Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Warner Bros. MoviePark Germania!

Sitting_at_a_table

Wadjooooh we gingen ‘omdat het vakantie is’ (eigenlijk zouden we 2 weken geleden al gaan =p) naar MoviePark Germany (previously Warner Brothers Movie World) omdat we daar voor ‘t laatst 8 jaar ofzo geleden waren en ik me af vroeg hoe het er tegenwoordig uit zou zien. En omdat ik op de foto wilde met Batman.

Okay, voornamelijk omdat ik op de foto wilde met Batman 0=3

Daarnaast bleek later ook nogeens dat ik ‘t door de war had gehaald met Six Flags, want alle achtbanen waar ik in wilde waren er helemaal niet en instead waren er maar 2 achtbanen xD Wat ook eigenlijk wel ‘n beetje de toon zette voor ‘t hele park eigenlijk. Vanuit de ogen van kleine(re) Richard was MovieWorld fucking huge, en in die tijd waren the Loony Tunes nog populair, dus was ‘t een park gevuld met mijn favoriete karakters. En toen durfde ik toch nog niet in de HARDCORE shit, dus het viel me toentertijd niet op dat er eigenlijk weinig hardcores was. Maar nu was dat des te duidelijker. Het Loony Tunes dorp was platgegooid in ruil voor een Nick-Land, een veel minder leuk uitziend en veel cheaper opgezette cash-cow voor de kids. Maar de ‘veel cheaper’ was ook in de rest van ‘t park te merken, want unlike de efteling waar alles goed onderhouden wordt en de nieuwe attracties usually top of the line zijn, was hier vanalles vergeeld en waren er dit keer mínder attracties dan de vorige keer >.>

Der_gluckner_von_notre_dam

Maar niet alles was kommer en kwel, dames en heren, want ik heb ‘t erg naar m’n zin gehad ^^
Nu ik ouder was, was de magie (en de verf) misschien lichtelijk vervaagd, ik kon nu eindelijk wel alle Duitsers verstaan, wat een hoop previously saaie dingen nu enorm entertaining maakte. De studiotour, waarin random mensen uit het publiek via afschuwelijke bluescreen in ‘EEN ECHTE HOLLYWOOD KASKRAKER’ kunnen acteren, was erg lol en ook de stuntshow was een stuk grappiger wanneer je daadwerkelijk kan verstaan wat iedereen schreeuwt. Ook John Cleese was overigens prachtig nagesynchroniseerd in The Time Machine (pictar hierboven), een bovengemiddelde simulatorrit DWARS DOOR DE TIJD ZOMG! MET JOHN CLEESE! JOHN CLEESE!
Irgendwo, ook andere attracties zoals de altijd haxe ‘vrijevaldingwatheelhoogis’, de ‘watdefuckdezeachtbaanisééngrotekurkentrekker’ en de ‘lolhetiseensoortronddraaiendeUFOopeengolfvormigeachtbaan’ waren zeer hax, en ook de hoeveelheid delicieuze loli’s was NIET TE ONDERSCHATTEN!

Daarnaast was ook de balonnenchick vrij hawt:

Hnngggg
[Bij gebrek aan Batman heb ik haar inderdaad maar lastiggevallen, ja =p]
[Aber ich brauche kein ballín!]

Oh, en Nick-Land was stiekem ook wel leuk hoor, met de MYSTIC RIVER, die niet bepaald mystiek was, de GHOST BOMBERS, wat een overgeverfde mouse coaster was uit de Loony Tunes tijd (fuck year xD) en de DANNY PHANTOM TEACUPS waarin ik en Michiel onszelf nog even lekker voor lul hebben gezet door als idioten aan dat kopje te gaan draaien.

Backyardigans_levels

 

All in all een zeer geslaagde dag ^^.

5 comments on “Warner Bros. MoviePark Germania!

  1. Maudy
    13 September 2009

    aww XD best wel schattig, eigk XD also, blijft de efteling hard rulen over alles *nod* want six flag..walibi..six flag.. wat ist nou? is amerikaans en bah. sfeer, ftw!

  2. Roy
    19 September 2009

    Ey Harry de busdriver mijn complimenten over je T-shirt zeker DOPE>.

  3. Harry d. Busdriver
    19 September 2009

    Haha, dank. Hij’s geïllustreerd door Michael Turner, dus ik móest ‘m wel kopen toen ik ‘m zag =3

  4. Roy
    25 September 2009

    I know Micheal Turner R.I.P. was zeker 1 van de toppers in de comic art wereld.

  5. Harry d. Busdriver
    25 September 2009

    Gone too soon. Ik had ‘m graag nog de eerste nummers van Ekos zien illustreren =[

Comment

Information

This entry was posted on 13 September 2009 by in Travel and tagged , , .

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,543 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
