Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Random drunk rantings

Weet je, ik hou echt heel erg van m'n studio. Like, niet in het algemeen, maar op momenten zoals deze waarop ik een dronken samenraapsel van pathetic onderdelen ben. In het algemeen hou ik ook wel van m'n studio, opzich, maar op dit soort momenten meer. Van die momenten waarop je gewoon met een knuffel en een glas vodka op de bank voor de tv wil zitten janken met een middelmatige dramafilm, you know? Eigenlijk was de dramafilm die ik vandaag keek juist erg leuk. Ik maak er binnenkort maareens een spotlight van, denk ik. Maar het was wel een goed voorbeeld van can never have. En er zijn veel dingen die ik nooit kan krijgen. Maar daar gaat het hier niet over. Het gaat over de awesomeheid van mijn studio. Die is namelijk niet alleen awesome op een ironische manier (het is immers een soort nerd-cave vol actiefiguurtjes en posters van Star Wars/comics) maar ook op een sociale manier. Of..nouja..meer anti-sociaal, I guess. Wat ik hier ook doe, ik hoef aan niemand verantwoording af te leggen. Er is niemand die morgen gaat JO RICHARD HOE JIJ GISTEREN OP DE BANK ZAT TE ZUIPEN KAN ECHT NIET LULLEAU. Dat is een van de weinige voordelen van alleen zijn ook; je kan doen en laten wat je wil. Op momenten is het erg eenzaam, maar het werkt ook opvallend bevrijdend. Net 'n echte volwassene. Ik kan zodra ik van de uni kom m'n broek uittrekken, in m'n onderbroek naar de koelkast lopen en dan een bus slagroom in m'n mond leeg spuiten. Want niemand gaat er wat van zeggen. En dat is awesome.
Uh..veel verder had ik niet gedacht geloof ik. Nu moet ik zeggen dat ik het eigenlijk al een hele prestatie vind dat ik op het moment vrijwel foutloos blind aan het typen ben, laat staan dat er ook nog een coherent verhaal uit komt. Schemerlampen zijn ook awesome by the way. Vooral als je zo eigenlijk al best moe bent, maar nóg moe-er wil worden voor je naar bed gaat, you know? Het is nu 2:47 en ik ben moe alsof ik al 2 dagen wakker ben. Nu helpt het waarschijnlijk ook wel dat ik ook daadwerkelijk al vanaf fucking 8 uur vanochtend wakker ben, maargoed. Dat suckt overigens wel vrij hard, les om 9 uur.
Maar, uh, ja, waar ik dus eigenlijk heen wilde heb ik een paragraaf geleden al afgesloten dus ik zal het hier maar bij houden voor er nog meer nutteloze shit deze pagina op drijft.
Annyeonghi gaseyo.

2 comments on “Random drunk rantings

  1. Maudy
    3 October 2010

    Zal k je gaan smsen van ‘ yooo man hoe jij gisteravond zat te zuipuhhh, dat kan niet ouwe’ voor de extra win? :P

  2. Harry d. Busdriver
    3 October 2010

    Dan moet je wel precies goed gokken wanneer ik toevallig aan het zuipen ben, anders is ‘t faal. Durf je ‘t aan? =p

Comment

Information

This entry was posted on 1 October 2010 by in Diary.

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,543 Minds Expanded

Instagram

Apparently, this passes for #art in #Korea. 
Eh, I'll take it. 
#StarWars #스타워즈 #Museum #미술관 #Stormtrooper #스톰트루퍼 #DarthVader #다스베이더 #LukeSkywalker #루크스카이워커 Final picture of the day:
A really, really #happy #Gumiho #고병재 after winning his first ever #GSL #Final. 
After the match, he said the first thing he's going to do is absolutely nothing for at least 5 days since getting this far in the GSL was a lot harder than he had imagined. 
Take a rest, 병재야, you deserved it. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Terran #SouthKorea #게임 #Gumiho #고병재 with his friends, celebrating his #GSL #Finals #victory over #soO. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #스타크래프트 #esports #gaming #progamer #Korea #Gumiho #고병재 asked me for a picture after I won the #GSL #final against #soO #어윤수 today. Thought I'd humor him. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Terran #스타크래프트 #테란 #파이널 And once again your #GSL #Final #winner is NOT #soO! 
Congratulations to #Gumiho #고병재 for his first win, and apologies for Instagram's focusing being so crap. 
#Starcraft #Starcraft2 #SC2 #스타크래프트2 #스타2 #esports #gaming #progamer #Zerg #Terran #어윤수 #테란 #저그 #videogames The #Alien #Anthology 35th #Anniversary Edition Bluray #Boxset is safely in my hands where #RidleyScott can't touch it. 
Now to find a #Bluray player so I can actually watch it.. #에이리언 #블루레이 #세트
