Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Bachelor of Laws? More like Bachelor of awesome, amirite?

Ik ben sinds 28 februari al officieel Bachelor in de Rechten, maar vanaf vandaag heb ik dan ook eindelijk het papiertje om het te bewijzen! Vatti und Mutti en m’n broertje zijn helemaal naar Maastricht gekomen (ik had meteen m’n kamer maareens schoongemaakt, die spinnenrag zat er al letterlijk 2 jaar (dat is dan ook meteen de laatste keer geweest dat er iemand anders in m’n kamer is geweest buiten mijzelf ;_;), om m’n moeder’s beeld van mij als sloddervos maar niet teveel te versterken) en na m’n plee vol te hebben..uh..gemaakt, gingen we richting St.Jans Kerk op het Vrijthof, waar de diploma’s uitgereikt werden.

t22

‘T was dezelfde plaats en dezelfde routine als bij Zinzi, dus gelukkig wist ik al wat er ging gebeuren zodat ik niet zo nerveus hoefde te zijn (ik was het alsnog though, en ik heb geen idee waarom, want ik hoefde nieteens iets te doen). Ik was overigens MOTHERFUCKIN’ STYLIN’ in m’n pak, maar helaas zijn er niet echt goede foto’s van:

Dsc01378
Dsc01379

Dusseh, ja, dat is dus de kerk, die is vrij cool, en een of andere hoogleraar strafrecht kwam nog even een minicollegetje geven over het gebrek aan transparantie in de strafrechtspraak. En nu is het 4:31 dus ik ga dit even proberen af te ronden voor de zon op komt!

Dsc01391

Na de uitreiking heb ik m’n vader en moeder en broertje nog even een korte rondleiding van de faculteit gegeven, en hebben we nog even op het Vrijthof een biertje naar binnen gewerkt:


Dsc01394
      Dsc01396

En toen ik thuis kwam stond er een mysterieus pakje op me te wachten…
Maar daar vertel ik morgen meer over, want, you know, 4:37, zon, vogels, etc!

4 comments on “Bachelor of Laws? More like Bachelor of awesome, amirite?

  1. Maudy
    29 May 2010

    Je zag r idd fancy uit in je pak ^^ en ieh, tot wann hou je je kamer nou aan dan, eigk? Kunnen we nog wel keer samen naar maastricht ook al heb je geen kamer? XP

  2. Harry d. Busdriver
    29 May 2010

    Zeg zou jij niet eigenlijk ergens ‘na mei’ naar Maastricht komen? Dan heb ik nog wel ‘n kamer hoor =p
    Maar wat de kamer betreft is ‘t nog ‘n beetje de vraag inderdaad, want m’n contract loopt voor een heel jaar, maar in December ben ik als ‘t goed is klaar met m’n master en dan kan ik de huur niet meer betalen wegens no more stufi…dus daar maak ik me ook ‘n beetje zorgen over ;_;

  3. Niec
    31 May 2010

    looking great!

  4. Zinzi
    31 May 2010

    Zo’n pak staat je MOOI!

Comment

Information

This entry was posted on 29 May 2010 by in Diary, Studies and tagged , , .

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,543 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
