Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

God is een Astronaut! – 04-09-2009 013 Tilburg.

Untitled1

Aldus, gister ben ik met de don naar God is an Astronaut geweest in de 013 in Chillburg. De kaartjes waren maar €10 (daar kwam nog wel 3,33 SERVICEKOSTEN bovenop, want als je zelf je kaartjes moet uitprinten thuis kost dat de verkoper natuurlijk ‘n hoop geld) en de don kon één dag van tevoren nog een kaartje kopen, dus we verwachtten al niet teveel publiek.
Nu faalden we ook al meteen, want HURPA DURP IK BEN GILZE-RIJEN EN OPEENS RIJDT ER NOG MAAR 1 KEER IN ‘T HALF UUR EEN TREIN NAAR TIBLURG IPV 1 KEER PER KWARTIER. Dus toen waren we lekker een half uur te laat en hadden we ‘t voorprogramma gemist -.-‘ Nu was dat toch Atlantis, die ook bij 65daysofstatic voorprogram waren, dus ik had ze al eens gezien, maar ze zijn wel redelijk hax dus kvond ‘t wel ‘n beetje jammer dat we ze gemist hadden. Hebben we overigens maar één post-rock band in Nederland ofzo, dat Atlantis overal de voorprogramma’s mag doen? Irgendwo, het was in de ‘kleine zaal’ van de 013 waar ik volgens mij nog nooit geweest was, want hij was echt neukend klein. Nu was dat in dit geval wel hax, want niemand van het publiek had blijkbaar zin om vooraan te gaan staan dus stonden de don en ik, ookal waren we ‘n half uur te laat en hadden we heel ‘t voorprogramma gemist, lekker op de eerste rij.

Het concert zelf was erg hax, al vond ik de band zelf nogal tegenvallen. De muziek was erg cool en goed gespeeld, maar de leden stonden erbij alsof ze pas een week optraden (wat zeker niet het geval is) en HURP DURP IK MOET ELKE 2 SECONDEN M’N GITAAR STEMMEN IEEHEHHHLLLLL en mja ze hadden gewoon geen energie. Waar 65dos keihard stond uit te rocken en op te gaan in hun muziek stond GiaA er nogal slungelig bij, en als result was het ook een beetje saai om naar te kijken. Gelukkig hadden ze voor de gelegenheid een scherm opgehangen, waarop beelden van W.O. II, Afghanistan, Amerika en ander menselijk (en dierlijk) leed te zien waren om hun nummers te begeleiden. Dat werkte aardig, al waren de jaren 70 kaleidoskoop (schrijven we dat zo?) effecten soms een beetje over the top.
Afgezien van hun saaiheid was de muziek echter zoals ik al zei heel erg goed in orde en ondanks de korte duur van de meeste nummers kon je er toch aardig in op gaan, wat van de hele avond een zeer geslaagd uitstapje maakte. De don had ‘t ook naar z’n zin gehad, wat natuurlijk equally important is =p

Verdict: 7,8 (ohyeah) /10

Now, as usual ( serieus, IK SWEER, niemand wil me meer op z’n verjaardag ofzo) had ik eigenlijk een verjaardag die avond, dus mocht ik nog OP WEG NACH HANK, omdat Koen jarig was. M’n pa wilde me gelukkig wel met de auto (met de fiets in de kofferbak) erheen rijden, zodat ik terug kon fietsen, dus toen kwam ik iig nog voor 1 uur aan. Hij liet overigens de kans niet onbenut om elke 5 seconden "AH ALS JE MET IEMAND MEE KAN RIJDEN MOET JE ‘T DOEN HOOR LAAT DE FIETS MAAR STAAN DIE HALEN WE DAN MORGEN WEL OP WANT JAAA HANK EN HANK EN JE RAAKT ALTIJD DE WEG KWIJT HANK DE HANG" te zeggen (misschien niet volledig zonder reden, MAAR TOCH!).

Maar, in ieder geval, en hier gaat ‘t om want ik had het Koen voor z’n verjaardag belooft, HIER IS KOEN:

Pimpkoen
[Dames; Koen houdt van bier, cannibalenfilms, lange wandelingen in het maanlicht en xboxen.]

Maarre, ja, toen ik aan kwam was iedereen natuurlijk al weg (al was het dit keer wel erg vroeg, foei allen) behalve EEN HOOP MENSEN DIE IK NIET KENDE OMG dus dat was natuurlijk een groot succes. Gelukkig waren Gem en Lennert er nog wel, dus ik was niet ganz allein en Koen’s ma had ook voldoende gedronken dus dat was ook vrij lol =p Het gezelschap was nogthans erg vriendelijk, en op ‘n gegeven moment zijn we de dubieuze kannibalenfilm (met om de 10 minuten een verkrachting!) die ik voor Koen had gekocht gaan kijken, maar rond 5 uur was ‘t onderhand wel tijd om richting huis te gaan want OMG 45MINUTEN FIETSEN LOLHANK.

En toen lag ik om 6 uur in m’n bedje, tot ik vanochtend (13:30 is voor mij ochtend idd) wakker werd en Batman: Arkham Asylum (die Koen overigens voor z’n verjaardag heeft gehad van z’n ouders xD NEUK JA) EVEN FUKKEN UIT SPEELDE YEAAAHHH.
Nouja..zo yeah is ‘t niet want what do I play now? Waarschijnlijk ga ik Wiedzmin maareens af kijken en dan op m’n weblog iets schrijven over dat jullie ‘m ook allemaal moeten gaan zien =p

Bis spater!

Comment

Information

This entry was posted on 5 September 2009 by in Music, Reviews and tagged , , , , .

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,619 Minds Expanded

Instagram

Once upon a time in #Korea. 
#남산골 #namsangol #hanok #한옥 #traditional #전통 #Korean #hanokvillage #Seoul #서울 #history #historical #한옥마을 The #seoulillustrationfair was as wonderful as ever. I found loads of great #art, #illustrations and #cards and even asked for the #artist signature on some of them.

The #SIF is still on until this sunday at Hall D of #COEX in #Gangnam, #Seoul, so don't hesitate to stop by and see the work of some of #Korea's most amazing artists. 
#서울일러스트레이션페어 #일러스트
#일러스트레이션 #엽서 #작가 #아트

@grafolio @beuseful2013 @OUTER_UNIVERSE @parknyam @46_jihye @mingee_lee A very unpractical, but very beautiful, #library underneath #COEX in #Seoul. 
#별마당도서관 #StarfieldLibrary #도사관 #books #책 #reading #Korea I hope #Buddha doesn't mind I was taking pictures in his home #Bongeunsa. 
#Temple #Shrine #Korea #SouthKorea #Seoul #Gangnam #COEX #봉은사 #Buddhism #Harmony with #nature in Korean #architecture. 
#Tomb #Korea #Seoul #Ancient #Classical #Shrine #서울 I don't think I'll be getting tired of the #concretejungle that is #Seoul anytime soon. It has stolen my heart. 
#Korea #SouthKorea #서울 #ISeoulU #street #Gangnam #강남 #도시 #city
