #코엑스 Once upon a time in #Korea. 
#남산골 #namsangol #hanok #한옥 #traditional #전통 #Korean #hanokvillage #Seoul #서울 #history #historical #한옥마을 The #seoulillustrationfair was as wonderful as ever. I found loads of great #art, #illustrations and #cards and even asked for the #artist signature on some of them.

The #SIF is still on until this sunday at Hall D of #COEX in #Gangnam, #Seoul, so don't hesitate to stop by and see the work of some of #Korea's most amazing artists. 
#서울일러스트레이션페어 #일러스트
#일러스트레이션 #엽서 #작가 #아트

@grafolio @beuseful2013 @OUTER_UNIVERSE @parknyam @46_jihye @mingee_lee
