Anonymous of Holland            -A Dutchman in Korea-

    Helo welcom 2 my websight

Virtual Tour – 2011 Edition

Een nieuw jaar, een nieuwe virtual tour!
Of, eigenlijk is het meer ‘Een nieuwe tv, een nieuwe virtual tour’. Door de 2010 editie lijk ik een pauper. Je weet.

6 comments on “Virtual Tour – 2011 Edition

  1. Koen
    13 February 2011

    Bazen kamer! Ik zal eens snel komen kijken!

  2. Gemma
    13 February 2011

    Richers! Heb je nou een gameboy op je wc staan? Wat episch! En damn, wat ben ik blij dat ik niet bij jou hoef schoon te maken namens de thuiszorg -niet dat het niet schoon iiiiis, maar wat n hoop afstofwerk xD
    Je uitzicht is ook tof!
    Ohja. Ik kom met koen mee.

  3. Harry d. Busdriver
    14 February 2011

    De gameboy staat daar idd hax te zijn =p De eerste (en enige) keer dat m’n moeder naar m’n kamer kwam kijken zette ze ‘m op ‘t tafeltje for some reason xD
    Stoffen is inderdaad een hel. Ik doe alle figuurtjes met de hand met een zacht penseel zodat er niets afbreekt. Needless to say stof ik niet zo heel vaak 0=3

    Ik zit er nog tot augustus, maar waarschijnlijk move ik eerder uit.

  4. Ghislaine
    17 February 2011

    Fuck wat gedetailleerd^^ :P
    Waarom ga je eruit? en waar ga je heen?

    x

  5. koen
    18 February 2011

    Denk dat we je meoten verhuizen met drie vrachtwagens!

  6. Harry d. Busdriver
    18 February 2011

    @Ghis: Ik ga eruit omdat ik klaar ben met studeren en ik terug in Nederland wil wonen en omdat ik in de buurt van m’n nieuwe werk (wat tegen die tijd een keer gevonden wordt als het goed is ;_;) moet wonen. Ik denk dat ik voor ik naar Korea ga eerst een tijdje terug thuis ga wonen though.

    @Koen: Ik vrees hetzelfde -.- Gelukkig heeft m’n oom een loods waar alle shit in gestored kan worden.

Comment

Information

This entry was posted on 13 February 2011 by in General and tagged , .

For e-mail updates!

Join 64 other followers

Forgotten Tomes

Statistics

  • 24,248 Minds Expanded

Instagram

I am an expert at mixing business with pleasure. 
#Torment #Planescape #Games #Videogames #RPG #Kpop #Hyori #Crayonpop #TaichiYamada #Strangers #Writing #OrsonScottCard #Card #Korean #Narrative #Study #TESOL #Books #Bookshelf #Guus #Hiddink is nogsteeds lekker aan het #bijverdienen in #Korea. 
#히딩크 #네덜란드 #약국 #약 #medicijnen #medication #Dutch #Football #Soccer #coach #GuusHiddink #Seoul #Nederland Recently, I've been worrying about whether my #Korean has been getting worse, but since I managed to make it through an entire #미용실 #대화 today without sounding like an idiot, I suppose it's not as bad as I feared! 
#haircut #hair #kapper #salon #conversation #foreigner #한국어 #외국인 #머리 #Dutch #네덜란드 Almost missed the #cheonggyecheon #lantern #festival at night, but managed to make it on the very last day with the very best company. 
It's quite nice when you pretend there aren't 8 million #tourists walking around. 
#Seoul #lanterns #Korea #Korean #서울 #청계천 #연등회 #연등 Where there is #esports, there is #이현경 @hk_leee. 
And where there is #LeeHyunKyeong, there is me fanboying. 
#이현경아나운서 #announcer #Starcraft2 #Starcraft #proleague #leagueoflegends #Starleague #스타2 #프로리그 #아나운서 #리그오브레전드 #스타리그 #스타크래프트 #스타크래프트2 Damn, aren't these #pokemon #subway cars a bit #overthetop? 
#Seoul #Line2 #2허선 #포켓몬 #pokémon #지하철 #Korea #Pikachu #피카츄
